среда, 08. фебруар 2017.

Moje DVE najveće mane!

Iako je prošlo više od mesec dana, želim da vam čestitam praznike i želim vam da ispunite sve svoje ciljeve u ovoj godini!

Ne razmišljam baš tako često o sebi, o tome kako se osećam, o svojim postupcima i kakav utisak ostavljam na okolinu. Postoje stvari kod mene na koje sam ponosna i koje volim, ali takođe i one koje mi smetaju i trudim se da ih praktikujem malo manje. Međutim, svako ljudsko biće ima i vrline i mane, niko nije savršen. Dovoljno je samo da budemo svesni svojih vrlina, ali i mana.
A po meni su ovo moje dve najveće mane.


Samokritičnost. U većini slučajeva sam veoma gruba prema sebi. Guram sebe do granice i želim samo najbolje rezultate. A ponekad se onda razočaram. Tražim savršenost iako znam da to nije moguće. Nikada nisam zadovoljna, uvek želim bolje i više, i možda je to u jednu ruku dobro, ali nikako se ne zadovoljavam pojedinim veoma dobrim rezultatima. Nebitno da li je u pitanju pisanje, snimanje, neka fotografija na kojoj sam, škola ili nešto totalno različito. Stalno kitikujem sebe i stalno mi je na pameti kako moram bolje, što važi za pojedine situacije, ali ponekad stvarno bespotrebno preterujem, a to rezultuje uništavanjem samopouzdanja.

Naivna sam. Uvek se opečem kad verujem ljudima. Znam da nisu svi isti, ali koliko puta me je neko samo iskoristio i prešao sada mi je jako teško da potpuno verujem ljudima. Međutim, nikako ne mogu da se otarasim ove navike. I dalje posvećujem pažnju i jako brinem za ljude za koje nisam sigurna da li bi bar mali deo toga uradili za mene. I u nekim trenucima vrlo lako poverujem ljudima, ali kasnije shvatim da sam opet pogrešila. Čak i kada pomislim da možda ta neka osoba misli isto o meni i isto se i ophodi, ne mogu da poverujem u to. Iznutra me nešto uvek podseti na prošlost. Ali poverenje se stiče vremenom, možda će se ispostaviti da grešim.


Ima tu još nekih mana, ali nisu kao ove. Ja sve do skoro nisam ni uviđala da su upravo to što sam naivna i samokritična moje dve najveće mane, ali mi je drago što sada jesam, makar ću znati.

Koje su vaše dve najveće mane?

Jako mi je nedostajalo pisanje i sada ću se truditi da redovnije postavljam i ovde i na jutjubu. Da li želite da pišem i o vrlinama? I da, pogledajte anketu sa strane i glasajte! I pogledajte novi video ♥


Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 

xo, Teodora

9 коментара:

  1. Naivnost je takođe moja mana. Baš kao što si rekla, uvek brinem za sve i pažljiva sam, dok neki to uopšte ne znaju da cene i znaju da iskorišćavaju. :)
    Za drugu manu stvarno ne znam :) Jako mi je drago što si se vratila!

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam dosta samokritična,uvijek želim najbolje od sebe,i kad moram dati najbolje od sebe ja pogriješim i sve padne u vodu i razočaram se.
    A druga mana je to što sam dosta sramežljiva,ali primjetila sam kako vremenom dosta to se u meni gubi,više postajem opuštenija i baš sam sretna zbog toga!
    Drago mi je što si podijelila sa nama to i uživala sam čitajući post.
    Zapratila sam te!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Šta da ti kažem i ja samista. Koliko puta sam samo u životu bila kritikovana što previše verujem ljudima ali prosto sam takva. Tako sam vaspitana da poštujem svakoga ma kako se on ponašao. Ali vremena se menjaju i sve više ljudi gleda neki svoj cilji ne obazire se na to da li će nekoga povrediti ili ne.
    http://milanasweetlife.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Kad bi sada pričali o manama, mogla bih ih pronaći na hiljade. Niko nije savršen. SVako ima po neku manu, na koju nije ponosan. Što se tiče naivnosti mogu reći da i sam i sama naivna. Jako lep post, Teodora. Drago mi je što si se vratila blogovanju. Kad sam otvorila moj blog, ti si bila među prvih osoba koje sam zapratila. Nadam se da ćeš uzvratiti, i posetiti moj blog: laAdda

    ОдговориИзбриши
  5. Što se tiče mojih mana,nemam ih toliko..mislim još nisam dovoljno upoznala sebe kako bih nešto napisala.Ali znam kako ti je kada te povredi najbliža osoba,i veruj mi nije lep osećaj..ali sve osobe koje su otišle iz tvog života,otišle su sa razlogom.
    Natalija's Beauty Corner

    ОдговориИзбриши
  6. Svi imamo mane, možeš ih promjeniti ali neke definitvno nećeš moći promjeniti. Ja sam naprimjer JAKO neorganizirana, htjela sam si napraviti planer (nisam uspijela) Pa sam odlučila sve voditi preko mobitela, sve je propalo u roku tjedan dana.

    my-world-hanna.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Samokritičnost je isto jedna od mojih mana, slobodno bih mogla da kažem i najveća. Samokritčnost me je sprečila da uradim dosta stvari tako da se trudim da prevaziđem sve to. Divan post ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  8. Necu duziti o tbom povratku, sami cu naglasiti da mi je veima drago sto sam ga docekala. Svaka cast na ovom postu, izuzetno kvalitetnom. Ja ne bih znala koju manu da stavim na orvo mesto, ali mozda naklonost da previse pomazem drugima i stavljam ih ispred sebe. No, hocu da ti kazem daobavezno oekujm i vrline u nekom od narednih postova :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Rekla bih da je tvrdoglavost moja najveća mana! I svaka čast na hrabrosti da ovde podeliš sa nama i neke svoje loše strane :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!