четвртак, 05. мај 2016.

Na kafi kod Teodore - explanation + new video


Citiram Ivu:
"Trenutno mi najviše treba vremena. I ne, ne vreme da bih mogla da se spremam za prijemni, već vreme za život. Prijemni, škola i učenje su mehanički deo mene. To je ono što moram da obavim, znate neka vrsta moje dužnosti. Ali Iva ima i onu svoju mučnu i emotivnu stranu kojoj jako treba da vreme sporije ide, i da ako može negde i zastane."

Trenutno se osećam ovako. Trenutno najviše želim da prijemni što pre dođe i da završim to već jednom jer stvarno počinje da me iscrpljuje nenormalno, a završne ocene da ne pominjem. Još sam sad na kraju pokvarila francuski koji mi u poslednjih mesec dana ne ide u glavu, uopšte. Čak mi ni raspust nije dobro došao, previše sam se opustila i zadnjeg dana sam počela sve da bubam. 


Izgubila sam i pojam o vremenu, osećam se gore nego kad prespavam ceo dan na letnjem raspustu. Nisam ni pisala, samo sam snimila jedan video i to sam jedva našla inspiraciju i ideju, a tako ne volim da radim ništa. Ceo april sadrži četiri postova i užasno mi je krivo što nisam stigla da pišem, ali nisam stigla, nisam imala ni ideja, iako sam rekla da ću pisati o Uskrsu, dobijem nalet inspiracije i nešto se desi, pokvari to i Teodora pesimista ode da gleda serije. Da sam bar išla napolje. 


I čim sam pomenula reč 'pesimista' skontah da ja prva pričam o tome kako kroz život uvek treba biti optimističan, čak i u nekim najgorim situacijama. I evo mi odjednom dobrog raspoloženja, Ha, pisanje stvarno zna da me razvedri!

Nisam želela da pišem natmurena jer nisam želela da vi čitate to i kada je vreme bilo malo bolje, kada sam se konačno veselila, malo sam i išla napolje, i svako ko hoće da mi zameri što sam išla napolje, a nisam pisala, nema nikakva prava na to. Ipak je blog mesto gde ja pišem kad želim i kad imam inspiraciju, a isto tako imam i realni život, i oči!


Sad kad sam se konačno malo oraspoložila najaviću collab post, a ja sam toliki idiot da se nisam javila devojci mesec dana, izvinjavam se (znaš ko si)! Neću vam obećavati postove jer šta god da obećam ne završi se dobro, pa ćete već videti šta sledi i kada sledi. Nadam se da i vi shvatate da nemogu uvek da pišem redovno, ali se bar trudim. I neki konkretniji post ću napisati uskoro.


Objavila sam i novi video danas. U pitanju je makeup tutorijal za maturu. I ja nisam neki ekstra šminker ili nešto, naprotiv. Ja sam tek kupila šminku i potrebnu opremu i nova sam u ovome, a i ne šminkam se skoro pa uopšte. Ipak, htela sam sa vama da podelim kako ću se ja našminkati za moju maturu, pa će se možda nekom i svideti.

6 коментара:

  1. Znam kako ti je,ja sam polagla prijemni prošle godine i mnogo sam se stresirala,ali veruj mi, nije uopšte tako strašno.I nema potrebe da se izvinjavaš zbog postova,treba da pišeš kad tebi odgovara i kad se dobro osećaš :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prvo zelim da ti se zahvalm na procitanom postu, kao i na citiranju jednog mog dela posta. Drago mi je da sam tim postom uspela da doprem do mojih citaoca i prenesem im svoja trenutna osecanja.♥♥
    Nema veze sto ne pises cesto u zadnje vreme. Bolje je da pises redje, a kvalitetnije. Znam u kakvoj si situaciji sada, samo polako. Sve radi jedno po jedno i bice sve u redu. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Razumem te Tea. Pre neki dan sam pisala post i baš sam poredila post koji sam pisala po ruznom vremenu i onaj koji sam pisala kada sam bila baš srećna! Razlika je ogromna. Piši kada ti želiš i kada misliš da ti to treba. :*

    ОдговориИзбриши
  4. Zaista sam se jako obradovala kada sam videla da je izašao novi post, stvarno si mi nedostajala. :) Ja potpuno verujem u tebe i sigurna sam da ćeš uspeti da se povratiš sa redovnim postovanjem, jer znaš kako kažu - nije bitno koliko, bitno je kako. A mi svi volimo kada su postovi kvalitetni, a koliko često izlaze to je stvar samo onoga ko ih piše. :)

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. Jaoj, znam kako ti jee.. Ovaj prijemni ubija u pojam.. I ja bih volela da prodje sto pre!
    Tvoji postovi su odlicni i nije bitno koliko cesto izlaze kada znamo da cemo procitati nesto kvalitetno ♡

    ОдговориИзбриши
  6. Nemoj se brinuti. Znam kako ti je. Bila sam osmi raszred u svesna sam da nije nimali lako. Ali ja verujem u tebe. Kroz svoje postove si nam pokazala jednu vrlo hrabru, optimisticnu i pametnu Teodoru, a kai takva ne sumnjam da ces se izboriti sa problemima. Jedno pi jedno i sve ce biti u redu. ♡
    I sminka sa maturu je prelepa! Super se sminkas i divno ti stoji. :) Ja isto jisam isla na prof. sminkanje, jee smatram da he za 14. godinu preterano... Jednimi bi po mom ukusu oci bile malcuce jace, a usme svetlije, medjytim ja te nusam videka uzivo, ii ne znam kakva ti je haljina, tako da, imas moje pohvale! ♡ Teen Queen

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...