понедељак, 04. јул 2016.

Na kafi kod Teodore-post pisan uz kez od uveta do poda


Prvo - naslovna slika mi je prirasla uz srce i ne menja mi se :D

A sad drugo! Ove godine se upisujem u srednju, kao što neki od vas već znaju. Već više od godinu dana pričam da ću upisati gimnaziju. Odjednom je počela sva ta fama oko prijemnog, spremala sam se, radila i prilikom rađena testova trudila. Sprski i matematiku sam doslovno icepala. Nisam imala svih deset poena, ali sam imala dobrih 9,5 poena iz srpskog i čak 9 iz matematike, ni moja mama nije verovala. Kombinovani sam malo slabije uradila, 7 poena, ali bila sam vukovac i opet sve zajedno je to bilo 95,5 poena. Odlično sam se rangirala i u opštini, a i u svojoj školi, i mogu da kažem da sam veoma ponosna na broj osvojenih poena. 

Juče je objavljen raspored učenika u prvom krugu i upala sam u prvu želju i bukvalno skakala od sreće. Upisala sam medicinsku školu, opšti smer. Bukvalno u zadnjem trenutku sam se predomislila i mislim da nisam pogrešila. Naravno, svakako neću ostati na srednjoj školi, jer mi to nije zanimanje broj jedan, ali za osnovu je odlično. 

Ja sam još uvek pod utiscima i nekako mi je malo i krivo što je sve tako brzo prošlo, a ovo novo došlo. A ako ste vi upisivali školu, šta ste upisali?

Jun je bio haotičan, ali lep. Da ne pominjemo početak leta. Dosta sam fotkala tokom perioda kad nisam pisala i imam neke super fotografije koje želim da podelim sa vama, a sve su ispod. Takođe, želim da pozovem sve blogerke, ali i one koji vole da prate blogove, da se učlane u fejsbuk grupu (ovde) koju je napravila Andrijana sa bloga Kapege, spremaju se svakakve nove stvari, uskoro ćete biti obavešteni. I postoji i jedan skoro napravljen instagram profil ovde.

I želim da iskoristim ovu priliku da se još jednom zahvalim Stelli i Jovani koje su napravile fan profile na instagramu. Sve što radite mi stvarno znači puno i hvala vam na tome! Ukoliko želite možete i zapratiti te profile (ovde) (ovde). 

A sada malo (više) fotkica: 



posebno ponosna

još ponosnija











Koja se fotkica najviše sviđa vama?


19 коментара:

  1. Najljepše su mi prva, treca i poslednja. *_* Koji fotoaparat koristiš? Čestitam ti na Vukovoj diplomi i 95,5 bodova, nije to mala stvar. Moram da ti kažem i da je hrabra odluka u posljednjem trenutku promijeniti mišljenje i upisati nešto drugo. Svaka čast. Ova naslovna slika je i meni mnogo simpatična, nemoj da je mičeš. Pridružila sam se ovoj grupi na facebooku, mnogo je lijepa ideja.

    Ako budeš imala vremena, voljela bih da posjetiš moj blog: Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam na upisu u željenu školu! Drago mi je što si upisala ono što želiš, i da si se predomislila u poslednjem trenutka. Najviše mi se svidela četvrta fotografija, ali i ostale su predivne. Divan post!

    geeklychiconmyway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман04. јул 2016. 10:43

    Svaka cast na upisu!!! I ja sam se upisivala ove godine. Na kraju ukupno sam imala 97 bodova i uspesno sam upisala Devetu gimnaziju. Nadam se da ces uzivati u novoj skoli i od sveg srca ti zelim sve najbolje :))).

