понедељак, 29. август 2016.

DIY notebooks for BACK TO SCHOOL

Dosta dugo sam čekala ovo vreme najvećih priprema za školu i konačno je tu. Tokom leta smišljam razne ideje za dekoraciju svezaka i razne druge školske opreme jer mi je to neka antistres terapija, ali ne koliko je realizacija tih projekata. Ove godine nisam mogla da se odlučim za 2-3 ideje, već sam vam spremila 6 ideja (ne brinite, nije sve odjednom). Jedan deo je upravo ovde, na blogu, a drugi deo ideja za ukrašavanje svezaka je na jutjubu, na mom kanalu. Podelila sam ideje da bih vam to učinila zabavnijim, a i manje prenatrpanim. Dakle, kada završite čitanje ovog posta idite na ovaj link i pogedajte još tri ideje, i mali haul školskih stvarčica, koji sam dodala.
Za prvi projekat će vam trebati:
•neka sveska
•razni stikeri (ja sam odštampala ove u Tumblr fazonu i uzela sam ove emoji stikere) 
•lepak za papir (da vam se ništa ne bi izgužvalo)
•makaze
Ja sam prvo izrezala stikere, a gore na slici je pola već izrezano, jer je imalo dugo da se secka, pa sam to obavila veče pre. Zatim vam preporučujem da poređate stikere da biste imali neku predstavu kako će vam to izgledati i gde koji stiker ide. Onda možete da počnete da lepite od jednog kraja sveske ka drugom i to prvo one koji će biti ispod. 
Ja znam da sam sličan DIY pokazala i prošle godine, a verovatno ovo viđate svuda, međutim, ovog puta mi je ispalo mnogo lepše i jednostavno sam želela ovo da podelim sa vama.
Za ovaj DIY će vam trebati:
•sveska 
•neki print po želji
•tkanina
•makaze
•lepak za papir
•što jači lepak
Prvo sam izrezala ivice ovog printa, osim poslednje, koju sam selotejpom pričvrstila iza za svesku, a print sam zalepila na svesku. Zatim sam od tkanine izrezala slovo T (možete izrezati koje god slovo želite), pa sam ga jačim lepkom zalepila u desni ugao sveske.

Iskreno, nije jedna od najlepših svezaka, ali je opet slatka i originalna.

Ovo nije skroz DIY, ali je jedna ideja za dekoraciju svezaka. Uvek možete koristiti washi trake ili neke druge šarene stvarčice na slićnu foru. Ja sam ovu svesku ukrasila ovom čipkanom zelenom trakom koju sam dobila u jednom giveaway-u stranice Srećno dugmence. Vi možete koristiti i neku čipku, takođe. Sada je dosta slađa nego što je bila.

Dakle, toliko od mene, a za još tri ideje i mini haul obavezno pogledajte donji video. Ukoliko napravite neku od ovih svezaka obavezno mi pošaljite sliku na mejl: onajesve@gmail.com ili na neku od društvenih mreža.





Ukoliko vam se ovaj video dopada, obavezno ga lajkujte, komentarišite i pretplatite se na moj kanal! 

Koja sveska vam se najviše sviđa?

Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 
We ♥ it: loppy231 

xo, Teodora




15 коментара:

  1. Zaljubila sam se u prvu svesku,odličan ost i ideje <3 .


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Jao divne sveske,ja se ne bih usudila tako nesto napraviti,jer u nasoj skoli bi bilo ismijavanja tipa"vidi je sto se pravi" "joj sto si umislja da su joj sveske naj" ali ove tvoje su stvarno lijepe.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlični su DIYs, najviše mi se dopada prva sveska. ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sve su divne, posebno prva! Već neko vreme te pratim na jutjubu i mogu ti reći da si odlična jutjuberka.:)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com novi post 'veliko mozda'

    ОдговориИзбриши
  5. Sve 3 ideje su mi predobre!
    Prva me oduševila, jedna od boljih koje sam vidjela u moru ideja ove godine, fenomenalno!

    ОдговориИзбриши
  6. Vau, vau i vau! Ovo je stvarno fenomenalno, Tea, sveska sa stikerima me je oborila sa nogu! .) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sveske su stvarno prelepo ispale, a prva mi je vanserijska. Odlican post!

    Pogledajte novi post na mom blogu http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Omg sveske su ti takoo tumblr. Pogotovo prva sveska. Ona je tako presavrsena, iskreno. *-*

    Na mom blogu je novi post, o savetima koji ce ti STVARNO pomoci oko ucenja. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Sve sveske su baš lepe, ali mi se prva najviše sviđa. :)

    Učlanite se na moj blog, uzvraćam-----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  10. Sveske su predivne ♥ prva mi se najviše sviđa i baš je tumblr :))

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sveske su bas sarenee i u tumblr fazonu. Treca mi se najvise dopada, super je ideja! :D
    Odgl;edala sam i video, i one tamo su NEVEROVATNE, mislim zlatni marker je zakon! ♥
    poseti:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  12. Divne su sve sveske, zaljubila sam se u prvu, prefora je :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  13. Treba mi više bilježnica da isprobam sve vaše diy projekte i još svoje da pretvorim u djelo. :)) Post je preeeedobar.

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!