субота, 30. јул 2016.

Da li moj horoskopski znak opisuje mene i moju ličnost? (Collab)


Ja nisam neko ko veruje horoskopu. Zanimljivo mi je da ga čitam i na raznim sajtovima i u čassopisima, ali baš i ne verujem u to. Međutim, kada je u pitanju samo moj znak, malo sam pregledala internet za detaljnije objašnjenje. Ja sam u horoskopu škoprija. Ovo je collab sa dragom Milicom sa bloga Style on first place, pa  pogledajte i njen post ovde.

Opšte karakteristike škorpije: 
Škorpija je vodeni znak, kao riba i rak i živi za to da iskusi i izrazi emocije. Iako su osećanja veoma važna za škorpiju one ih iskazuju drugačije nego drugi vodeni znaci, češće skrivene u grudima. U svakom slučaju možete biti sigurni da će škorpija čuvati vaše tajne, kakve god one bile. Najteže udarce podnose u sebi, ne žale se, nisu sklone samosažaljenju. Škorpija ne vapi za masom da bi se potvrdila. Ovaj izdržljivi ratnik u svaki boj ide sam. Na njega se savršeno može primeniti ona izreka „male ptice lete u jatu, velike lete same“, a Škorpion je i te kako velika ptica. Škorpija mnogo više drži do svog mišljenja o sebi i svojim delima nego do mišljenja okoline. Ima snagu da se potpuno izdigne i živi sama, ako proceni da živi medju površnim ljudima. Ako već niko ne želi da je prati, sama će krenuti da otkriva tajnu smislenosti života i sveta. Može delovati pomalo odsutno, čak i onda kada sve registruje, zbog stalno prisutnog osećanja da pojavni svet nije kraj. Njena pojava po pravilu odaje nešto od onog drugog, nematerijalnog, nedodirljivog sveta. 

Moje mišljenje o opštim karakteristikama škorpije
Moram da priznam da se malo nekad i iznenadim kada čitam o svom znaku. Ovo toliko liči na mene da je to nenormalno. Mislim, ne da se divim sama sebi ili nešto, ali je toliko slično onome kako se ja ponašam. Na primer, ovaj deo: Škorpija mnogo više drži do svog mišljenja o sebi i svojim delima nego do mišljenja okoline. Ima snagu da se potpuno izdigne i živi sama, ako proceni da živi medju površnim ljudima. Taj deo mi se najviše i dopao jer sam to prošla i prolaziću još, verujem. 

Izgled ženske škorpije: 
U njima ima nečeg fatalnog. Najupečatljivije su oči i pogled ispod najčešće dugih trepavica i naglašenih obrva. Često imaju uvučene oči, izražajno lice, džipsi look je njihov pravi izgled. One koje su po prirodi plavuše imaju nečeg hladnog nordijskog u sebi, ili su tip žena devojčica, ali to je vrlo retko. Nemaju naglašene obline, a pre će se baviti gimnastikom nego ugrađivati silikone. Stoje iza svog izgleda ma šta obukle, ma kako se našminkale. Tamne boje, srebrna, bordo, kombinacija crne i teget, crne i crvene, čipkasti detalji su njihov zaštitni znak.

Moje mišljenje o izgledu škorpije: 
Sada znam zašto volim da naglasim obrve! Obožavam da se izmotavam i radim razne vratolomije, a silikoni su mi do krajnje mere fuj, tako da već postajem zabezeknuta koliko su ove stvari tačne, posebno zbog zadnje rečenice! Samo bih ubacila i zlatnu boju ☺

Karakter škorpije: 
Sa njima znate na čemu ste, ili mislite da znate. Kada su najslađe i najljupkije ne otrkivaju svoje misli, a u napadima besa, ako bacaju stvari, a često to rade iako drže do samokontrole, niste sigurni da su pokazale sve što osećaju. Moć, prvenstveno nad sobom, a zatim i nad drugima, njihov je moto. Veći su i bolji komandanti od Ovnova i Lavova, jer bolje poznaju ljudsku psihu, njihova motivacija nije isticanje sebe nego kontrola situacije za opšte dobro, bez obzira na to da li se radi o poslu ili porodici. Imaju dostojanstven stav i spremne su da se žrtvuju za druge ako su izrazito motivisane.

Moje mišljenje o karakteru škorpije:
Ok, moram da priznam da je ovo za samokontrolu delimično tačno. Ponekad sam toliko iznervirana, ali nekako se kontrolišem baš od bacanja stvari i slično. Ovo za moć je netačno. Takođe je ovo za motivaciju delimično tačno.

