четвртак, 28. јул 2016.

That summer feeling!

Pinterest i We Heart It su od početka blogovanja postali moja okupacija. Međutim, moram da kažem da sam ih u poslednje vreme zapustila. Danas sam poželela da sa vama podelim neke predivne fotografije sa We Heart It-a i nasumično ukucala reč summer.

Naravno, ima i nekih fotografija koje nisu vezane za leto, ali su svejedno predivne. We Heart It je nešto što vrišti od inspiracije i definitivno najbolje mesto na internetu za opuštanje, pored Pinteresta, naravno.

Baš sam dobila neku želju za češćim pisanjem i stvarno ću se truditi da to i bude tako, ali se nadam da mi nećete puno zameriti što slike u pojedinim postovima neće biti moje☺

15 коментара:

  1. Obozavam We Heart It i Tumblr,posebno jer me motivisu da nastavim sa bloggovanjem.Sve slike u tvom postu zaista su predobre 😁❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Jao, slažem se da su We heart it i Pinterest definitivno najbolji sajtovi (ja lično mnogo volim i Tumblr) koji imaju tolikoo lepih slika, ja sam njima opsednuta, i naravno da nam neće smetati ako neke slike ne budu tvoje :)
    http://maketheworldbetter9.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Prvo, moram da ti kažem da si izabrala bolje slike od mene. xD
    Drugo, nećemo ti zamjeriti što slike u nekim postovima neće biti tvoje jer razumijem koliko ti se dopadaju slike sa We Heart It-a, Tumblr-a & Pinterest-a, a isto tako i koliko nekad možda nemaš inspiracije ili vremena za fotkanje. Tvoji postovi su uvijek originalni, profesionalni i kvalitetni, pa su za mene fotke manje-više bitne. ♥

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Izabrala si odlične slike. Jako volim da gledam slike sa We Heart It-a i Pinteresta. Na mom blogu imam rubriku gde postavljam slike sa We Heart It-a. Zove se Life & We Heart It. Volela bih da je posetiš.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Pazi ja imam We ♥ it vec mozda 3-4 godine, ali sad u zadnje vreme ga bas bas puno koristim. I to isto zbog tih slika leta. Znaci to je tako prelepo.♥♥

    Na mom blogu je novi "Devojka razmislja" post, pa pogledaj.
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Jaao, mislim da su Tumblr, Pinterest i We Heart It izvor moje inspiracije. Divne slikee :D

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Ove slike kao da vrište leto, ja sam oduševljena izborom. :) I naravno, piši nam što češće. Potpuno razumem da ne možeš uvek da postigneš sve od jednom, ali ipak, ove slikice će biti dostojna zamena tvojima. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne fotkice, obožavam We Heart It, stalno skidam slike i menjam pozadine haha :D
    Važno je da nam pišeš, za slike manje - više, nema veze što nisu uvek tvoje :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  9. Odabrala si stvarno prlepe fotkice, prosto raj za oci! ❤

    eslyisworldview.blogsport.com

    ОдговориИзбриши
  10. Predivne su slike, obožavam we heart it!
    Zapratila sam te. ♥

    ОдговориИзбриши
  11. Predivne fotografije, obozavam tvoje postove! ♥

    http://dariaasdiary.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Ove slike su fenomenlane, prvi kolaž je po meni najlepši. <3


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Fotografije su toliko su lepe i inspirativne, pune kreativnosti! :D
     Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!