четвртак, 19. мај 2016.

Maybelline Master Precise liquid eyeliner & Aura MATTE ruž za usne


Pomalo sam i otupela, što se recenzija tiče. Nije ih bilo sigurno više od pola godine na blogu, a nisam ni imala neke proizvode da sam mnogo kupovala da bih recenzirala. Ipak, kako se bližila matura, morala sam da nabavim potrebnu šminku, a moje omiljene stvari koje su ostavile jak utisak ćete videti na blogu u narednim mesecima, a nešto i sada.


Maybelline Master Precise tečni ajlajner


Ja sam neko ko obožava ajlajnere, ali nikako ne može da lepo i precizno nacrta liniju. Proizvod koji sam najviše puta kupovala je upravo ajlajner. Od tečnih sa četkicom, pa oni u olovci, pa tečni u olovci, jedino još da probam gel ajlajner za koji sam čula samo reči hvale. Bilo je tu raznih proizvođača, ali sam skoro našla jedan koji mi je za sada definitivno favorit.


Maybelline Master Precise tečni ajlajner stvarno odgovara svom nazivu. U pitanju je tečni ajlajner u olovci i četkica mu je izuzetno tanka, a meni je bilo najbitnije da je čvršća jer znam da kada neki ajlajner ima mekanu četkicu uvek mi se sve ubrlja, ako malo nezgodno povučem. Upravo ga to čini izuzetno preciznim i retko kada ćete se umazati. Odličan je za početnike i nespretne ljude (mislim na sebe). 


Verujem da ste i vi dosta puta probali neki ajlajner, ali on nema baš crnu boju već nekako bledunjavo crnu, toliko da vuče na sivu. Mene je takođe i oduševilo što je ovaj ajlajner BAŠ BAŠ CRN! Ima odličan pigmenat i uživo izgleda predivno. Moja mama ga je prva zapazila kad smo kupovali šminku i što se ovakvih ajlajnera tiče, njega ću definitivno opet kupiti, kada ga potrošim.

Još jedna stavka je da se brzo suši i ne razmazuje se dok ga vi ne skinete. Takođe nema viška boje, kao kod nekih drugih tečnih ajlajnera. Ja najiskrenije nemam nijedan negativan utisak jer me je ovaj ajlajner stvrano oduševio. Ja sam ga kupila u Lilly-ju za oko nekih 600 dinara, nisam tačno sigurna. 


Aura Absolute MATTE ruž za usne



Slušala sam o ovim mat ruževima i uvek mi nekako nisu ličili na mat ruževe. Slučajno naletim na tester i stavim i bili su nekako malo svetlucavi, kao i svaki tečni ruž/sjaj. Međutim, kada sam izašla iz iste radnje posle minut, tek sam tada videla da se osušio i da je sada skroz mat. Znači ja ne znam kako da opišem SKROZ MAT. Pošto mi je za maturu trebao neki da mi se slaže uz haljinu, a želela sam mat, uzela sam ovaj u nijansi Checkmatte 605. 


Inače je 100% dugotrajan, čak ga i sredstvo za skidanje šminke malo teže skida, što je dobro. I kada pijem vodu i kada jedem ne skida se, jedino ako je nešto BAŠ masno. Kada ga stavite u dva sloja trajaće više od 8 sati, verujte mi. Sviđa mi se što nisam ni primetila da isušuje usne, a mat karmini obično isušuju. Meni se usne uopšte nisu promenile od kada sam ga stavljala, tako da je to još jedan plus. Četkica ravomerno nanosi i precizna je.

Preuzeto sa interneta.

Što se boja tiče, sve pohvale. Ima dosta različitih nijansi i sve su onakve kao i u pakovanju, dakle, ako neku odaberete, dobićete to što ste hteli. Ja obožavam mat ruževe i već sam počela da skupljam novac za još neke nijanse ovih Aurinih ruževa. Ovog puta neke malo tamnije i nude nijanse, a možda čak uspem da sakupim i celu kolekciju, haha. Cena je oko 530 dinara u Lilly-ju, ali sam skoro tamo videla da je sniženo na 400 dinara, pa mislim da ta akcija još uvek traje.


Stigli smo i do kraja posta, a ja se nadam da vam je neki od ovih proizvoda zapao za oko, a ukoliko već imate neki od ovih proizvoda slobodno podelite svoje misšljenje o njemu u komentar. Ja znam da u skoro svakom postu stavljam video, ali to radim jer se uglavnom pominje nešto na tu temu, a pošto sam ove proizvode koristila u jednom mom videu ukoliko neko želi da pogleda kako izgleda neka klikne ovde.


Ovom prilikom želim da pozovem sve blogere da se učlane u grupu na fejsbuku koju je napravila Andrijana radi druženja, a i promovisanja postova i blogova. Vreme blogova tek dolazi. Pozovite sve za koje znate da se bave blogovanjem. Grupa ovde.

12 коментара:

  1. Meni je ovaj Aura checkmatte najbolji crveni mat ruž,obožavvam ga!Imaju baš dobre boje,preporučujem ti da probaš još neki!Super ti je post!Blog ti je divan,novi sam član,volela bih da uzvratis!!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam Aurine tečne mat karmine, imaju predivne nijanse i jako su postojani! Nemam konkretno ovaj, ali imam neke druge, malo svetlije, i obožavam ih! S druge strane, ajlajnere ne nosim jer imam spuštene kapke i to uopšte ne izgleda lepo, ali obožavam da vidim ajlajner na drugima! :) Slike su predivnee!

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  3. I ja obožavam ajlajnere ali ih ne koristim. Lepo je videti devojku sa uredno povučenom linijom ajlajnera :) Ova boja ruža me je oduvala. Savrśeno. :)

    Q and A na mom blogu,pa baci pogled - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ove karmine vidjam svuda, izgledaju predobro, sto se ajlajnera tice takodje ne umem da ga stavljam, tako da bi ovo posluzilo, odlican post ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam takođe oduševljena Aurinim mat karminima i pravim kolekciju istih haha. Gledala sam i ovaj ajlajner, ali sam ipak uzela jedan drugi. Mada, posle tvojih pohvala sigurno će se i on naći u mojoj makeup kolekciji ubrzo. :)<3

    ОдговориИзбриши
  6. Ruž je predivan. :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/05/beauty-and-fashion-haul.html

    ОдговориИзбриши
  7. Već dugo tražim dugotrajan crveni tekući ruž i ovaj ću sigurno probati.

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post,ruz je divan :)

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post! Obizavam Auribe mat karmine. Jesu mali skuplji ali vredi ustedeti za njih! :D Imam u nijansi 612. :))

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post! Čula sam dosta preporuka na ove Aurine ruževe, ali nikako da ih probam, tako da će se bar neki od njih naći u mojoj korpi kada sledeći put uđem u Lili. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  11. Ajlajner nisam probala, ali ovakav ruž imam u 3 nijanse. Slažem se da je stvarno mat i jako je dugotrajan. Ja sam prezadovoljna! ❤☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ja imam bukvalno taj isti tečni mat karmin i najbolji je od svih crvenih koje imam, uz to i neverovatno postojan. Što se ajlajnera tiče, izbegavam one u flomasteru jer se jako brzo suše i ne traju dugo. :(
    Želiš li da se pratimo? Ja sam tebe počela. :D

    http://couturecase.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...