недеља, 14. август 2016.

Najbolje serije koje u avgustu morate pogledati, ukoliko već niste + YOGA challenge

Složićete se da na raspustu nekada ne znate šta da radite. Napolju su vrućine (ili je previše hladno), svi prijatelji su zauzeti, a vama jedino ostaje da pored kompjutera provedete ceo dan. Ukoliko već nemate drugu zanimaciju, onda je pravo vreme da započnete maraton omiljene serije ili ovih koje ću vam ja preporučiti.

Neka od ovih serija će vam definitivno zapasti za oko. Svaka od ovih serija je među poznatijima, a ujedno tako i među najboljim serijama, a potrudila sam se da stavim i neke koje lično volim i gledam, a ujedno obuhvataju razne teme (od naučne fantastike do tinejdž serija). Naravno, tu su i linkovi za gledanje.
1. Vampirski dnevnici (The Vampire Diaries) - link za gledanje ovde
2. Igra prestola (Game of Thrones) - link za gledanje ovde
3. Slatke male lažljivice (Pretty Little Liars) - link za gledanje ovde
4. Tračara (Gossip Girl) - link za gledanje ovde
5. Mladi vukodlak (Teen Wolf) - link za gledanje ovde
6. Uvod u anatomiju (Grey's anatomy) - link za gledanje ovde
7. Z Nation - link za gledanje ovde
Ja sam ove serije pogledala, a neke pratim i sada i za svaku imam lepo mišljenje, sada je samo do žanra serije koji vi volite. Takođe je ujedno izašao i tekst na Famozi (ovde).

Juče je izašao yoga challenge video i radila sam ga sa mojom sestrom, Slavicom. Nadam se da će vam se dopasti, mi smo se baš zabavile ☺. Ukoliko vam se svidi obavezno ga lajkujte, pretplatite se na moj kanal i komentarišite!


Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 
We ♥ it: loppy231 

xo, Teodora

22 коментара:

  1. Ja gledam PLL i ne znam da li bih mogla da gledam 2 ili više serija istovremeno. xD I PLL mi je nekad prekomplikovana da ne mogu sve da pohvatam. Inače opsednuta sam serijom. *___*
    P.S. Sjajan post! ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super post, Teodora, kao i video. Dosta ste me nasmejale! :D
      Inace, slazem se sa Aminom, pored PLL-a ne verujem da bih bila u stanju da pratim jos neku seriju haha :D
      I da, pratim PLL i negde na sredini trece sezone sam. :D

      Избриши
  2. Ovog leta sam slabo gledala serije, ali mislim da ću do kraja avgusta odgledati par epozoda Vampiriskih dnevnika, ranije mi je to bila omiljena serija. :)xx

    georgiarose5.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Trenutno gledam PLL,ali sam tek na drugoj sezoni i moram dosta pozuriti kako bih preostalih pet pogledala.Sigurno cu na zimskom raspustu poceti da gledam neke od predlozenih serija.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja ću da počnem da gledam GG, hvala ti puno što si mi je otkrila! Nisam baš ljubitelj vukodlaka i vampira, ali mislim da kada bih gledala Grey's anatomy ili Game of Thrones, da bi mi se mnogo svidele :D
    I da, svaka vam čast na videu stvarno mi se dopao. Uradili ste tačno dosta poza kako treba :)

    Kiss marry kill: bethanyismybae.blogspot.com (novi link Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  5. Pala sam u depresiju čekajući kada će izaći nova epizoda PLL . Luda sam za tome serijom . Zamjenjujem je Divious maids , ali nije ni blizu gledati 4 srednjovječne gospođe u zamjeni sa Hanom ,Arjom , Spenser i Emili . PLL sam počela gledati od početku početkom juna , a završila početkom jula . 6 sezona , a onda i profurala ove iz sedme sezone . Super post . Željela sam pisati o PLL , ali pošto sam zakasnila 6 godina ....Inače sam ters po pitanju serija , tako da nepostoji serija koja će se meni dopasti .


    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja trenutno gledam PLL (zapravo, čekam da izađe sledeća epizoda) i jednu tursku seriju, koja je baš super-Kiraz Mevsimi (Sezona višnje). :)
    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Ja također počinjem gledati Gossip Girl, nadam se da će mi se svidjeti. ♥

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  8. Odgledala sam PLL, TVD i sada gledam Teen wolf, posle ću GG i takoo. Video je extra! ♥

    Misseslandy

    ОдговориИзбриши
  9. Od ovih svih mi je Teen Wolf definitivno najdraža a preporučujem ti i Scream i The Originals! :) <3
    Divan post :*

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  10. Ja sam opsjednuta serijama tako da sam većinu predloženih pogledala :D, a video je ful simpatičan.

    Novi post na redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  11. Zelim da gledam GG, citala sam knjige i fenomenalno je. A Blake mi je najjomiljenija glumica, pa ono. Ali problem je u tome sto ni jedan link koji pronadjem, nazalost, ni ovaj. Ako neko ima jos neki sa prevodom hitno mi trenaaa

    ОдговориИзбриши
  12. Trenutno gledam PLL i Game of Thrones, i obe su odlične (iako druga i nije baš za ovaj uzrast, ali kao da je bitno hahah). Tračaru sam gledala prošlog leta i bila opesdnuta serijom. Bukvalno opsednuta. Takođe u planu su mi Teen Wolf i Grey's anatomy, jer sam čula da ih svi hvale.
    Što se tiče videa, jako je zanimljiv, odgledala sam ga čim je izašao. Snimaj ubuduće više ovakvih videa, izmame osmeh na lice. :)

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  13. Celo leto sam gledala serije i sve serije sa spiska sam odgledala(neke još uvek gledam) osim "Uvod u anatomiju" i "Z Nation". Ostale serije su odlične.

    mojkutakblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Definitivno moram pogledati Igre prestola i Uvod u anatomiju, to mi je tako dugo na sisku serija, ali nikako da se nateram na to. :) Hvala na preporukma! :) PS Video je sjajan! <33

    marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  15. Sjajan post!Verujem da su sve serije odlične!Inače yoga challenge je zaista super video!♥♥♥

    Ukoliko možeš,želiš i hoćeš poseti moj blog, nova sam. Nadam se da ćeš mi ostaviti komentar i dati savet,jer si iskusnija. ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  16. Super post kao i video. Ja sam pre oko 10 dana pocela da gledam PLL i mnogo mi se svidjaa. Do sad nisam bas pratila te serije, ali ovog leta sam pocela i stvarno sam odusevljena

    ОдговориИзбриши
  17. Odličan post kao i video. Preporuke za serije su odlične, sigurno ću neku pogledati. Ako želiš posetiti moj blog ili pročitati moj zadnji post klikni ovde.

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  18. Odlični prijedlozi za serije, gledala sam TW i PLL, trenutno gledam Gossip girl! Učlanila sam se na tvoj blog i pretplatila na kanal :)
    ---> Coat and cupcake.

    ОдговориИзбриши
  19. U zadnje vreme uopstenisam raspolozena za gledanje serija. Najvise gledam youtube, nekako mi je lakse da odgledam Zoi-n video ok=d 45 minuta, nego jednu epizodu serije. Ipak, gledala sam PLL, TVD, TW, Shadowhnters...

    Na mom blogu je novi post o odrastanju pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...