понедељак, 03. октобар 2016.

Na kafi kod Teodore

Nisam baš sigurna da li nisam pisala ovu rubriku jedan ili dva meseca. To je većinom bilo zbog nedostatka tema za pisanje. Međutim, nije da je ovog meseca moj život bio baš zanimljiv, glavni razlog je škola, ali se svakako može napisati ponešto.

Pre svega, srednja škola. Celokupan utisak i moje iskustvo prvog dana ćete čuti nekom drugom prilikom, želim da nappravim poseban post o tome. Za sada mogu da kažem da sam se iznenadila koliko mi se zapravo sviđa u srednjoj, najviše društvo, i svakako je prebacilo svako moje očekivanje. I da, svi iz odeljenja znaju za blog i kanal i zaista sam se prijatno iznenadila njihovom reakcijom. Srednja je zaista mnogo drugačija od osnovne, neki već znaju, a neki će tek shvatiti.
Nemoguće je da niste primetili da sam tokom septembra objavila jedan video i jedan post. Dosadna sam sebi ponavljanjem razloga i ovo je zadnji put da kažem! Imam previše obaveza trenutno oko škole, i dok se malo ne smiri situacija i ja se malo organizujem, videi i postovi će izlaziti nasumično. Novi predmeti jesu teški, ali su meni zanimljivi (poneki), pa mi ne pada toliko teško da ih učim, međutim ima dosta stvari, pa to iziskuje dosta vremena. Da napomenem da ću do decembra imati i radne subote, tako da bukvalno imam jedan slobodan dan nedeljno (ni to). Da ne zaboravimo dane kada sam u školi do pola pet!

Inače, u zadnje vreme sam opsednuta ovim pesmama iako su već 'stare', ali nebitno.





Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 
We ♥ it: loppy231 

xo, Teodora


11 коментара:

  1. Ako budes nasla vremena uradi recenziju neke knjige. Zadnja mislim da je bila u potrazi za aljaskom...

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, Side to Side - opsesija septembra *_*
    Jesva cekam da citam tvoj post o skoli.
    Obradovala si me novim postom, rafujem se narednim. Super sto se se odlicno uklopila u skoli. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ti je lepo u srednjoj i jedva čekam da pročitam utiske prvog dana :).

    ОдговориИзбриши
  4. Kako divne slike, aahhh! :) rdujem se postu o srednjoj školi, baš me zanima kako ti je u malo detaljnijim crama haha. :) Ipak, drago mi je da su prvi utisci pozitivni. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  5. Teodora, srednja skola ce ti doneti novu dimenziju zrelosti, i kroz godinu dana neces imati problem da nastavis da pises svoj divan blog intenzivno. :)
    Srecan polazak u skolu!

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post!Slika cveta je super!
    Novi post-->jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Isto obožavam "STS" od Ari. Drago mi je što ti se sviđa u srednjoj, i nadam se da će uskoro napisati taj post o srednjoj i vratiti se redovitom blogovanju <33

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  8. Lep post, jedva čekam postove buduće ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Također sam opsjednuta Arianinom pjesmom. Savki dan ju poslušam, i ''razbacam'' se po sobi, nekoliko puta. :D


    http://itsnina23.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Prvi put sam na tvom blogu, sviđa mi se, imaš follow. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I ja isto slusam starije pesme ♥

    Moj blog:http://dropsofhappines.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!