уторак, 04. јул 2017.

SUMMER 2017 bucket list

Priznajte da ste i vi jedva čekali leto i raspust. Nema ranog ustajanja, nema škole, učenja, domaćih zadataka, stresiranja oko ocena, ali tu je više slobodnog vremena, druženje, more, bazeni i neizostavan deo - vrućina. Shvatila sam da mi svako leto proleti, a onda shvatim kako mi je zapravo bilo veoma dosadno i većinu vremena sam potrošila na gluposti. Ovog puta sam se zaista čvrsto odlučila da ovo leto neće biti samo još jedan letnji raspust, iskoristiću ga do maksimuma! 

Babes & Hawaii Wahines. Lounging | glamorous | stylish | Maternity swimwear | exotic locations | sun | sea | lazy days | pool | swimsuits |  Summer maternity style | pregnancy | summer party | food | summer inspiration | nails | shirt | Flower | summer | Maternity Style | Maternity Fashion | Maternity Clothes | Pregnancy Style | Pregnancy Fashion | Baby on Board | Maternity Wardrobe | babymoon.

Ako ne planirate neko dalje putovanje, ili ako i planirate, verovatno je najbolje da ispišete sve stvari koje želite da uradite, a ovo su moje:

1. Redovno pisati na blogu i Famozi

Ovog puta nije samo napisano, ne brinite. Stvarno mi je krivo što su okolnosti tokom ove godine bile takve da sam morala maksimalno da smanjim pisanje i za blog i za Famozu (za koju takođe pišem, ako niste znali), a sada kada je škola konačno gotova imam toliko inspiracije i nadam se da će se zadržati tu malo duže.

Oh yeah! This is the life! (Not me in the pic, but I do have a bike and I do live near the beach <3)

2. Biti fizički aktivna

Nisam dobra u sportovima, ali stvarno obožavam da vežbam. Volim da se osećam zdravo i iako imam i "lenje" dane trudim se da se makar i tada malo aktiviram. Takođe obožavam da vozim rolere i bicikl,a vreme je uglavnom lepo, tako da izgleda da nemam puno izgovora!


3. Naučiti novi jezik

Neverovatno je koliko me u zadnje vreme zanimaju strani jezici i rekla sam da ovog leta moram da naučim makar jedan. Zapravo, još pre nekoliko dana sam počela sa učenjem italijanskog. Za svaki jezik možete naći besplatan online kurs, a takođe preporučujem i gledanje serija i filmova na jeziku koji učite. Moram se pohvaliti da mi za sada ovo najosnovnije zaista dobro ide, videćemo kako će biti dalje.

How inappropriate to call this planet Earth when it is quite clearly Ocean - Arthur C. Clarke

4. Više se družiti sa prijateljima

Tokom školske godine sam se sa prijateljima uglavnom viđala u školi i nismo imali puno vremena za druženje posle škole, a sada smo često zajedno i nadam se da će tako biti i do kraja leta. Obožavam kad sam sa društvom jer je uvek zabavno.

5. Manje vremena provoditi za kompjuterom

Moram priznati da mi se nekako gledanje serija i rađenje apsolutno nebitnih stvari smučilo. Zato je u stvari i nastala ova lista, sada ću bar imati šta da radim na kompjuteru, a da nije gledanje serija i filmova!

Tap Into Your Inner Pisces: How To Go With The Flow Like This Water Sign

6. Ne brinuti za nebitne osobe i njihovo mišljenje

Svi ih imamo, zar ne? Nebitne osobe. Nemaju pametnija posla u životu osim da ogovaraju i pričaju gluposti. Za sada mi ova stavka super ide, ali je lakše kad napišem, samo kao podsetnik!

Evo je moja bucket lista. Nije još uvek potpuna, ali su ovo najbitnije stvari. Inače, kako ste završili ovu školsku godinu? Ja sam prošla sa 5,00 uz dosta rada i truda. 

Kako vaša bucket lista izgleda, jeste li je sastavili?

