субота, 29. јул 2017.

50 filmova za pogledati! #1

Резултат слика за girls movie night tumblr
Ja sam od onih osoba koje kada im se gleda neki film uvek traže preporuke po blogovima, jer sam se naučila da naslovnica zna da razočara. Skoro svakodnevno mi prijatelji traže preporuke za filmove, a verujem da se i vi često nalazite u ovoj dilemi. Nekada čak i zaboravim da neki film postoji, pa sam rešila da sastavim listu od 50 filmova koja su mi se svidela (jer, znate mene, volim da pravim razne liste). 

Filmove koje sam posebno zavolela sam napisala podebljanim slovima, a pored filmova sa više delova sam napisala koliko je filmova trenutno objavljeno. Uskoro vas očekuje i drugi deo ove liste! A za sada ovih 50:

1. Harry Potter (8 filmova)
2. Divergent (3 filma)
4. Maze Runner (2 filma)
5. The DUFF
6. Expelled
7. Paper Towns
8. The First Time
9. Nerve
10. Ted (2 filma)
11. Titanic
12. Age of Adaline
13. The Twilight Saga (5 filma)
14. Dumb and Dumber (2 filma)
15. Mean Girls (2 filma)
16. How To Be Single
17. Pitch Perfect (2 filma)
18. The Thinning
19. Pirates of the Caribbean (5 filma)
20. Spider-Man (5 filma)
21. Ouija
22. High Strung
23. The Hunger Games (4 filma)
24. Snowden
25. Troy
26. Me Before You
27. Before I Fall
28. Arrival
29. 47 Meters Down
30. Bad Moms
31. Easy A
32. The Dictator
33. Vampire Academy
34. Project X
35. The Lazarus Effect
36. Step Up
37. Alexander and the Terrible, Horrible, No Good, Very Bad Day
38. The Boss
39. Pretty Woman
40. Sisters
41. Why Him?
42. Alice Through The Looking Glass
43. Get A Job
44. Mr. Right
45. Red Riding Hood
46. The Perks Of Being A Wallflower
47. Brooklyn
48. The Devil Wears Prada
49. Jurrasic Park
50. Bridesmaids

Koliko filmova od ovih ste odgledali?
(ili bolje, niste odgledali?)

22 коментара:

  1. Dala si mi ideju sta da pogledam! Veci deo filmova sa spiska nisam pogledala.

    ОдговориИзбриши
  2. Bukvalno kako sam krenula da citam listu bila sam u fazonu 'gledala, gledala, gledala, ova cura ima dobar ukus za filmove, gledala' tako da sam provalila da volimo iste filmove. Sto je super jer sad znam da odem kada mi treba neki novi za gledanje haha
    Odlican post

    mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Sada imam puno slobodnog vremena pa se mogu baciti na gledanje filmova. Neke od ovih sam pogledala kao što je to Harry Potter i The Duff, još ima filmova koje sam pogledala, a ostali će doći na red *-*
    Novi post -> This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Odgledala sam Divergent i bukvalno sam par dana bila zaražena filmom i iznova sam ga puštala i puštala ispočetka iskreno mnogo mi se svideo. Takođe sam gledala Titanik,Me Before You,Twilight Sagu,Step up ostale čini mi se nisam gledala ali će mi dobro doći da ih pogledam!♥
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mi tvoje mišljenje u komentaru! Hvala ti puno!♥
    Link - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/budi-drugacija.html

    ОдговориИзбриши
  5. Hahah vecinu filmova sam odgledala i u ovoj listi su svi moji omiljeni filmovi,tako da imamo slican ukus sto se tice filmova.Sjajan post i imas prelep blog,a i moj follow!♥

    Makeup tutorijal->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Lista je bas velika!
    Svaka cast na svim ovim filmovima, bas si se potrudila da nam sve izneses.
    Vecinu nisam pogledalama kada sam usla u tvoj post bila sam onako 'Sigurno sam barem pola pogledala' ali ne haha.
    Hvala ti na svom ovom izboru! :)

    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis:
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Genijalno! Hvala ti što si ovu veliku listu podijelila sa nama, sad definitivno znam šta da gledam. Odgledala sam desetak ovih filmova, a uskoro ću početi i ostale.. ♥♥♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super post! Stvarno si dala puno preporuka,neke sma gledala ,ali ima nekih koje nisam ! <3
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Ovih dana sam skroz u fazonu filmova,tako da mi je ova lista i vise nego dobrodošla 💙💙! Neke sam već pogledala, a neke cu u skorije vreme 💙!

    Postavi mi pitanja perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Ha, gledala sam neke! S druge strane, za neke nisam čula uopšte :D
    Imam svoju imdb watchlistu, tako da sam uvek osigurana što se tiče izbora gledanja filmova.. a mrzim kad me stave pred te teške paklene muke gde treba da izaberem film za sebe i još 1 ili nedajbože više osoba... ne radite mi to!!!!!! :((


    Još jedan post iz Italije - Modena&Parma

    ОдговориИзбриши
  11. Ja filmove ne gledam baš često,ali kad gledam volim da gledam nešto korisno i da to ne bude uzaludno bačeno vrijeme.Ovaj post mi je definitivno jako pomogao,neke sam pogledala i stvarno su super.Odličan i veoma koristan post!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  12. E ja sam u zadnje vreme, bas u fazonu da gledam filmove, iako dosta dugo nisam.... I to bas te teen movies, tako da ce mi tvoj spisak dobro doci. Dosta filmova sam vec gledala, ali najmanje pola nisam.... Eto sta da radim do kraja raspusta. Odlican post.

    Na mom blogu je novi post Kako biti lokalna seljanka na letnjem raspustu, pa obavezno pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!