понедељак, 05. децембар 2016.

Decisions!

Prošle godine u ovo vreme je moja kuća uveliko bila okićena, radovala sam se praznicima i jedina stvar o kojoj sam mislila je bila vezana upravo za praznike. Trenutno mi nije jasno kako je sada peti decembar. Je l' ovo već zadnje poglavlje 2016. godine? Osećam se kao da je juče počela. Tačno se sećam svega iz decembra prošle godine.

Pored silnih obaveza, koje nikako ne mogu da organizujem, ne osećam se kao da je praznična atmosfera već počela. Ponekad uhvatim desetak minuta pa se čudim koliko videa i postova na temu praznika vidim. Na Pinterestu gotovo nema drugačijih slika. Gradovi već sijaju od novogodišnjih lampica u raznim oblicima.

Ja sam ta koja je odgovorna i glavna za kićenje jelke, ukrašavanje moje sobe i sve što se tiče praznika. Nije da sam se olenjila, jednostavno, ne osećam taj duh praznika. Mada jako želim da konačno počnem da osećam tu prazničnu atmosferu koja je oko mene svakodnevno. Možda je i do vremena, možda moj mozak čeka sneg. 


Ne, u razmaku od ova dva reda sam rešila! Sama ću da se izborim da u meni počne da radi 'centar za praznike'. Prošle godine je u ovo vreme moja jelka bila uveliko okićena, još nije kasno. Prošlogodišnji ukrasi koje sam pravila za svoju sobu su i dalje preslatki, a sigurno ću naći pola sata za još neki!

Moram da priznam, mnogo mi je lakše kad iznesem ono što me muči na 'papir', delotvorno je. Postajem odlučnija. Sada sam čvrsto rešila i već se osećam drugačije. Ponekada probajte ako se osećate slično, verujem da će uspeti! ❤

Prošlogodišnje fotografije sa mog instagrama, iz perioda kada još uvek nisam imala fotoaparat:

Slika gore desno: ove jednorogove uši su trebale biti deo jednog collab videa, ali nije ga bilo, nažalost :(


10 коментара:

  1. Lep post, a verujem da će i tebe uskoro zakačiti ova praznična groznica, ne brini ♥
    Novi post je na blogu: pineaaplecakee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Mene je i pored mukotrpne škole uhvatila praznična atmosfera i nekako mi je baš drago zbog toga. :) Nadam se da ćemo ipak uspeti da ovekovečimo i ovu Novu godinu raznoraznim razničnim potovima :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su sjajne! Razumem to kada se nema vremena od skole, ali ja verujem da ces ti prinaci dete u sebi i maksimalno se posvetiti i uziveti u praznike :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  4. Tvoje slike su me jako inspirisale <33!Nadam se da ce ti se taj centar uskoro proraditi :)!Divno draga :)!

    Q&A postavljajte pitanja perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su predivne. Mene je bas uhvatila praznicna euforija i treba za koji dan da ukrasavam kucu. Nadam se da ce i tebe uskoro uzdrmati praznicna euforija. :) ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Ni mene nijs uhvatio praznični duj, ali se nadam da uskoro hoće.😒😘💓💓

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  7. Sigurna sam da ce praznična euforija stići i kod tebe. Sa ukrašavanjem kuće počinjem tek od sredine meseca, jer mislim da je još rano. U mom mestu je još rano za ukrašavanje.

    LifeInMyStyle | New year posts! + Q&A

    ОдговориИзбриши
  8. Veruj mi, ni ja uopste nemam neku novogodisnju euforiju. Sto je jako cudno. Mada za to cu okriviti gimnaziju, i previse obaveza koje imam. Ali potrudicu se da vec sutra okitim svoju sobu, jer ne mogu ja ovo vise. Hahahaha previse mi je kuca prazna. :)

    Na mom blogu je novi post #Devojka razmislja, pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Ja uopšte nemam neke praznične euforije. Godina mi prođe kao i svaka druga, sa previše obaveza i briga oko svega.. Ali svakako, stvarno mi se sviđa ovaj post. :-)
    http://xsparkleistax.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican postt !
    zapratila sam te molim te uzvrati
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!