Negativne osobine škorpije: 
Kao ličnost znate da budete i preosetljivi! Često možete da vidite nepravdu tamo gde je nema i tada ste nemilosrdni. Volite da se svađate i da isterujete mak na konac. Možete da budete veoma ponosni, ali i nesnosni zbog svoje arogancije. Možete ponekad da budete neverovatno netaktični, i kad se razljutite, onda ste zaista bez milosti. Tvrdoglavi ste, a od sopstvenih principa pravite zakone svete. Užasno ste osvetoljubivi i imate nepredvidljiv karakter. 

Moje mišljenje:
Sada znam zašto sam ovoliko osetljiva, ovo je stvarno tačno! Velika sam svađalica. Tvrdoglavost sam odavno stavljala u moje vrline, jer da nisam tvrdoglava mnoge stvari ne bi bile kakve jesu sada. I da, osvetoljubiva sam.

Ja se inače nisam mnogo interesovala za ovakve stvari, ali sam sada izuzetno iznenađena. Ali opet, možda opis horoskopskih znaka jeste tačan, ali horoskop sigurno nije. 
Obavezno pročitajte i miličin post klikom na ovaj link.

Inače, danas ja snepujem na profilu balkanbloggers na Snapchatu, dođite da se družimo!

11 коментара:

  1. Mnogo mi je drago da smo sarađivale! Nadam se da ćemo uskoro napisati još neki collab post. Inače, stvarno si fantastično odgovorila na temu i divno si napisala ovaj post. Sada sam saznala dosta toga o tebi. <3

    ОдговориИзбриши
  2. I ti i Milica ste napisale zaista divne postove, malo je reći da sam uživala čitajući ih. Da, ovaj deo za oči mi se čini zaista istinitim, stvarno imaš prelepe oči, Tea! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ova ideja mi se čini jako zanimljiva, i mene ponekad iznenadi kako opis horoskopskog znaka sliči meni haha :))

    https://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Teodora , škorpija je samo tvoj sunčani znak. Natalna karta je mnogo više od samo jednog znaka. Pored sunca i meseca , na tebe i tvoju ličnost utiču i razne planete , kao i kuće u kojima se nalaze , komete itd.
    Preporučujem ti da uradiš sebi natalnu kartu preko interneta. Biće ti potrebno mesto i vreme (i datum i sat) rođenja.
    Evo linka : http://www.alwaysastrology.com/birth-chart-calculator.html

    Planete , i kako utiču na tebe.

    Sunce - Tvoja ličnost
    Mesec - Emocije
    Merkur - Komunikacija
    Venera - Ljubav i umetnost
    Mars - Akcija , svađe , sve što je ,,vatreno''
    Jupiter - Izobilje , ekspanzija , sreća
    Saturn - Ograničenja
    Uran - Buntovnost , originalnost
    Neptun - kreativnost
    Podznak (AC) - ono što ljudi vide , ono što pokazuješ drugima
    Sredina neba (MC) - posao

    Takođe postoje i tkz. tranziti , to jest položaj u kome se planete nalaze u odnosu na tvoju natalnu kartu , i oni utiču na trenutna dešavanja u tvom životu.

    Astrologija je izuzetno opširna nauka , a one gluposti koje pišu u časopisima jesu budalaštine.

    Nadam se da sam bio od pomoći.
    ilordogaming.blogspot.com





    ОдговориИзбриши
  5. Sjajna i originalna ideja za post! Saznali smo dosta toga o tebi! ♥

    innisall.blogspot.com <-- Novi post

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopada post, kao i sama ideja. Zaista mi je bilo jako zanimljivo da ga čitam. Jedva čekam da pročitama Miličin post.

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post a ideja je tako originalna. Bilo mi je jako lepo dok sam ga čitala a nadam se da ce biti još mnogo collaba.

    blogfromdreamgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideja za post. Ja sam blizanac i odgovaram tom znaku. Verujem da se samo nrke osobine podudaraju ali da ce nam to predvideti sta se desava tog dana ili meseca i ne bas.
    Nova adresa mog bloga i novi post o filmovima bethanyismybae.blogspot.com (Iva's special section)

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam takodjer skorpija i moram priznat da me iznenadilo koliko je stvari tocno, pogotovo dio s trepavicama i obrvama, jer su mi i jedne i druge stvarno guste i tamne. Slazem se u velikoj vecini s tvojim misljenjima :D

    ОдговориИзбриши
  10. Supee si vam postpvi. Procitala sam oba. Mene ste inspirisale da malo peosecljam svoj horoskopski znak na guglu. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...