недеља, 19. јун 2016.

MY PROM 2016

Mala matura. Sad mi je toliko čudno kad kažem to jer još uvek imam osećaj da je nešto specijalno i da to još nisam doživela ili nešto. I malo sam i tužna kad se setim da je prošlo, jer kao mala sam toliko maštala o haljini i svemu, a sada je prošlo bukvalno skoro neprimećeno. I nisam ništa ni osetila. Ne znam, valjda sam očekivala nešto, da bi bilo baš posebno. Ne, sad stvarno postajem tužna...



Moja mala matura je bila 26. maja 2016. godine (ove godine :P). Dugo sam čekala za ovaj post jer nisam ni pisala, a i želela sam da mi se malo slegnu utisci. Mogu reći da sam se lepo provela, ali opet nekako neprimetno. NIje me ni pogodilo što se rastajemo, niti nešto o čemu maštate pre mature, ali sad mi se ta mašta izgubila (predpostavljam).

Paaa, da krenemo od početka. 

Celu godinu smo mi čekali samo da nam zakažu maturu i želeli smo da bude što ranije i kada je konačno bilo zakazano sve devojčice su se odmah rastrčale, jer to su pripreme. Ja sam, što se haljine tiče, imala utisak da nigde neću moći da nađem haljinu koja mi se sviđa i koja mi stoji jer sam mršavija, ali kada sam potražila par butika naletela sam na jedan gde su imale svakakve haljine mog broja. Moram reći da sam ostala iznenađenja. Probala sam par haljina, ali i dalje nisam mogla da se odlučim, pa je onda mama rekla njeno mišljenje i ja sam rešila da je poslušam. Kupila sam crvenu haljinu sa slike. Meni se svidela i tada i sada mi se sviđa, a i dopadalo mi se kako mi stoji i što nije previše dugačka (iako na slici izgleda tako jer je slikana sa 10 metara visine, haha). I skoro sam pa skroz bila ubeđena da neće biti mnogo devojaka sa crvenim haljinama, jer uglavnom biraju neke 'mirnije' boje. Inače sam haljinu platila 4500 dinara. 




Uz nju sam iskobinovala ove kao crne polu-zatvorene sandale-štikle, ne znam ni ja tačno šta su, a bile su na sniženju za samo 1500 dinara! Uglavnom, imaju mali otvor oblika trougla zlatne boje i meni su se one jedine sviđale i nisu postojale druge, i ja i dalje tako mislim. Nakit želela nisam, jer... fuujjj... samo Teodorino razmišljanje. Torbica mi je bila crna sa zlatnim kaišićem, da se slaže uz cipele i bila je 3800. 

Ja sam se sama šminkala za maturu i mislim da sam to odradila super, jer kako sam se nadala... E sada. Dana mature sam imala zakazanu frizuru i ja sam već skinula sliku onoga što sam želela, velike (ogromne) talase. Međutim, kada sam otišla kod frizera on je bio u fazoni kao ''Aham, može to, čas ćemo'' i ja sam stvarno mislila da će biti kao što sam želela. Kada je završio frizuru sledila je histerija i plakanje jer je nešto totalno stoto, čak ni ovo sa slike, jer sam ja to posle nešto sama prepravljala, ja stvarno nisam mogla da idem na maturu kao Elvis Prisli sa dugačkom kosom. Posle sat vremena plakanja jedva sam stigla da se našminkam i čak sam i kasnila. Ali frizura opet nije bila ono što sam želela da bude.



Mi smo se prvo okupljali ispred seoske škole i tu smo se slikali, a ja kada sam došla, prvo sam se popela na stepenice i samo stala i okretala se. Nisam znala gde sam, šta da radim, nisam mogla da se pomerim. Nisam znala gde pre da trčim ili koga da tražim. Onda dva-tri duboka daha i pošla sam redom sa slikanjem i sve što ide. 

Inače uopšte nisam stigla da se slikam kući, a htela sam jedan mali 'fotošuting', ali ništa, ostala sam bez toga. Uopšte nisam imala nešto previše fotografija, jer je Emilija (objašnjenje dole) morala da se našminka. Međutim dobro, kako sam mislila, sve je prošlo okej.



Zatim smo otišli na gradski trg i tu smo se posle još slikali, pa smo se uputili ka restoranu. Noge samo što mi nisu otpale u onim štiklama (sve vam govori da su se dečaci žalili kako ih bole noge). Kada smo stigli, proslava je počela i mogu slobodno reći da sam, iz mog razreda, jedna od devojčica koje su najviše igrale. Posle sam, naravno, kada je tata došao po mene, išla kao na iglama, kao da sam pijana. 


Emilija i glupiranje (inače, to mi je sestra koja me je i fotografisala zato je pola slika bez fokusa)


Uglavnom se moja priča tu završava, izuzetno kratko, nema šta. Nego dobro, želela sam da obuhvatim sve, valjda jesam. A da, stres kada celi dan lakirate nokte jednim običnim crvenim lakom ne preporučujem. Nisam stavljala previše fotografija, jer nemam puno neke, a imate neke i na mom fejsbuku, ako vas interesuje javno su objavljene :D

14 коментара:

  1. Iskreno,kada sam prvi put videla neke od ovih tvojih fotogrfija sa mature,bila sam oduševljena i moram reći da si predivno izgledala.Jako mi se dopadaju ove 'zatvorene sandale-štikle' kako si ih ti nazvala i haljina ti je bila još lepša. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna si bila, draga! :) Zaista sjano, drago mi je da si se lepo provela! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Bas si lepa bila! I kod mene je bilo nerviranja oko frizure.. ♥☺

    ОдговориИзбриши
  4. Bila si divna Tea, mnogo mi se svidja haljina. <3

    ОдговориИзбриши
  5. Izgledala si bas lijepo,outfit i šminka su odlični

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. predivna si bila i imas predivne štikle :*

    http://ninnimrt.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. Predivna si. Haljina ti prelepo stoji. Probala sam istu ovakvu haljinu, ali sam izgledala kao slon u njoj i odustala sam od njee. I frizura ne izgleda toliko losee

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepa si,haljina je preslatka.Dopada mi što si sama radila šminku,deluje jako profesionalno ☺♥

    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Divna si bila! Takođe nemam mnogo fotki sa mature jer nisam stigla da se slikam pre nego što smo pošli. Ali zadovoljna sam jer bar imam neke fotke od te večeri što sam se slikala sa društvom :)

    ОдговориИзбриши
  10. Baš si slatka i sve si lepo uklopila, i ako smem da kažem, na onoj fotografiji gde si sa drugaricama, ti si se najlepše sredila i sve ti je tako svršeno.

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlicno si napisala tekst, bilo mi je jako zanimljivo da citam. Inace bila si prelepa, haljinica ti odlicno pristaje i sve si lepo uklopila sa njom. :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Stvarno si bila prelepa,i lepo si se našminkala..takođe cipele bile su preprelepepeeee..stvarno si bila divna!
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  13. Prelepa si Teodora! :D
    Nemoj se molim te brinuti oko kose, super izgleda... ♥
    Mozes mislitii kako je meni bilo kada sam otisla kod frizerke, i kokosa izgledala apsolutno onako kakoo sam htela. Onda sam izasla iz salona, i dok sam dosla kuci, do koje mi treba 15 minuta, lokne su mi skroz opale! Plakala sam, a mama mi je stavila kio laka i gomilu snalica koje se neviide od spolja. Na svu srecu, na kraju je predivno izgledalo i ja sam bas bila zadovoljna! :D Teen Queen

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...