28 коментара:

  1. Super bucket lista!Iste smo sto se nekih ciljeva tice, pogotovo ovo s jezicima, s obzirom da sam polako krenula sa spanskim. Nadam se da ces ispuniti svoje ciljeve.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Ajmeee, stvarno mi je drago što nakon drugog vremena opet čitam sa tvog bloga ;) ❤

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična wishlista, ideje su skromne ali savršene, i sama sam par sa liste već ucrtala sebi :) <3
    Nadam se da ćeš ispuniti ovu wishlistu <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Jako mi je drago da si se vratila, svaka cast na uspehu! Bas danas cu napraviti svoju bucket listu i uspeti da je ostvarim! Hvala na inspiraciji, jedva cekam nove postove!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Toliko mi je drago što si se vratila, da sam upravo izgrlila mamu i počela vani pjevati (a pola sela me pogledalo što ja izvodim)! Ja sam isto napravila listu ciljeva u nekom od prošlih postova, imamo sličnih ciljeva. Još jednom dobrodošla nazad. :)


    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  6. Jako divan post, draga. Drago mi je da si se vratila. Tvoja bucket lista za voo leto je zaista predivna. Ja sam nju sastavila pre oko dve, dve i po nedelje i podelila je na svom blogu. Neki ciljevi nam se poklapaju. Što se tiče učenja novog jezika želim ti sreću u tome. I ja sam odlučila da naučim neki novi jezik, a mislim da će to biti španski.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno! I ja nameravam d anaučim španski, nakon italijanskog ♥

      Избриши
  7. Odlična lista. Mnogo mi se sviđa. Mislim da bi ovo trebali svi uraditi, ako ne na blog, onda barem negdje kako bi nam to bio podsjetnik ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  8. Omg, ne mogu da verujem da si napisala novi postt! Bukvalno sam se pre dva dana razmisljala da li da te pitam da li si prestala sa blogovanjem. Pratim te vec 100 godina i stvarno si mi jedna od omiljenih blogerki. Drago mi je sto se vracas pisanju :))
    Inace, skoro sam pocela i ja sa blogovanjem, pa bi mi znacilo ako hoces da pogledas moj blog :) Evo link http://mellowcent.blogspot.rs
    Dobrodosla nazad :D

    ОдговориИзбриши
  9. Moja lista je dosta slična tvojoj. Mnogo si je lepo sastavila. Meni je isto cilj da naučim novi jezik i da redovno objavljujem postove na blogu. Mislim da sada mi blogerke bi trebali postavljati redovno postove po mom mišljenju jer smo na raspustu. Ujedino stvaramo naviku da redovno postavljamo postove. i takođe bi volela više fizički da budem aktivnija.♥
    Link novog posta --- http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/kako-vratiti-izgubljeno-samopouzdanje.html

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka čast na postignutom uspjehu u školi! Želim ti da sve stvari sa lakoćom ispuniš i da ovo ljeto provedeš kao ni jedno do sada! ♥♥♥

    www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Post je divan zaista! Mnogo mi je drago sto si se vratila pisanju. Dobrodosla nazad, jedva cekam tvoje nove postove! :)


    Zapratila sam te, ako mozes uzvrati.
    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Prvo: tako mi je drago što si se vratila! Znam da te nije bilo dugo-ne brini, svi smo imali školu ili kreativnu blokadu ali važno je da si sada tu!
    Post je odličan, mnogo mi se dopadaju ideje koje si navela. Mene si takođe inspirisala da uradim neke zanimljive stvari koje ne uključuju gledanje TVD ili PLL. Jedva čekam ostale postove.

    Iva's special section- https://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlična lista,i meni samoj je cilj isto održavati ovakve planove.Ljeto je,treba maksimalno uživati a ne cijelo vrijeme provesti u kuću gledajući serije ili filmove.♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  14. Ne mogu da verujem koliko dugo nisam ulazila na tvoj blog �� Sto se bucket liste tiče,lista je odlična,ja sam imala slične planove,ali svoju listu tek sutra pravim na dan kad mi počinje raspust (konačno����).
    Inače drago mi je što si izabrala italijanski,želim ti puno sreće,ja sam krenula da učim španski i cilj mi je da naučim još makar dva jezika i biću zadovoljna.�� Takodje mi je drago što si se vratila,taman imam sad i da čitam blog svoje omiljene blogerke preko raspusta❤️❤️❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno na lepim rečima ♥ Srećno sa španskim, i ta druga dva jezika ♥♥♥♥

      Избриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!