понедељак, 11. јул 2016.

Banggood mini haul


Pre jedno dvadesetak dana sam poručila par stvarčica sa sajta Banggood i moram priznati da sam bila malo zabrinuta za porudžbinu i za to da li će uopšte stići, ali je na kraju sve stiglo neoštećeno i za nekih 18 dana. U nastavku ćete videti šta sam sve uzela.

Inače, Banggod je sajt koji se bavi prodajom raznih stvarčica od šminke, preko odeće, raznih hobi materijala, nekih uređaja i slično. Isporuku ću pohvaliti i za poručivanje preko ovog sajta od mene imate sve preporuke. 

Banggood sajt ovde.

sve stvarčice zajedno :D
Pošto 3/4 ovih stvari spadaju u nakit, krećemo sa jedinom stvarčicom koja spada u šminku. Dugo sam želela da probam brushegg i sada mogu da kažem da sam se oduševila. Ali ozbiljno. Malopre sam ga isprobavala i ovo bukvalno skine 10-20 puta više nego kada samo perete četkice rukama. Začudila sam se kada sam videla koliko šminke je ostalo na četkicama. 



Zatim sam uzela ovaj predivni sat. Ja sma htela belu boju i veoma sam zadovoljna kvalitetom, jedino na sajtu su ove linije unutar bile crne boje, a ne srebrne, iako vi to ne vidite lepo, pa sam se malo iznenadila kada sam to videla. U ovom slučaju im to ne bih zamerila, ali da je u pitanju nešto drugo, verovatno mi ne bi bilo svejedno. 


Uzela sam dve ogrlice i jedna od njih je ova sa ovim okom i malol suziicom, a u sredini ima plavi cirkon. Prvenstveno sam je naručila jer se mojoj mami veoma svidela, a i ja mislim da je slatka. Ne znam zašto, ali sam stekla neki utisak da ovi mali cirkončići neće tako lako otpasti.


A sada najlepši deo! Da, naručila sam ogrlicu iz filma Harry Potter Relikvije Smrti. Za onako malu cenu ovo nisam mogla nikako da propustim i ni sekunde se nisam pokajala što sam je naručila. Međutim, očekivala sam da će biti malo veća, jer je nekako sitna, ali mislim da su sve takve.


Još neki linkovi:

Zamolila bih vas da kliknete na barem tri, ako ne i sve linkove, jer mi je potrebno za saradnju. Isto i za ovaj post.

12 коментара:

  1. Preslatkooo! :) Sat je predivannn, obožavam Geneva marku :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ogrlice su mi savrsene! Kliknula sam na sve linkove. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Heej! Ja sam Vildana sa onog SnapChat profila, tek sad sam shvatila da te nisam follow na GFC-u pa ti nisam vidjela postove, sada te follow, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga<3 <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  4. Odlične stvari :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične stvarčice, ogrlica s okom mi se najviše sviđa!

    ОдговориИзбриши
  6. Harry Potter ogrlica for life! Inace, odlican post, stvarno si slatke stvari porucila. ♥:)

    ОдговориИзбриши
  7. Sve je preslatko. Sjajan post!♥

    NOVI POST -> positivethoughts5.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  8. Satic i ogrlice su predivni! Odusevljena sam! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  9. Hari poter oglica je redivna! I ova oko sa suzom je bas interesantna. :D
    Mozda da odradis neki outfit post u kome ces iskoristiti ovaj preslatki satic?! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  10. Sve stvarčice deluju prelepo. ❤❤ Ovo za čišćenje četkica moram što pre da nabavim. *-* Satić je zaista presladak, kao i ogrlica. A Harry Potter ogrlica mi se mnogo dopada, takođe nabaviti prvom prilikom. :D ❤
    Kliknula sam na sve koje sam videla, nadam se da ćeš dobiti stvari, javi kako bude! ☺❤❤
    <3333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  11. Divne fotkice :-)

    http://janasworldd.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...