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam ti na upisu!Ja sam upisala gimnaziju,opšti tip.
    Najviše mi se sviđa druga slika♥

    ОдговориИзбриши
  5. Super post Teodora! Slike su bas lepe i vidim da imas zelju za fotografijom, ja odavno nisam izasla da fotkam nesto jer sada do leta je padala kisa i imala sam obaveze pa se nadam da cu ponovo poceti,svakako si me inspirisala :) jako mi se dopada poslednja slika :*
    novi post: bethanyismybae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam iskreno očarana fotografijama - divne su! Mislim da si napravila pravi izbor kada je u pitanju srednja škola, zato ti čestitam i srećno u daljem školovanju! :*

    ОдговориИзбриши
  7. Aa predivne fotke! Najdraže su mi ove s ružama. Iskreno, i mislila sam da si upisala medicinsku, a ne gimnu. Želim ti puno sreće u srednjoj♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Cestitam ti na vukovoj diplomi !Slike su savrsene! Ja cu sad u sedmi tako da jos ne moram da razmisljam o upisu u srednju skolu.♥

    Novi post -->http://autumnsummerwinterspring.blogspot.rs/2016/07/balkanski-trendovi-i-sta-ja-mislim-o.html

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitam ti na postignutim rezultatima! Fotografije su prelepe a najviše mi se sviđaju prva i treća. :)

    http://saskinkutak.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam još jednom, moja buduća koleginice!
    Fotke su savršene, sve do jedne. <3

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Čestitam ti! Ja sam u gimnaziju, opšti tip.

    ОдговориИзбриши
  12. Svaka čast !Uspeh na prijemnom ispitu ti je odličan i vukova diploma,ja jedino mogu da ti čstitam na ovako ogromnom uspehu i da ti poželim još puno sreće u nastavku školovanja..
    Ja sam prošle godine upisivala prvu godinu srednje škole i iskrena da budem na mene su mnogo uticaja imali roditelji da upišem gimnaziju,ja to baš i nisam želela ali sam na kraju pristala.. Sada kada sumiram proteklu godinu u međuvremenu sam shvatila da škola koju sam ja želela da upišem nije baš za mene i da je to samo bila malo detinjasta ideja i da sam prevu odluku donela upisavši gimnaziju... :)
    Puno pozdrava :)

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Cestitam na upis u zeljenu skolu. Meni se najviše svidjaju 2. 4. 7. i 9. slika.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com - Novi post i volela bih da ga posetiš.

    ОдговориИзбриши
  14. Divne slike,ja sam upisala gimnaziju kao što sam i želela i zadovoljna sam :)


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Predivne fotografije, uhh! Bukvalno si me očarala! :) Što s tiče prijemnog imala sam 98,25 poena- iz srpskog 10/10, kombinovanog 10/10 i matematike 8,25/10. Da znam, matematika mi je sve upropastila, haha. Zaista svaka ti čast an matematici, ponosna sam na tebe! :) Ja sam upisala elektrotehničku školu, smer: eletrotehničar informacionih tehnologija. Jako mi je drago da sam upisala ovu školu pošto je primano samo 25 đaka, a đak sa najmanjim brojem poena je imao 96,75, tako da se ja već sada psihički spremam da u septembru upoznam veće štrebere od mene, haha. :) Odličan post! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  16. Drago mi je da si upisala ono sto si zelela, odlucan izbor! :D
    A slike su savrsene, bukvalno!! Od prve (mislim na vodopad), pa sve do poslednje. Odusevila si me i bas se vidida se u poslednje vreme mnogo vise trudis negk ranije, a s obirom da si se i ranije mnogo posvecivala blogu, onda je to zaista za svaku pohvalu! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  17. Čestitam ti na upisu ♥! Slike su savršene, najviše mi se sviđaju one sa rosom na lišću. *-*

    ОдговориИзбриши
  18. Čestitam na upisu. ☺❤❤ Nadam se da si zadovoljna svojim izborom i da se nećeš pokajati. ❤ Očekujemo da nam kada godina krene detaljnije pričaš o školi. ☺❤ Slike su prelepe, teško je izabrati, ali evo zadnja sa ptičicom i slika sa ovim 'maskama'. :D ❤ (ne znam kako da objasnim :D) ❤❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  19. Čestitam na upisu. Ja idem u medicinsku školu, druga sam godina. Mislim da je to super škola i osnova za one koji baš žele upisati taj fakultet. Najviše mi se dopada posljednja slika, ali zaista su sve predivne. Sjajan post!♥

    51# positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...