четвртак, 04. август 2016.

2 years of Teodora's small world!

4. avgusta 2014. godine je jedno detence odlučilo da otvori blog. Ona je mnogo volela DIY postove, volela je da deli sa ljudima ono što misli i od tada je naučila mnogo stvari. Ona to još voli, sada samo malo drugačije.

Sada je moj blog star tačno dve godine! 

Od kada sam otvorila blog dosta stvari sam naučila, za dosta stvari saznala, sklopila neka nova predivna prijateljstva i dobila mogućnost da tekstom iskažem svoje misli i ideje, a da to neko zapravo vidi i razume. Ove godine, nažalost, neće bti ničega specijalnog, pre svega jer mi nije ništa ni palo na pamet, ali i zato što nisam imala vremena da spremim nešto. Nadam se da će bar neko od vas to razumeti.

Kroz ove dve godine ste bili prisutni u nekim najlepšim momentima mog života do sada, neke od vas sam upoznala i osećaj je bio sjajan. Ove godine sam pisala znatno manje nego prošle i mislim da će vam se ponavljanje prijemnog kao razlog popeti na glavu, kao što je i meni, ali nekako ove godine nisam imala toliku želju za pisanjem. Shvatila sam da sam prethodne godine dosta postova napisala jer sam pratila raspored, a ne jer sam ja to želela. Dosta sam razmišljala o tome i shvatila da je najbitnije da ja to želim, isto kao i za videe. Znam da svi vole kad je neko redovan, ali nekada okolnosti vam ne dopuštaju. Nekada ne možete da napravite DIY post jer nemate materijal koji je skup. Mislim, to niko i ne želi da vidi, zar ne?

Koliko mi je drago što već dve godine postoje ljudi koji me raumeju i podržavaju toliko me i zastrašuje činjenica da su već prošle dve godine. Vreme leti toliko brzo. 

Međutim, posle svega želim da vam se zahvalim na neizmernoj podršci koju mi pružate iz dana u dan. Možda u daljem periodu neću pisati previše često ili nešto, ali ću vam reći da će svaki taj post biti napisan jer ja to želim, jer želim da vi pročitate! Ne jer osećam obavezu. Tako da, HVALA VAM!

Prošle godine sam vas zvala na ovaj dan i pričali smo, nekima sam slala i pisma. Ukoliko želite isto, slobodno u komentarima možete ostaviti vaš broj telefona ili adresu i nešto što vas interesuje, a ja o tome da vam pišem. Zvala bih vas sa skrivenog broja. Vaši brojevi ili adrese ne bi bili objavljeni već bih ih ostavila privatno, tako da bez brige. Ali možete i da pošaljete na mejl onajesve@gmail.com ☺

Happee birthdae Teodora's small world!

13 коментара:

  1. I remember that your blog was the fourth one I have started to read. Teodora, I wish you all the best and hope that your small world will still exist next year, because it's something I cannot imagine my day without. I would really like to talk to you, but can't because of personal reasons. I hope you'll have that possibility next year! Happy b-day!! 🎁🎊💕🍰

    ОдговориИзбриши
  2. Srećan blogorođendan, draga. Želim ti da proslaviš još mnogo blogorođendana.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoj blog mi je zaista jedan od omiljenih! Isto koliko volim da čitam postove, toliko se obradujem kada vidim da si izbacila novi video. Kod tebe se zaista primeti da sve postove pišeš jer to želiš, a ne jer to moraš da uradiš. Od srca ti čestitam na ulasku u treću godinu blogovanja i želim ti da nastaviš da budeš tako sjajna, kakva si bila i do sada! Ljubim te! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Srećan blogorođendan! ♥ Poslala sam ti broj mobilnog ☺

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rodjendannnnn!Jako sam razocarana kada vidim da nista nisi pisala.Najvise voli tvoje diy i "Na kafi kod Teodore" postove.Omiljena si mi youtuberka,bez obzira sto postoje i druge fenomenalne youtuberke.Igrala sam neku igru,nasla blog o njoj i ciala ga,zatim usla u blogger profil u komentarima na neki post o toj igri,i vidim cura ima blog,udjem ja u blog i pise post "mojih omiljenih pet blogova" udjem u post kad medju njima tvoj blog,odmah mi se svideo izgled bloga,nacin pisana,i poceh tako da te pratim...

    ОдговориИзбриши
  6. Srećan blogorođendan draga! Želim ti da bude još puno blogorođendana i da ostaneš tako sjajna blogerka, kao i yterka, naravno. Obožavam tvoj blog i nadam se da ćemo nastaviti da se družimo, preko interneta doduše, ali šta je tu je ❤☺

    ОдговориИзбриши
  7. Srecan ti rodjedan bloga draga Tea <33!Kada sam usla u svet blogovanja za tvoj sam blog saznala medju prvima i zaista ga duuugo pratim <33 :)!Javicu ti se na mejlu :)!Zelim ti sve najjlepse <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Srećan rođendan tvom blogu Teice<3<3 Evo, ja sam moj blog juče napravila i odmah našla tvoj, pročitala neke postove i mnogo mi se dopao<3<3

    ОдговориИзбриши
  9. Happee birthdae :D
    Tvoj blog je jedan od prvih koje sam počela da čitam i zaista mi se dopada. Pratim te dugo, ne baš od početka (ali sam procitala sve tvoje stare postove) i jedna si mi od najdražih blogerki. Samo nastavi ovako, i želim ti da slaviš još mnogo rođendana svog bloga. ❤❤

    ОдговориИзбриши
  10. Teodora, srecan blogorodjendan! Tvoj blih i ti mi mnogo znacite, prvenstveno jer si jedna id dve osobe koje su me inspirisale da pocnem da blogujem :)
    Zatim, ja znan da pises od srca i zato nemam prava da se ljutim i ne ljutin se nimalo kada nisi redovna. Znaj da te razumem. :)
    ♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  11. Ajme, sjecam se toga prosle godine :)
    Sretan ti blogorodendan! Nadam se da ces biti redovnija ove godine. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Čestitam ti dve godine bloga!Obožavam tvoj i nadam se da ćeš proslaviti i dvadeseti rođendan svog bloga!

    Posetite moj blog i pridružite se → beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Srecan blogorodj! Juce je i meni bio rodjendan ;-)
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...