уторак, 30. август 2016.

Budući srednjoškolac

U osnovnoj školi sam sa drugaricama oduvek pričala o tome kako će biti kada krenemo u srednju školu. Nikada nismo zapravo razmislile o tome kako to izgleda, šta znači i kuda vodi. Ja sam jedna od onih koji od miša naprave slona, mada je polazak u srednju školu pacov! Koliko se pojedini ljudi ni ne zanimaju za neke sitnice toliko se ja brinem za sve i želim u sve da budem upućena. Kada je u pitanju polazak u srednju, to je za mene velika stvar, ogromna. 

U suštini je to jedno novo poglavlje mog života, koje će biti malo kraće nego ono prethodno, ali će biti deo mog života, a to je bitna stvar (za mene). 

Danas sam zastala i pitala brata koji je dan, a on je rekao da je utorak. Čekaj, šta, koji utorak, zadnji utorak u avgustu, nemoguće??! Pa ja prekosutra polazim u srednju školu! U jednu ruku, srećna sam, ali u drugu i zabrinuta. Vreme je proletelo zaista brzo i ne znam koliko puta sam to ponovila na blogu u proteklih par meseci. Zaista zastrašujuće. 

Zamalo da počnem sa morbidnim temama, da malo promenimo kurs.

Ja sam se odavno pripremila za srednju školu i zaista sam uzbuđena! U četvrtak ću proći kroz vrata zgrade u kojoj ću vreme tokom sledećih četiri godina provoditi skoro svakodnevno. Upoznaću nove ljude, steći prijatelje (nadam se), upoznati nove profesore, dobiću nove predmete, boriću se za ocene... 

Ne znam da li vi totalno funkcionišete sa samopouzdanjem, ali ja ne. Nikada nisam bila skroz samopouzdana, pa tako ni sada. Ovog puta malo i strahujem od toga da budem odbačena, da se ne uklopim, jer sam se već dugo vremena borila sa tim u osnovnoj, treba mi malo predaha. Želim da jednom imam prijatelje koji me neće podcenjivati ili ismevati na svakom koraku, a ovako me mnogo vole. 

Ovo doba godine je moje omiljeno, jer se radujem svakom povratku u školu, a za srednju i ne pitajte. Mislim da je ono što me malo smiruje ujedno i ono što je uvek isto, nebrojeni bts postovi, kupovina školskog pribora, a zatim ukrašavanje istog. Sva ta euforija mi je opuštajuća, dok se ne setim da krećem u srednju školu. Svi kažu da je to najlepši period života, a ako je tako želim da budem u srednjoj školi zauvek, a nadam se da će biti tako.

Zaista mi je drago šro polazim u srednju školu, ali i ujedno strahujem da se nadam džabe. Budući srednjoškolci, želim vam sreću, a savetujem vam da pročitate ovaj post, verujem da se nećete pokajati.



U koji razred/godinu vi sada polazite?

Obavezno pogledajte prošli post, ukoliko niste ☺ OVDE


Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 
We ♥ it: loppy231 

xo, Teodora


15 коментара:

  1. Odlican post 😁.Ja sada krecem u sedmi razred i jako sam uzbudjena.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja isto krećem u srednju školu ove godine i mnogo se bojim.Stalno razmišljam o tome.
    Hvala ti puno i tebi takođe želim dosta sreće!♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post. Ja sada krećem u srednju i istovremeno sam uzbuđena i uplašena. Već znam sa kim sam u odeljenju i čine mi se manje-više okej, ali videćemo sutra.

    ОдговориИзбриши
  4. Ja krećem na faks , isto nemam pojma šta me čeka, ali uopće nemam tremu. Možda kako sam prošla kroz srednju školu, dobro se uklopila, ali zaista nemam straha od nove sredine i društva, te mislim da nitko ne bi trebao ni imati. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Sada krećem u 8 razred i pošto sam devetogodišnja dobivam fiziku i kemiju i jako sam uzbuđena kako će funkcionirati sve. Meni kreće 5.9 ♥

    ilvasworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Potpuno te razumem. I sma krećem u srednju i baš sam ono u fazonu 'jao bože, štame to sutra čeka tamo?', ipak jedva čekam da vidim, pa se samim tim nadam da ću kako tako uspeti da se uklopim. :) tebi želim svu sreću prvog dana, a i kroz dalje školovanje. :) <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ja krecem u prvi razred srednje skole.I ima uzasnu tremu.Inace divan post. <3

    http://marijaarmus.blogspot.rs/2016/08/what-to-do-when-youre-bored.html

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post, samo napred. Mislim da nemaš razloga za brigu i da ćeš se savršeno uklopiti sa novim društvom.
    P.S. I mene je oduševio post na Kapage blogu. <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sad krećem u drugi razred srednje i svim budućim srednjoškolcima bih poručila da se nemaju čega bojati, meni je ova prva godina bila super. Nadam se da će i tebi biti☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Teodora, prelep post. Samo se ne brini, sve će biti u redu, verujem u tebe! ♥
    pisala sam post koji bi te u ovom trenutku mogao interesovati :)
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Svi brinu o srednjoj,a ja brinem kako ću ja preživjeti dvije godine osnovne još. Ja mislil da i previše samopouzdana, ipak previše je previše. Sretno za prvi dan srednje, sigurna sam da će sve biti u redu i da se nećeš nigdje izblamirati :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  12. Normalno je da postoji doza neizvesnosti, ali i pomalo straha jer je to ipak nešto novo u tvom životu. No, videćeš da će sve biti u redu. Želim ti puno sreće! :*

    Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  13. Normalno je da si nervozna jer ipak je to novo iskustvo za tebe. Samo se opusti i biti će super. Javi kako je prošlo. :)

    beautybydorotea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Zelela bih da ti skrenem paznju da se ne pise podcenjvati,vec *potcenjivati.D se pise samo kada su ispred njega S i Š.Inace odavno pratim tvoj blog i nisam primecivala pravopisne i gramaticke greske tako da sam sigurna da je u brzini.Veoma mi se dopadaju tvoji postovi i samo tako nastavi ♥♥XOXOXO

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...