петак, 22. јул 2016.

SUMMER?!

Da li i vi mrzite ovo 'leto'. Promene vremena su definitivno jedne od najgorih ovogodišnjih stvari. Nije da je to dovoljno da vam uništi celo leto, ali sasvim dovoljno da ostanete u kući tokom celog dana. Ja sam rekla da to neću raditi, čak i kada je kiša. Utuvila sam sebi u glavu da će ovo leto biti zadnje koje će mi biti lako. Posle imamo sve više problema i obaveza. Onaj deo o kome su nam svi pričali, ali nismo shvatali. Sada shvatamo, ali kasno. 

Ono što me najviše nervira na svetu je kako vreme brzo teče. Sada mi se baš ide u prvi razred osnovne, ne u prvi razred SREDNJE. 

Ja se sada uhvatila priče o letu, kada je ono pri kraju. Stvarno je prošlo brzo, brže od dosadašnjih. Trudim se da provodim svaki slobodan momenat za stvaranje uspomena i provođenje vremena sa porodicom i napolje, naravno. To je jedan od razloga za ređe pisanje i snimanje. Nadam se da razumete da ne želim samo da se zatvorim u kuću i pišem ili snimam, to radim kada mi se to radi. Ne mogu samo tome da se posvetim jer ne želim to. Želim da radim što više raznovrsnih stvari, ali najviše želim da provodim vreme napolju. 

I sada jedan najiskreniji savet iz dna srca. Nemojte sve slobodno vreme provoditi na kompjuteru ili telefonu, koristite svaki slobodan trenutak za stvaranje uspomena i izlazak napolje, jer to posle postaje ograničeno, a sada je beskonačno. Poprilični kliše, znam, ali je nešto najtačnije što će vam neko ikada reći.

Ja trenutno najviše uživam fotografišući, iako baš i nemam neku inspiraciju, koristim svaku moguću priliku za odlazak na nova mesta gde mogu da pronađem nešto za moj objektiv. Nadam se da će vam se svideti i neke od donjih fotografija.
Summer is breaking through.
I par sa ovim efektom:



Takođe, ovih dana mi je baš zanimljiv i Snapchat, pa me možete i tamo pratiti.
Korisničko ime: loppy232

10 коментара:

  1. Slikice su divne, a vrijeme je i kod nas katastrofa. Jedan tren se pržimo na plus 40, a već drugi nas zaspe hladni pljusak koji se kasnije razvije u cijelonoćnu kišu.

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se s tobom u potpunosti, fotke su predivne!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Potpuno te razumem. Leto je vec uslo u svoju drugu polovinu, a ja kao da sam tek sada shvatila da je uopste i pocelo :/ Odusevljena sam fotkama! :)

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. U potpunosti razumem tvoju zelju za ogranicenim pisanjem. Jer, iako je pisanje i snimanje ono sto te iapunjava, ima jos mnogo mnogo stvari koje nas vine podjednako srecnim i yreba se svemu posvetiti. Da, onaj savet mozda zvuci klise, ali je bas tacan i isto bih savetovala! :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  5. Takođe mrzim ovogodišnje promene vremena, stvarno je izluđujuće. Uvek sam želela da porastem što pre i cele ove godine žalila što sam tek sedmi razred i što me još godinu dana deli od srednje škole. Iskreno, sada sam zbog toga presrećna i drago mi je da ću dobiti još jednu gratis godinu na poznatom mestu sa poznatim ljudima, iako me čeka haos oko prijemnog :).

    ОдговориИзбриши
  6. Razumemo se u potpunosti. I kod nas u Crnoj Gori vrijeme je dosta promjenljivo i to me toliko nervira. Jedan dan umiremo od vrućine, a drugog već pada kiša. Juče sam baš pomislila ''već je prošla polovina raspusta'' i shvatila da ni tu polovinu ipak nisam iskoristila na najbolji mogući način. Zato sam ovih dana išla svaki dan sa drugaricom na plažu i trudim se da što manje vremena provodim za računarom i telefonom. Moram da pohvalim tvoje fotke, fantastične su! ♥


    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post:) U potponusti te razumem jer i ja mrzim i ovo vreme i to što pokušavam da aktiviram svoje društvo da radimo nešto zabavno,ali mi to i ne ide baš nešto od ruke.. :/
    Slike su fenomenalne :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Fasciniran sam slikama ! Imaš oko za fotografiju , to je sigurno ! Stvarno prelep post , ne znam šta da kažem. Oduševljen sam.

    ОдговориИзбриши
  9. Meni je ovaj letnji raspust prosao jako brzo,mislim ovih mesec danaa.Kad razmisljam o tome da jos mesec danaa krecemo u skolu,place mi se.Vreme mi je proleteo bukvalno kao da si rekao 'keks'. I ako se trudim da svoj letnji raspust provedem najbolje sto mogu,prosto mi ne ide.Vise sam na drustvenim mrezama nego sto sam napolju. Potrudicu se da ovih mesec dana provedem nezaboravno i da budem kao nova kad krenem u skolu... Nadam se da cu ispostovati ovo sto sam rekla,haha. :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!