среда, 02. август 2017.

Travel wishlist

*ako čitate ovaj post opet, to je zato što je slučajno uklonjen sa bloga

Istina, ne putujem baš često. Iz raznih razloga. Ali obožavam putovanja. Omiljena su mi ona van zemlje, ali mi ni destinacija nije toliko bitna ako su ljudi koji mi znače sa mnom. Verujem da svi sanjamo da posetimo neke zemlje i mesta. Dok ih neki zaista i posete, neke ostaju samo san. Ipak, to me ne sprečava da sa vama podelim mesta koja bih volela da posetim, a ako ih i posetim, bićete obavešteni!

1. New York, USA

Ne znam zašto. Sanjam da posetim ovaj grad. Prva asocijacija na Njujork mi je euforija. Prija mi tempo života u ovom gradu koji vidimo u filmovima i serijama. Naravno, verovatno nije baš tako, ali me iznova i iznova privlači. Priznaću, serije i filmovi su svakako uticali, ali postoji nešto (neobjašnjivo) unutar mene što želi da bude tamo. 

2. Hawaii, USA
Da li su to tropske plaže? Kultura? Hrana? Sve. Baš sve. 

3. Italija
Nemam određeno mesto. Milano, Venecija, Đenova, Bolonja... Italijanski jezik i hranu obožavam. Arhitektura njihovih gradova i istorija me fasciniraju.

4. New Orleans, USA
Da budem iskrena, samo činjenica da je ovaj grad povezan sa Prvobitnima i Vampirskim dnevnicima (a znate da se ja baš vezujem za serije) je bila dovoljna da ga zavolim. Međutim, nakon malo istraživanja sam shvatila da je ovo jedan od najlepših gradova koje sam ikada videla. 

5. Mykonos, Greece
Lepota Grčke je beskompromisna. Od svih predivnih mesta, zaljubila sam se u Mikonos. Ne bih znala kako da opišem ovu lepotu, ali nadam se da ću skorije moći da je vidim uživo.

Želim da napomenem da su apsolutno nenamerno 3 od 5 želja u Sjedinjenim Američkim Državama.


Koja mesta/države biste vi voleli da posetite?

15 коментара:

  1. Odlican post i ja bih rado posetila Njujork

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post.Volela bih da posetim ovo sto si nabrojala u tekstu, kao i jos mnooogo toga. Slazem se, neke destinacije ce ostati samo san, ali to nas ne sprecava da mastamo da cemo ih posetiti.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ni ja, nažalost, nisam u prilici da često putujem, ali se iskreno nadam da će se to nekada promeniti. Volela bih da posetim sve moguće lokalitete, sve bi mi bilo interesantno na svoj način :) Najviše bih volela da odem u NY, baš zato što je to živ grad, u kome može da se vidi sve i svašta, a od ovih bližih zemalja, Italija mi je prva na spisku. Nebitno koji grad, kažu da su svi lepi :) A pored Italije, od bližih lokacija mi je Prag na listi želja. Drugaricin tata, koji je obišao pola sveta, kaže da mu je Prag najlepši od svih gradova na svetu :) Divan post, nadam se da ćeš jednoga dana moći da preškrabaš sva ova mesta sa liste želja i da na njihova mesta staviš nove <33

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš imati priliku da posetiš sve tri destinacije. Hvala ti puno ♥♥

      Избриши
  4. Sjajan post! Naime, neke destinacije poput Grčke i Italije bih htjela posjetiti, ali opet nisam neki američki tip jer više volim Europu. Najviše od svega bih htjela posjetiti Bratislavu, Prag, te još neke gradove u Poljskoj i Švicarskoj! Ja inače ne putujem toliko često, ali se svakako trudim da posjetim što više mjesta :)

    Laylva

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Naravno, nije obavezno želeti posetiti neki grad u Americi, to zavisi od osobe. Nadam se da ćeš imati prilike da ih posetiš ♥♥

      Избриши
  5. Divna mjesta!Mislim da su na listi svih ljudi koji želje putovati upravo ova mjesta.Ima nešto u New Yorku i Havajima pogotovo,pa onda klasična Italija i Grčka.Nadam se da ćeš moći jednog dana proputovati ova mjesta.Putovanje razvija jednu lijepu kulturu,ali i znanje i uvijek je lijepo reći 'oh ja sam bila tamo' tipa kad vidiš sliku tog mjesta negdje na internetu!Želim ti svu sreću da jednom i odeš tamo! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, zaista jesu divna, a i imaju nešto što privlači! Hvala ti ♥♥

      Избриши
  6. I ja kao vecina nas obozavam da putujem. I jako sam srecna, sto neki od mojih najvecih zelja za posetiti su se ostvarili. Za sada mi je omiljena destinacija bila Nemacka, nebitno koje mesto, kao najlepsa drzava za osobu kao sto sam ja.... xD A ovako od zelja.... pah, sledece godine cu posetiti Pariz, sto me dosta raduje, ali mi i dalje ostaje London kao najveci san. Nadam se i tome uskoro xD

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Divno! Ja obožavam ovakve postove, kao i sama putovanja. Malo mi više izlizano i otrcano zvuče moji stavovi vezani za putovanja recimo. Pa svi ljudi žele da putuju, vide svet, upoznaju nove ljude... Nisam samo ja jedina. I onda nekako počnem da se osećam kao da se stapam sa masom, a to ne želim. Možda ne žele svi ljudi da putuju, zašto ih ja onda opet poistovećujem sa sobom?
    Ne znam, ali sam došla ovde da kažem svoje destinacije - Kuba (u poslednje vreme sam...opsednuta), Amsterdam, Lion, Njujork (ahhh MOMA-museum of modern art <3), Nju Orleans (isto sam vezana za tvd i the originals, ali je stvarno lep grad, volim te koji imaju svoj šarm i specifičan ,,miris'' - tako ja to volim da nazovem)
    I tako... Interesantno mi je da istražujem destinacije za koje ranije nisam čula, ili nisu toliko poznate, pa saznam svašta nešto novo o tome, što me usput i zainteresuje.
    Ako želiš da bar virtuelno, kroz moje pisanje i fotografije proživiš sve te gradove iz Italije koje si navela-svrati na blog. Venecija je bila prošle godine, negde je u postovima i ona :)

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I tvoje destinacije su divne smao kada ih spomeneš, nadam se da ćeš ih jednog dana i posetiti ♥

      Избриши
  8. Sve destinacije koje si navela,sad bih otišla da mogu doslovno!
    Ali opet,ako imamo dobro društvo nije bitno gdje ćemo otići bitno da se lijepo provedemo.♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!