петак, 05. август 2016.

#KAMPANJA - Medijska nepravda prema blogerima



Napisati post i snimiti video su mnogima dve različite stvari. Nisu. To su dve skoro skroz iste stvari i dve stvari u koje morate ulagati sav trud ukoliko želite da to na kraju bude kvalitetno. Ne uspemo uvek, ali ja i pišem i snimam i znam koliko vremena, truda i rada zahtevaju oba. Međutim, kod nas u časopisima, na sajtovima, na TV-u, možete čuti samo reč jutjuber (ili još gore kada jutjubere nazivaju blogerima).

Naravno, kao što sam pomenula, ni snimati ni pisati nije lako, ali se podjednak trud ulaže u oba i mi samo želimo jednakost! Upravo zato su Amina (Innisall) i Milica (Style on first place) osnovale ovu kampanju.


Zašto mediji ne obraćaju pažnju na blogere?

Moje lično mišljenje je da oni možda i žele da se posvete blogerima, ali je jutjub znatno više popularniji i oni će normalno izabrati ono gde će više ljudi u startu kliknuti na tu vest. A dosta medija zna za Zorannah i mnogim ljudima je to jedini vid blogovanja. Mi ne osuđujemo medije ili jutjubere, naprotiv! Mi samo želimo da neko pokaže interesovanje i za naše blogove i naš trud koji ulažemo svakodnevno.

Zašto su se svi na Balkanu usresredili samo na jutjubere?
 
Blogove čitaju blogeri. Jutjub kanale prate jutjuberi i mnogo veća masa ljudi. Ono što hoću da kažem je da ljudi ne znaju za blogove (ili oni koji znaju ne vole da čitaju), mada verujem da bi situacija bila drugačija kada bi se mediji malo više usresredili na blogere. Tako bi se dosta njih i upoznalo sa blogovima, a ove koji ne vole da čitaju bi zainteresovalo i pročitali bi bar jedan post, a kasnije verovatno i svaki. Ako neko i zna za blogove dosta njih će lakše odgledati video od pola sata nego pročitati neki tekst od pola stranice. Upravo zato nam je važna medijska podrška. Imam dosta čitalaca i to mi je i više nego dovoljno, ali svakako volim da ljudi na nas pažnju obraćaju malo više, i mediji, naravno.

Zašto ljudi nisu upoznati sa svetom blogera, a jesu sa svetom jutjubera?

Odgovor koji se provlači kroz ceo ovaj post - zbog medija. Ali i mediji nisu toliko upoznati sa svetom blogera i zato je upravo ova kampanja i nastala. Da bismo upoznale i ljude, a i medije sa našim svetom - svetom blogera. Da bi se neko osvrnuo na naš rad i ustvari shvatio koliko se mi trudimo i ulažemo. Da bi neko video da se uopšte ne razlikujemo od jutjubera, već da je do sada bila u pitanju samo medijska nepravda.

Mi ne želimo da uvredimo jutjubere ili medije, samo želimo da se izborimo za ravnopravnost koju zaslužujemo. Nismo ludi za popularnošću ili što više čitalaca, ali zbog čega se oni toliko više cene i vole?  Nadam se da ćemo uspeti u našem cilju da se izborimo za svaki blog na Balkanu.

Kako da se pridružimo kampanji i pomognemo u njenoj realizaciji?

Svako ko želi da učestvuje u kampanji mora u postu obavezno staviti baner kampanje (SAMO OVAJ, NE NEKI DRUGI). Morate se držati glavne teme (a to je upravo Medijska nepravda prema blogerima). Ne smete uvrediti medije ili jutjubere na bilo koji način. Post mora sadržati odgovore na pitanja koja se nalaze na baneru kampanje, napišite da su kampanju osnovale Amina i Milica. Možete koristiti hastagove #vremejezablogere, #kampanja i #medijskanepravdapremablogerima, a ukoliko objavljujete svoj post ili vest o ovoj kampanji na društvenim mrežama OBAVEZNO ih koristite. Na kraju posta obavezno napišite da se svako može pridužiti, ali da se pridržava gore navedenih pravila. 

Zaista se nadam da će ova kampanja zaživeti i da ćemo uspeti u našem cilju. Takođe se nadam da će se što više vas pridružiti.


#VREMEJEZABLOGERE
#MEDIJSKANEPRAVDAPREMABLOGERIMA
#KAMPANJA

Srpska blogerska zajednica

Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231
We ♥ it: loppy231

xo,Teodora

14 коментара:

  1. Odlično si napisala post Tea <3


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo Teodora, svaka ti čast! Upravo sam ovako zamislila post na ovu temu. Aposlutno si sve obuhvatila i kroz ceo post si se držala isključivo date teme. Hvala ti puno što si nam se pridružila, puno nam znači! <3

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,potpuno se slazem <33 :)!Treba se boriti <3!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, apsolutno se kao blogerica slažem sa svime. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Za ovo se treba boriti, rekla sam i na Milicinom postu. Naravno da ću se pridružiti, ali ovaj post ću napisati sledeće nedelje jer sledeći post imam nešto što planiram dugo, a nikako da ga napišem.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Odlično si napisala, potpuno se slažem. Definitivno ću se pridružiti kampanji, ali eto, valjda će doći i naše vrijeme :)

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka čast na ovom postu, u potpunosti se slažem! Mislim da ću i sama da se priključim i napišem post na ovu temu. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Svaka čast za post, sjajno napisano. Ja nemam svoj blog, ali smatram da su blogeri dosta zapostavnjeni u odnosu na youtubere. Blogove sam počela da pratim pre nego YouTube, uvek sam ih više volela i sada ih više volim. Želim vam da vam ova kampanja bude što uspešnija ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  9. Odlčan post, savršeno napisano i objašnjeno. Pisala sam na Miličinom postu već, ali nije na odmet da i ovde pomenem kako je ovo definitivno genijalna ideja. Podržavam i sledeće nedelje možet evideti na mom blogu još jedan post n aovu temu. ♥
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. Odlično si odgovorila na temu i hvala ti što si zajedno sa nama u ovome! Svaka čast Tea! ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Ovo je zaista divno napisano, Tea! :) Drago mi je da si se i ti pridruzila kampanji i da doprinosis tome da se svest o ovoj femi poveca :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. I ja sam skoro uradila ovaj post i nadam se da će kampanja stvarno zaživeti. ☺ Stvarno kvalitetan post i sve si rekla, nemam šta više, blogeri su zapostvavljeni, niko više ne misli na nas, i jedino blogeri komentarišu postove istih. Savršen post. ❤❤
    <333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. super post !!! i sam skoro uradio post za kampanju i nadam se da ce sto vise blogera se ukljuciti . p.s pogledaj moj post za kampanju puno bi znacilo

    booksdiar.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post!I ja sam se pridruzila ovoj kampanji!

    http://funnyandrabbits.blogspot.ba/2016/08/wishlist-from-shein.html-NOVI POST

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...