понедељак, 27. фебруар 2017.

Goals...

Ja mislim da na ovom svetu ne postoji ljudsko biće koje nema svoje ciljeve, nešto što želi da ostvari u toku životu. Nije bitno da li je nešto ozbiljnije, nešto što će uticati na ceo život te osobe, ili nešto što svakodnevno može ostvariti. Na kraju ipak ostaje isto, to je bio/jeste naš cilj, ispunili smo ga/ nismo ga ispunili. 

Verujem da vam je poznat osećaj kada biste najradije ostavili sve po strani, samo vam je sve došlo preko glave i ne želite više da se trudite. Ponekad je meni samo potreban izlaz iz pesimističnih misli i trenutaka kada želim da ostavim sve u šta sam ulagala puno truda i jako želela. 
Naiđe trenutak i kada uz sve to zaboravim zašto se uopšte trudim, borim ili želim to. Zaboravim svoje ciljeve. Ono što me pokreće i tera da se trudim da to i ostvarim. Ja sam rešila da sve svoje ciljeve prensem na papir i stavim ih sve zajedno.
Dugo po internetu viđam takozvane goals jars, i sada sam je konačno napravila, dekorisala je i ubacila svoje ciljeve unutra.

Stvarno je lakše uzeti parče papira i pročitati svoje ciljeve nego se truditi satima (i izgubiti ih) pokušavajući da se setite šta želite. Ja sam napravila jedan glavni cilj, koji je u posebnoj boji papira, i veći od ostalih, a ovi ostali će samo doprineti ostvarenju tog jednog. 


Vremenom ću dodavati još papirića, sigurna sam, ali ću neke i čitati znajući da sam uspela. za sada mogu samo da se trudim da uspem, a vi pokušajte isto, ako želite.

Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Youtube: Teodora Acimovic
Pinterest: loppy231 

xo, Teodora

10 коментара:

  1. Predivan post, jako si memotivisala ovim tesktom i fotkicama oje su savrsene <33!Ljubim te svaka cast <33!

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,sviđa mi se ova teglica ciljeva,i kako si je dekorisala i njezina svrha.Sve pohvale!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlična ideja, zaista! Ja imam stvarno dosta ciljeva i bucket listi. Imam ciljeve za putovanja, ciljeve koje moram da ostvarim, one koje se trudim ostvariti ali ne znam hoće li se desiti, one za školu, one za običan život, blog ma hiljadu stvari. Stvarno su lepe slike i savršena ideja za post!


    Iva's special section-http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Preleeepo si ovo napravilaaa,viđala sma ovo i na Tumblr-u i stvarno mi se svidela ideja i cela zamisao ali nisam mislila da stvarno neko može da napravi tako da ispadne s a v r š e n o .... Ali opet ti si špokazala da i te kako može, meni je masterpiece samo gledati kako si ovo ukrasila i dizajnirala, odlična ideja i prelepo urađen post,teglica..s v e ...
    <3<3<3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno je zaista , draga! :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  6. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:http://janead.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi se dopada!

    https://mariadjordjevic.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!Goals jar izgleda kao jedna zanimljiva ideja,a da ne spominjem kako prelijepo izgleda!Prelijepo je!Morati ću i ja napraviti jednu!

    Pogledaj moj blog- funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...