среда, 24. август 2016.

#BTS ZAFUL haul + VIDEO

Skoro su mi stigle neke stvari koje sam poručila sa sajta Zaful, pa sam želela da to podelim sa vama. Uglavnom sam gledala da budu neke stvari koje ću moći da nosim u školu i kada je malo hladnije, mada ih nema puno. U nastavku ću recenzirati svaki proizvod koji sam poručila.

Sajt Zaful ovde.

1.Rolled Sleeve Lettering T-ShirtZanemarite moju facu

Kada sam videla ovu majicu zacrtala sam sebi u glavi da moram da je kupim i obučem prvog dana srednje škole (i tako će i biti, da ljudi znaju sa kim imaju posla). Ja nače nosim šire majice i veličina koju sam naručila (S) mi je taman. Što se kvaliteta tiče, mislim da jeste kvalitetna. Prvo što je materijal lagan i prijatan, a prvi put sam mislila da će posle pranja imati puno onih malih 'upoljaka', međutim, to se nije desilo. Na ovim slikama je slikana posle prvog pranja i nema nijedan jedini upoljak. Ali stvarno. To je jedan veliki plus. Najvažnije je što me natpis T.O.T.A.L.N.O. opisuje. Kasnije sam videla da imaju još neke majice sa ovakvim natpisima i ako opet budem kupovala sa ovog sajta, poručiću još neku.

Majicu možete videti i poručiti ovde.

Ne, ne čini vam se, jakna jeste mala. Nažalost, uopšte nisam pogodila moj broj, jer se nisam lepo izmerila, a očekivala sam da će mi biti velika. Naručila sam S, a trebala sam da naručim M. Iskreno, baš mi je krivo jer mi se ovakve jakne mnogo sviđaju i viđam ih bukvalno svuda sada, a one slične iz New Yorkera nisu ni prineti ovoj, ni po kvalitetu, ni po boji. Iako je malo manja, moći ću da je nosim nekada u školu, kao kraću jaknicu, jer su mi rukavi okej. Ima i kapuljaču i moram da napomenem da je materijal zaista kvalitetan o ovaj teksas je nekako prijatno topao. Na slici se izgleda baš lepo, jer je kraća, ali uživo i nije toliko loše.

Ovu jaknicu možete pogledati i poručiti ovde.

3. Stone Triangle Cuff Bracelet


I ova narukvica je zadnja stvar, koju sam uništila (aplauz Teodora). Sad, narukvica je stigla cela (normalno), međutim ja sam nagazila (da, NAGAZILA) na nju i ona je pukla, zato sada izgleda kao na zadnjoj slici (a ne pitajte kako izgleda moje stopalo). Inače je bila dosta čvrsta i svi su zapitali koliko jako sam je nagazila kad je već toliko pukla. Prijateljski savet: REDOVNO ČISTITE SVOJU SOBU. Pokušaću da je nekako zalepim ili nešto, gore sam je jedva sastavila da bih je slikala. Da se vratimo na narukvicu, dok je još bila cela. Bila mi je baš neobična, a i svideo mi se ovaj marble dizajn, pa je to glavni razlog što sam je naručila. Jedino imam zamerku na to što je sa strane ostao višak lepka i to se vidi kada se malo bolje pogleda.


Ovu narukvicu možete pogledati i poručiti ovde.

Što se tiče Zaful haula, to je to. Ukoliko imate neku od ovih stvari, ostavite mi svoje mišljenje o njima u komentare. 

Objavila sam novi video i u pitanju je mixed makeup challenge sa Slavicom iz yoga challenge videa. Mi smo se baš zabavile, a nadam se da će vama biti zabavno da nas gledate. Obavezno se pretplatite na moj kanal, lajkujte ovaj video ako vam se sviđa i ostavite mi vaše mišljenje u komentarima ispod videa. Takođe, da li biste želeli da snimim Back to school haul video? Ima nekih interesantnih stvari, ali nisam baš sigurna da li da snimim, napišite mi u komenatrima.

                                             

Mejl: onajesve@gmail.com
Instagram: @loppy231
Pinterest: loppy231 
We ♥ it: loppy231 

xo, Teodora

23 коментара:

  1. Stvari su prelijepe❤Zao mi je sto ti je jakna malo manja,no super ti stoji.Eh sad poruka za stopalo:Stopalo jel imas sad rupe po sebi od narokvice?Kako si to prezivjelo?Jel se tebi svidjela narokvica,ili si je od prvog trenutka neprijateljski dozivio?
    Iii da,molim te stavi mi linkove u komentar,posto nece da mi se otvore,ako ti nije problem.❤❤❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stopalo odgovara:
      Ne, mislim da nemam puno, ne vidim od zavoja, ali ne mislim da sam preživelo. Ja sam lepo odmah na početku reklo Dizajnu da ubije Oblik ako me voli, ali me Dizajn ne voli (Dizajn R.I.P.).

