четвртак, 30. јун 2016.

It's Debatable: Aura VS Essence (collab with Hashtag Girl)

Posle malo dužeg vremena, collab. Moram reći da odavno imam neke dogovore, ali su uglavnom u pitanju teme o kojima ćemo pisati, tačnije, nemamo ih. Ipak, Marija sa bloga Hashtag girl se doestila ove super ideje. O čemu se zapravo radi? Svaka se opredelila za neki brend od kod ima najviše šminke i svaka navodi neke dobre stvari, ali i mane istog.

Marija je izabrala Essence, a ja sam se odlučila za Auru

Sve osim pudera na ovoj slici je Aurino 
Posle Essence kozmetika, Aurina je ona koju biraju početnici, a i nije nešto skupa i skoro svi mogu da je priušte. Ja nemam nešto puno proizvoda, ali dovoljno da imam neki utisak. Pored toga što je jeftina, Aura je najpoznatija srpska kozmetička marka, a i ja mislim jedna od malo njih koja proizvodi i četkice za šminkanje i neke druge potrepštine.

Što se tiče pudera i korektora i proizvoda za konturu lica, tečni korektori su se meni do sada pokazali odlično. I moram priznati da nigde nisam ni čula nešto o tečnom korektoru sa slike, jednostavno sam se random odlučila za njega u prodavnici, a oduševila sam se. Za pudere nešto i nisam sigurna jer ih ne koristim. Uglavnom, što se tiče proizvoda za konturu lica, ono što mi se nije svidelo je što su nijanse bronzera malo više narandžaste, a ne onako braon, ali verujem da to zavisi od svakoga posebno. Za hajlajtere i rumenila imam samo reči hvale jer su neka zlatna sredina, ni previše pigmentovano ni premalo, naravno, sve zavisi i do odabira nijanse.


Odmah ću reći da senke i ajlajnere nisam koristila tako da ne mogu da opravdam druga mišljenja, bilo da su dobra ili loša. Međutim, svi Aurini proizvodi za usne su blago savršenstvo. Znam da dosta njih i koristi Aurine tečne mat karmine, a ja sam već radila i recenziju o tome, pa možete da pročitate ovde.

Aurine četke su u 99% slučajeva najkvalitetnije četke za šminkanje koje ćete pronaći u srpskim drogerijama, po veoma povoljnim cenama. Svaka četka za šminkanje koju imam ja je Aurina i kad god ih koristim iznova i iznova se oduševim. Znate ono kada uzmete neku četku, pa je samo bezveze stavljate na lice? Užasno su mekane, vlakna ne opadaju i imate razne oblike, veličine itd. 


Verovatno znate da su sunđeri za blendiranje postali pravi hit i moram priznati da im cena i ne pristaje najbolje. Ja sam kupila jedan baš od Aure pred maturu i iskreno veoma mi se dopalo i što je mekano i najbitnije da blendira odlično. Jedino nisam mogla lepo da isperem puder, ali ja bih pre rekla da je do pudera. Inače, ne znam da li ste primetili najnoviji neseser u prodavnicama sa Aurinom šminkom, jer ja ću ga sigurno kupiti, jer je predivan i presladak (ovde)! 

Marija: "Essence je lako priuštiti i ima dobre stvari za one koji tek počinju sa šminkanjem. Njihov gel za obrve obavezno probajte, moja drugarica je kupila na ekskurziji i odličan je. Inače, ona je plavuša i obrve joj se jedva vide što znači da je ovaj proizvod pun pogodak"
ostatak teksta pogledajte na njenom blogu ovde

Obavezno pročitajte i Marijin post i uskoro ću snimiti novi video, a zamolila bih vas da pišete još neka pitanja za Q&A ovde u komenatima ili na tom videu :D

9 коментара:

  1. Pročitala sam i Marijin i tvoj post,super su!

    -POSETI MOJ BLOG
    https://nadjaxx.blogspot.rs
    -PROČITAJ MOJ NAJNOVIJI POST
    https://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/summer-outfit-idea.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super su ti ispale sličice!
    Drago mi je što smo sarađivale i nadam se da ćemo još u budućnosti :) ♡

    ОдговориИзбриши
  3. Super slike, imam ovaj crveni aurin "karmin", super jeee!
    Ako nadjes vremena bilo bi mi drago da makar skrolujes moj blog...
    Kisses
    janaxxbhdreamers-coul.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post kao i sličice,ne korisitim preterano Aurine proizvode.Samo korektor i par mat karmina :)


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Takođe sam pred maturu kupila aurin blender i zaista mi se jakoo dopao. :) Takođe, dopadaju mi se njihovi puderi, korektori i senke, zaista je sve lagano, pristupačno, a postojano i kvalitetno. :) Odlična ideja za post! :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicni proizvodi. Ne koristim nesto preterano aurine proizvode imam njihov puder u kamenu i stvarno je odlican. :)

    http://sblogmarija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Ne sminkam se cesto, pa nemam neko posebno misljenje ni o jednom od ova dv brenda. :)
    Medjutim, moram da pohvalim temu koja je jako originalna i nisam bukvalno nikdada citala neku ovakvu. :D
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Obe marke su odlične i kvalitetne za cenu njihovih proizvoda, tako da ne bih znala da izaberem od ta dva. ☺ A i nemam nekog preteranog iskustva jer se ne šminkam često. ☺

    Za Q&A :

    Omiljeni parfem?
    Omiljeni ukus sladoleda?
    Sport kojim se najčešće baviš?
    Omiljeni domaći jutjuber/ka?
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...