субота, 14. мај 2016.

Get Ready For PROM - look


Dok su neki već imali malu maturu, neki se tek pripremaju. Sigurno se sećate kako ste sa drugaricama još u petom razredu pričale kako ćete izgledati na maturi, kakva će vam biti haljina, frizura, jer nema onog ko nije. I pretpostavljam da vam se mišljenje od tada jedno sigurno milion puta promenilo i sad kada imate još par dana, ili nedelja do mature nemate blagu predstavu kakvu biste haljinu voleli, a da možete da je nađete kod nas. Veoma mi je dobro poznat osećaj, verujte mi. 

Starije devojke verovatno znaju kako će se pripremiti za veliku maturu, radile su to i ranije, ali šta da rade devojke koje proslavljaju malu maturu? Maturu ću tek imati, ali sam već kupila haljinu i sve pripreme obavila, pa mislim da mogu da dam svojim vršnjakinjama po koji savet.



Ja mislim da svi uglavnom počinju od haljinu, a i to je nešto od čega bi trebali početi, jer sigurno nećete slagati haljinu uz cipele, već cipele uz haljinu, tako je veća šansa da izaberete nešto lepo. Ukoliko još niste našle haljinu prvi savet vam je da ne zamišljate savršenu haljinu. Samo ćete više tražiti i kidati sebi živce, a na kraju i da je nađete neće vam lepo stajati ili, da je ne nađete, ostale haljine koje su vam stajale lepo vaših brojeva će se rasprodati. Najbolje je da odete do nekoliko butika i isprobate razne modele haljina i uz pomoć drugarice, mame, tate ili nekog drugog procenite šta vam najbolje stoji. Posle možete još negde da pogledate za drugačije boje, ali istog modela, ali ćete u 90% slučajeva da kupite tu haljinu koja vam je tada stajala. 

Ja sam bila preplašena što se tiče pronalaženja haljine jer nemam neku kilažu da to sve bude ekstra, ali kada sam ušla u butik videla sam da imaju svakakve modele i za mršavije i za punije devojke, pa je na meni bilo samo da biram. Tako da nemojte da se brinete. I nemojte da preterujete sa cenom, jer ćete to najverovatnije obući samo to veče i posle ne. Imate da nađete predivne haljine za 6-7 hiljada dinara.


Takođe gledajte da vam haljina bude udobna, jer ćete u njoj provesti celo veče, pa gledajte i materijal, da ne bude nešto od čega ćete posle imati ogrebotine (verujte, postoje i takve haljine, probala sam par i posle pet minuta sam imala ogrebotine). Još jedna najvažnija stvar je da gledate da nađete haljinu od koje postoji samo jedan model, jer ne želite da se pojavite u istoj haljini kao neko iz vašeg ili drugog odeljenja. Devojke za malu maturu uglavnom nose kratke haljine, ali vi možete i nešto drugačije, ne mora da bude haljina, dajem primere za haljine jer znam da se većinom one nose.


Što se tiče cipela, gledajte da ih uskladite uz haljinu. Ja smatram da je mala matura savršeno vreme za prve štikle, ali ako se odlučite za njih nemojte kupovati neke koje su previsoke, jer je to ipak preterivanje. I gledajte koliko god možete da izaberete neke koje će biti udobne. Ja sam za sebe uzela jedne koje su napred malo zatvorene, pa je mala šansa da ću pasti, a uz to su preudobne, plus predivne. 

Što se aksesoara tiče, torbicu izaberite po svom ukusu, ali da se slaže uz haljinu, vi izaberite da li će to biti klasična torbica preko ramena ili pismo. Nemojte da birate torbicu koja je previše velika, jer će vam zakloniti haljinu, ako je kratka.  Nakit, možete i ne morate, sve je stvar ukusa. Ja lično ne volim da nosim ništa i neću ništa nositi od nakita, a vi ukoliko želite možete, ali nemojte da se tripujete sa onim metarskim minđušama, ipak imate samo 14/15 godina.



Polako stižemo i do završnice. Posle uspešne kupovine svega gore navedenog možete odlučiti kako želite da se našminkate i kakva će vam frizura biti. Šminku vam preporučujem da radite sami, ali ako baš ne znate možete da zamolite nekoga da vas našminka ili da odete kod profesionalnog šminkera (mada je po meni to bespotrebno bacanje para). Opet, probajte da vidite da li se slaže uz haljinu. I frizuru možete da pravite sami, a možete da idete kod frizera, ali i nju probajte pre zadnjeg dana. 



Pošto uglavnom nema puno toga više važnih stvari oko maturske večeri, ostaje nam prijemni ispit za brigu. Ako vas zanima kako će izgledati moja haljina moći ćete da vidite slike sa mature na instagramu, a možda budem napravila Get Ready For Prom With Me video.



6 коментара:

  1. Sedmi sam razred, tako da mi je matura sledece godine, i posto nemam mnogo iskustva sa sminkanjem zamolicu nekoga da me nasminka, sigurno cu se izmuciti sa pronalazenjem haljine itd, ali ipak imam sledecu godinu da razmisljam o tome. Odlican post Teodora. ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični saveti, Teodora! Dobro će poslužiti maturantkinjama. :)

    NOVI POST --> Urban Decay: Naked 3 Brushes

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post! Ja sam kupila haljinu pre jedno dve nedelje i zaista sam zadovoljna izborom koji sam imala. Ušla sam u jedan butik, probala par haljina i završila sa time, jer zaista nisam mogla da se mučim i izmišljam savršenu haljinu jer znam da takvu nikada neću naći. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, draga Teodora! Sve si obuhvatila lepo i ja ti zelim da se divno privedes na maturi. Gledaka sam i snimak i mogu ti reci da si prifi obavika sminkanje! :D
    Mizes li mi sami reci koji korektor si kupila i koliki kosta? :DTeen Queen

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam Aurin korektor, ima ga na slici. Nisam sigurna, ali čini mi se da je bilo ok 500 dinara :D

      Избриши
  5. Super ti je post, trenutno gledam video. :)

    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!