среда, 03. август 2016.

Zaful SUMMER wishlist

 Jedan od sajtova sa najkvalitetnijom robom jeste Zaful. Kao i većina sajtova, najviše imaju stvari za devojke. Od garderobe do nakita. Ja sam se baš iznenadila asortimanom. Cene nisu baš niske kao na dresslinku, na primer, ali su stvari svakako kvalitetnije.

Sajt-ZAFUL

Evo šta bih ja volela da kupim sa tog sajta.
I prva i druga haljinica mi je mnogo slatka. Prva je jednostavnija, a druga baš za leto.

 Imaju PREDOBRE majce sa raznim natpisima i toliko sam se zaljubila u njih da je to
nenormalno. Ista stvar je i sa ovom jaknom. Baš je neobična, a videla sam je par puta na internetu i predobro stoji i nadam se da ću imati prilike i da odradim neki outfit post!

Mislim da ste do sada i sami zaključili da obožavam crop topove. Prvo što mi se sviđa kod ovih jesu dezeni, drugi ubija! Takođe mi je za oko zapao ovaj high waist šorc koji je kao malo pocepan.

 A pošto pričamo o letu, najviše su mi se svidela ova dva kupaća kostima. Volim ovakve gornje delove, kao što ima prvi, ali i ove kao na drugom, a na drugom je dezen presladak.

Pa prvo da počnemo mojom OPSESIJOM ovakvim kačketima. U poslednje vreme ih obožavam i mogu da kažem da je ovo jedna od najlepših stvari na ovom sajtu. Ovaj rančić je presladak, još ovi ušići. Naočare kao što su ove odavno merkam pa nije da sam mogla da ih izostavim, a ova narukvica je baš neobična. I jedan satić, čisto da završimo post lepo, jer mu je dezen prelep i pravi letnji.



Zamolila bih vas da kliknete na bar tri ako ne i na svaki link, bar jednom, jer mi je potrebno što više klikova za saradnju. Hvala svima koji to učine!

Sutra proslavljamo dve godine Teodora's small world-a, pa posetite blog! ♥

13 коментара:

  1. Divna wishlista.Meni je sa SheIn-a stigao kupaci istog kroja kao ovaj pod brojem 1 (moj je crni). Ovakvi kupaci su bas moderni ovog leta. ♥
    Novi post ---> Outfit SheIn | Boyfriend jeans

    ОдговориИзбриши
  2. Stvari koje si izabrala su savršene.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Slažem se sa tobom da je Zaful pun nekih predobrih stvari,naročito mi se sviđaju njihove majice! Mnogo mi se sviđa ta prva haljinica,jeste jednostavna ali je predobra!

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post.Svi topovi su divni, ruksak je presladak!

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Sve stvari koje si izabrala su prelepe! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Stvari koji si izabrala su odlični. Meni se najviše svidja majca sa natpisom ' You are my sun, my moon, and all my star's'.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Prelepe su stvari. Sviđaju mi se mnogo kupaći, prelepi su. Kliknula sam na sve linkove ☺❤
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Strava stvari,hvala nisam znala za ovaj sajt.

    ОдговориИзбриши
  9. Hajde molim te reci preko cega editujes slike

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Preko PhotoScape-a kada trebam da ih prosvetlim i to, a kada dodajem tekst ili pravim kolaž preko PicMonkey-a i Fotor-a :D

      Избриши
  10. Super su stvarcice, zelim ti da pstbaris saradnju :*
    Inace,majice croptopp su preslatke, kao i ova sa natpisom Bpok was better *_*

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!