петак, 04. август 2017.

3 YEARS!!!

Iskreno, ne znam kako bih počela ovaj post. Iskreno, ne verujem da je prošlo ovoliko. Tri godine.... Mislim da je najbolje ako krenem od početka.

Kada sam rešila da ću napisati prvi post nisam ni u najmanju ruku zamišljala koliko će mi se život zahvaljujući blogu promeniti. Nisam zamišljala da je ovakva komunikacija moguća. Dan po dan se blog razvijao, ja sam se menjala uz njega, odrastala. Donosila sam odluke i delila sam sa vama trenutke iz mog života, moje misli i ideje. Trudila sam se (i trudim se) da ono što napišem na neki način pomogne nekome i usreći ga koliko je to moguće. Ali takođe sam želela da slobodno vreme upotpunjujem onime što me zanima i što volim. A to je ovo.

Protekla godina je bila.... promenljiva (da kažemo). I to ne samo na ovom blogu. Neke od najvećih promena u mom životu su se dogodile upravo u tom periodu. Mislim, pošla sam u srednju, totalno sam se promenila kao ličnost, neke od stvari koje nikada pre nisam uradila i situacije u kojima nikada pre nisam bila sam iskusila. Naučila sam dosta. Ali nisam se posvetila blogu. Iskreno, bilo je trenutaka kada sam očajnički želela da pišem, ali nisam imala vremena, a takođe je bilo i onih kada sam imala vremena, ali nisam želela da pišem. Ne znam koliko vas može da razume, ali ne želim da prisiljavam sebe na nešto što ne želim. Tada nisam želela. A i nekako mi je bio potreban odmor i vreme da se prilagodim na ''novi život''. Možda na neke srednja i polazak u istu nije imala takav uticaj, ali svako ima svoje razloge i svi smo različiti, zar ne?

Nedavno sam shvatila koliko ovo meni zapravo znači i koliko mi je važno da funkcioniše. Ne mogu baš da obećavam rubrike i termine postova, zapravo ništa ne mogu da obećam. Videćemo kako će biti dalje, ali biću ovde, a biće i moj blog, nadam se i vi.

Deo bloga koji je najlepši deo ste zapravo VI. Znam da je ovo što imam na umu previše kliše, ali bez vas ne bi bilo ni ovog bloga ni mene ovakve. To je zaista i tačno. Vi ste svi deo ovog bloga, svako ko ga je ikada pročitao ili komentarisao. Jedan od najlepših trenutaka mog dana su vaši komentari. Uvek mi izmame osmeh na lice. Jednostavno, znajući da zapravo na drugom kraju postoje osobe, živa bića koja su slična meni i koja razumeju, želja za pisanjem i deljenjem je sve veća. Ono što je sigurno je da dovoljne zahvalnosti nikada neće biti. Koliko god puta da kažem ''Hvala vam'' neće biti dovoljno. Svi zajedno smo bili tu tri godine, a to je nešto što nisam zamišljala. Zajedno smo izgradili ovaj blog. 

Nakon tri godine se iskreno nadam da će se ovako i nastaviti. Nadam se da ćemo nastaviti da diskutujemo zajedno, da se učimo, da delimo ideje, da se međusobno podržavamo i još mnogo mnogo toga. 


Srećan 3. rođendan Teodora's small world!


Za danas sam spremila mali giveaway, ukoliko želite da učestvujete tačno u 17h budite na blogu! Nisam baš bila u mogućnosti da spremam neka druga iznenađenja, ali pošto sam ovo radila i prošle i pretprošle godine, ako neko želi da ga pozovem ili pošaljem pismo neka se javi na mejl (onajesve@gmail.com), volela bih to ♥

24 коментара:

  1. Srecan blogorodjendan! Znam za tvoj blog negde od prosle godine, ali nisam mogla ni dan zamislim da pises ovoliko dugo.Sigurna sam da ce tvoj blog proci jos mnogo toga. Sta da ti kazem, zelim ti jos mnogo uspeha u blogovanju! ❤