      Evo svih linkova:
      http://goo.gl/1dm9NE
      http://goo.gl/DD5Yns
      http://goo.gl/Om4Wva
      http://goo.gl/96uzoQ

      Избриши
    2. Hvala na linkovima.Iii da mozda jaknica TREBA da bude manja?

      Избриши
  2. Sve stvari su top!💛💫 anastasjastyles.blogspot.ba : new post

    ОдговориИзбриши
  3. Lep post Teodora! :)
    Sviđa mi se šta si kupila, pogotovo ona jaknica od džinsa :)

    mravawishes.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam isto naručivala sa Zafula i dobila sam istu majicu kao što je ova prva tvoja! Predivna je ,boja je tako dobra da se odlično uklapa uz crveni ruž i torbicu, a natpis definitivno odličan, super stvari si zaista naručila. ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Kako si divne stvari kupila,ali ova majica je zaista predivna,pun pogodak,još da je bela.Jako ti lepo stoji,što se tiče jaknice,jako lepa..i ne brini se oko toga,uvek ćeš pronaći način kako je nositi,veruj mi! ☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.co.ke

    ОдговориИзбриши
  6. Aa ova prva majica je divna i super ti stoji! Žao mi je zbog narukvice haha, baš je lijepa☺♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Sve stvari mi se mnogo sviđaju! Hhaha majica je ekstra. ☺ Na tebi jakna izgleda okej, kao one kraće teksas jakne, nije mnogo strašno. :D Video sam odgledala pre neki dan, super je!

    Novi post - http://misseslandy.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Fantastičan post! Žao mi je što ti je jakna mala!A uopšte ne izgleda tako!Narukvica izgleda veoma divno,baš mi je žao što si je zgazila. Višak lepka na ogrilice se baš i ne vidi tako,ako ne uspeš da je zalepiš,možeš napraviti ogrlicu od nje,verujem da će divno izgledati! ♥♥♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Hahahahah eh Teodora,Teodora.. xD Ne smem da zamislim u kom ti je stanju stopalo,moramo da te proglasimo novim Herkulesom xd Dopadaju mi se i majica i narukvica,a sto se tice jakne.. Nahh nije u mom fazonu i nije bas da mi se dopada i uostalom mala ti je tako da mislim da je jakna fail za ovaj post xd (zasto sam pocela cudno da komentarisem postove?). Narukvica mi je preprelepa (btw. R.I.P) i unikantna i pogotovo mi se dopada sto je u pitanju marble print na jednom delu narukvice,a sto se majice tice lepo ti stoji *-* (ne znam odakle ovi random smajliji)
    Odlican haul i obavesti nas kako ti je stopalo ! :) xd

    ОдговориИзбриши
  10. Natpis na prvoj majici je tako jaa ah.
    A ova narukvica je prelepa, zao mi je sto je slomljena hahah

    Na mom blogu je novi post o polasku u srednju skolu, pa pogledaj. ☺
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  11. Narukvica je predivna ♥ tako jednostavna ali ipak tako predivna!Majica je takođe top i jako mi se sviđa ♥

    Novi post → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Žeeeelim onu majicuuu! Predivna je , baš u mom stilu, i da, hoću i ja da je nosim prvog dana u školi al' sam izgleda malo zakasnila jer dok ja to naručim i dok stigne...
    Žao mi je zbog jakne, jako je lijepa.
    Narukvica je jako lijepa također i nadam se da ti je stopalo ok sada nakon tog velikog šoka haha?

    Divna sii <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  13. Majica mi se najviše sviđa, ali i narukvica je divna, baš mi je žao što se polomila. Odličan post!

    http://march-baby-dreamer.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  14. Siva majcica je fenomenalna! <33 zao mi je zbog jaknice jer je stvano savršena, ali mislim da će moći i tako da se uklopi ponekad. ;9 <33

    Novi post-> www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  15. Stvari su zaista divne. Bas mi je zao zbog jakne,ali mocices je nositi bar neko vreme. Narkvica je divna,i imam slicnu,i zaista mi nije jasno kako si je unistila ahahhahahha. </3

    https://letsbetogethertonight.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Stvari su odlične, žao mi je što ti je jakna mala. :(

    Novi post na: redheads-diary.blogspot.com :D

    ОдговориИзбриши
  17. Super stvari, žao mi je što ti je jakna mala, ali isto ti lijepo stoji, ona mi se nekako najviše sviđa :)

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  18. Odlican post!Narukvica je bas lepa!♥
    jovanaslife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Stvari koje si kupila su predivne, baš su utubmlr fazonu, samo šteta zbog narukvice :/

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Odličan post. Učlani se na moj blog, uzvraćam. Nova sam na blogu. https://enotes10.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...