уторак, 05. април 2016.

Na kafi kod Teodore - takmičenja, proleće, postovi...


April je jedan od mojih omiljenih meseci, i kako bih želela da mi dan izgleda tako što dođem iz škole, uradim domaći, pišem post, fotografišem, snimam i provodim DOSTA vremena napolje, takmičenja i prijemni su nešto za šta tokom dana moram da izdvojim dosta vremena. 

I prošle godine sam pisala o tome koliko volim april, jer tada zvanično počinje toplo vreme i bukvalno se sve rascveta, to mi je najlepši deo proleća. Trudim se da se ne zatvaram u kuću i nadam se da i vi razumete da želim da provedem što više vremena napolju, sada kada je lepo, a ne da ceo dan provedem ispred kompjutera ili u kući snimajući ili fotografišući. Mislim da ste i sami primetili da ne objavljujem neke skroz tematske fotografije jer većinu dana provedem napolju, pa tu najviše i pronalazim inspiraciju za fotografisanje. I kao što sam prošle godine rekla, sa aprilom dođe i neverovatna potreba da slikam svaki mogući pupoljak.


Takmičenja od prekjuče mogu da zaboravim za ovu godinu. Išla sam na okružno iz srpskog jezika iz književnosti i osvojila sam drugo mesto, ali mi je falio poen za prolazak na rebuličko takmičenje. Sad mi je baš krivo jer sam se trudila, ali biće valjda prilike i sledeće godine. Je l' neko od vas išao na književnost ili gramatiku iz srpskog? 

Takođe se sada bliži prijemni i stalno ostajemo na pripremnim časovim, a trenutno sam malo u haosu što se tiče upisa srednje škole. Uskoro ću pisati i o izboru srednje škole i snimati neke maturske videe, pošto se i matura bliži. Čula sam da bi probni prijemni trebao da bude oko 15. aprila, pa bi bilo lepo ako neko zna nešto više da mi napiše, značilo bi. :D


Postovi su se proredili, znam, ali pokušavam da uhvatim stari raspored i nadam se da bar malo mogu da uhvatim isti tempo kao ranije, koliko-toliko. Pored postova o prijemnom ispitu i maturi, pisaću i snimati nešto za Uskrs. I naravno, ukoliko vi imate neke želje slobodno pišite jer svaki predlog znači.

Za kraj neke slike koje sam u skorije vreme slikala, priroda, naravno: 











Novi video: 


13 коментара:

  1. Preporucujem ti da oko prijemnog i mature pogledas video kod Va Vana na youtube-u.Ona je u videu sve lepo objasnila :).Fotografije su savrsene.

    mywonderland-xoxo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su ti stvarno divne, stvarno sam odusevljena. Fotoaparat ti je odlican, vidim i da znas da procenis dobar ugao itd. Inace, nama u skoli su rekli da ce probni biti 15 i 16, i da ce se jedan dan raditi dva testa a drugi dan samo jedan. Za sada se toliko zna. :)

    Na mom blogu je novi post o zivotu bez interneta pa pgledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post, slike su fenomenalne! Spremaj se za prijemni i ocekujem da u nekom od narednih postova napises da si upisala zeljenu skolu :) Pozz

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post kao i uvek. Slike su fantastične.. ♡
    Što se probnog tiče nama su rekli da bi trebalo da bude 15, 16. i 17. aprila (tako su zakazali u Ministarstvu), ali ćemo mi imati 18, 19. i 20. zbog ekskurzije.. Prvi dan je sprski, drugi matematika, a treći kombinovani. Toliko znamoo. ♡♡

    ОдговориИзбриши
  5. Uradi post sa favoritima

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Apsolutno razumem potrebu za fotografisanjem prirode. :D
    Kada sam bila osmi razred, prosle godine, isto sam isla na gradsko iz knjizevnosti i osvojila 17 poena,sto znaci da mi jje jedan falio za republicko... Inace, kao neko ko je vec prisao malu maturu, planiram da pisem neke postove, a nesto sam o toj temi vec pisala, pa pogledaj ako te zanima. ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. odlične slike! baš mi se dopadaju 😊 mislim da će biti još dvaput pripreme u maju, mislim da će biti jedna nedelja za drugom, toliko znam 😊

    katieslittlecorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, slike su savrsene. Ja sam prosle godine isla na knjizevnost iz srpskog i falilo mi je 3-4 boda za prolaz na republicko. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Išla sam na takmičenje iz srpskog (gramatika). Nisam prošla na republičko. Slike su prelepe, stvarno. Što se tiče probnog prijemnog, ne znam kada će biti, ja polažem sledeće godine, ali bi možda mogla da pogledaš negde na sajtu ministarstva prosvete, ili tako nešto. Srećno! ☺❤

    ОдговориИзбриши
  10. Super post,sve slike sa savrsene <3!TAkodje obozavam prolece i april,prvo zbog lepog vremena a isto tako i zbog rodjedana i lepog provoda :)!

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican post!Slike su fantasticne!!

    Ako te zanima kako da napravis bazu za senku poseti------>https://www.youtube.com/watch?v=IsqHcT-tI7s

    ОдговориИзбриши
  12. Your pictures are great, the flower ones are always my favourite.The place you live is beautiful, here is only dust that makes cough even more! Don't stress, I know that you will do those tests. I should listen to my own advices because SCHOOL IS MY BIGGEST NIGHTMARE!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Predivan post, a slike su kao i uvek savrsene.☺ Zaista mi je jako zao zbog srpskog, ali ako upises neku gimnaziju verujem da ces i skedece godine imati prilike da se oprobas.☺❤

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!