    ОдговориИзбриши
  2. Sretan rođendan bloga! U redu je što nisi pisala jedno vrijeme zbog svega što se događalo, ali ako sada imaš želje i volje ponovno se vratiti pisanju, bit će nam jako drago. Veselim se novim postovima♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. Draga srećan ti treči blogorođendan! I ja sam nedavno proslavila tri godine od osnivanja i potpuno te razumen kada si rekla da si se promenila, i ja sam. Prosto to je bilo neizbežno i takođe sam u situaciji kada mi se piše post ali nemam vremena i kada imam vremena ali nisam raspoložena za pisanje. Inače želim ti puno uspeha u daljem blogovanju i da zajedno proslavimo još puno blogorođendana! ♡
    P.S. Jedva čekam darivanje!

    Novi post -> iammilitza

    ОдговориИзбриши
  4. Sretan ti rođendan bloga! Stvarno je lijepa brojka i drago mi je što ponovno uživaš u pisanju postova,ali i svemu ostalom što dolazi uz blog!Želim ti još puno uspjeha,suradnji,komentara,odličnih postova i vremena kako bi mogla napisati post! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan blogorođendan Teodora's Small World. Ti si jedna od prvih blogerki koje sam počela da pratim i jako sam ponosna jer je tvoj blog dogurao do ovde. Takođe , ne objavljuj prošli komentar , pogresila sam negde :,D.

    Only Alex

    ОдговориИзбриши
  6. Sretan rodjendan blogu!Pratim ga od oko 6 mjeseci postojanja i tada sam procitala sve postove,kao i sve naredne!Jako bi voljela da pises kao i prije i pravis diyse❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! Potrudiću se da sve vratim na staro. Biće teško, ali vredi ♥♥

      Избриши
  7. Sretan blogorođendan! Iako sam te tek nedavno počela čitati jako sam zavoljela ovaj blog, zaista mi je drago da nešto radiš iz ljubavi i ne prisiljavaš se na to. Nadam se da si se lijepo provela u srednjoj školi i da si se prilagodila <33 Želim ti još puno puno uspjeha na blogu *-----*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  8. Znam veoma dugo za tvoj blog i redovno sam ga posecivala i jako volim tvoje postove,tako da srecan blogorodjendan!!❤❤❤
    Spa time->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Srećaaan blogorođendaaaan <3 <3 <3 Predivno si napisala tekst i mogu se lako pronaći u njemu <3 Tvoj blog je zaista predivan i svojim trudom si zasluižila sve što imaš i da, iskreno se nadam da ćeeš još duuugo biti na blogu i popravljati nam dan svojim predivnim postovima < <3 <3 <3 <3 <3 <3


    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  10. Drago mi je što sam te otkrila skoro na samom početku svog blogovanja i što sam pratila tvoj i razvoj tvog bloga. Drago mi je što si uspešna u školi i što ti je lepo tamo. Ako je to ono što te u ovom momentu usrećuje, uživaj! Blog će te uvek čekati, mi ćemo te uvek čekati. Divna si devojčica i želim ti puno uspeha u budućnosti. Na baš svakom polju! :**

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Od srca ti čestitam blogorođendan! Sva sam se naježila čitajući post. Mnogo toga si postigla, mnogo si napredovala i čestitam ti na svemu! Želim ti puno sreće u daljem blogovanju i radujem se svakom narednom postu! I giveawayu takođe! Srećan 3. rođendan Teodora's small world! :D ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/common-white-girl-tag.html

    ОдговориИзбриши
  12. Srećan ti blogorodjendan 💙💙! Želim ti sve najbolje, da pišeš još puno godina, da gledamo tvoje fotke i čitamo postove 💙! Želim ti da ti današnji dan bude poseban 💙! Diiivno draga moja 💙!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!