субота, 09. април 2016.

Blog VS YouTube - kako to funkcioniše (part 2)


Veoma mi je drago da vam se prvi deo ovog posta dopada, ukoliko niste pročitajte, a sada idemo dalje.

Vođenje bloga i jutjub kanala je nešto što kad-kad zahteva da prođete kroz neke situacije hladne glave, ukoliko želite da uspete. Hejteri su česta tema na društvenim mrežama, jutjub kanalima, blogovima i raznim drugim sajtovima, mada ja mislim da im se pridaje previše pažnje koju NE ZASLUŽUJU. 


Kada sam napravila blog nisam bila toliko upoznata sa online hejterima, čak uopšte. Kada sam dobila prvi hejt komentar toliko sam bila besna i obrisala sam komentar, čak sam htela i da plačem. Tako sam se otprilike ponašala i svakodnevno, kada sam se srusrećala sa 'realnim' hejterima. S vremenom sam shvatila da je nerviranje nešto što oni žele i da je najbolje da to ignorišem i da, ukoliko mi neki komentar na internetu baš smeta, obrišem isti. Bio je jedan period kada sam skoro svakodnevno dobijala hejt komentare i od tada sam i počela da gubim interesovanje za mišljenje neke osobe koja je tu da vređa i to anonimno. 

Jednom je jedan anonimac pokušao da posvađa Aleks i mene, ali nije uspeo. Ljudi obično hejtuju jer žele da vas povrede zato što imate nešto što oni nemaju, i ne želim da zvučim kao da imam sve ili da sam neka tamo (ne znam ni sama), ali to je stvarno uglavnom zbog ljubomore. Ne pišem samo za blog ili jutjub, isto je za oba, samo je lakše da to urade na blogu, jer imaju anonimne komentare.


Ako želite da pišete post to možete da radite kad god želite, u kakvom god haosu želite, ne morate biti lepo obučeni (80% svojih postova sam pisala u pidžamama), ali ponekad ne možete baš da objasnite ono što vam je na umu. Uglavnom je poželjno da budete načitani jer se rečenice neće sastavljati same, a i poznavanje pravopisa je veoma važno, ukoliko imate 3 iz srpskog ići će teško. Uglavnom, taj deo blogovanja je svakako lakši nego kod jutjuba.


Ukoliko želite lep video potrebno je da očistite i lepo namestite ugao sobe koji ćete uhvatiti kamerom. Takođe je veoma važno pravo doba dana i namestiti polumetarsku, ili metarsku, skalameriju od kutija (ako nemate stativ). Morate i da brinete o tome šta ćete obući i kako ćete izgledati, što predstavlja problem onim nesigurnima, ali kad-kad i pomaže. Lako je da stanete ispred kamere i pričate, ali morate naći temu koja će biti intresantna onima koji gledaju taj video. Nekada i pričanje predstavlja problem, još ako niste neka društvena osoba ili pričljivica, jer vam je to slično kao kada pričate sa društvom, samo što nekada morate da birate reči. 

Ovaj post sam pisala iz svog ugla, jer snimam za jutjub i pišem za blog, pa sam pokušala što bolje da vam dočaram kako to funkcioniše i koliko je vremena potrebno za oba. Ne kažem da ja ekstra pišem, smišljam ideje za video, dosta puta ne, da sam 100% sigurna u sebe, jer nisam, samo sam želela sa vama da podelim ono što sam ja shvatila baveći se obema stvarima.



14 коментара:

  1. Odličan post, apsolutno si u pravu za ovo što se pravopisa tiče :)
    Pratim te, nadam se da ćeš uzvratiti :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post,slazem se,nasmejala si me u delu za srpski,to si u pravu ❤.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com 😇

    ОдговориИзбриши
  3. Zaista je teško imati blog i uporedo s tim i jutjub kanal, ne znam kako to postižeš. :D ❤ Uglavnom, post mi se jako dopao i obožavam ovakve. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam u tim youtuberskim vodama, pa što se tiče toga ne mogu mnogo da komentarišem, ali mislim da oba ,,posla'' imaju svoje dobre i loše strane. Ovim postom si mnogima bliže dočarala šta znači biti bloger i jut(j)uber, pa ko voli nek izvoli hahah :D
    Slike su prelepeee! :)

    Girly world
    Novi post na mom blogu☺

    ОдговориИзбриши
  5. Super post Tea,slazem se hvala ti sto si podelila iskustvoo :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post! Sve si lepo objasnila i podrzavam te ina yt i na blogu! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  7. Svaka čast na postu! Sto se hejtera tiče imala sam sličnu situaciju. I zbog njih sam prestala da pišem nekih dva meseca dok nisam dosla sebi.. A ako moram da biram izmedju YT i bloga to je definitivno blog.. Ja sam zaljubljenik u knjige i pisanje, a kada trebam da pričam potpuno zanemim.. Svaka čast tebi jer imaš vremena i hrabrosti za sve!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. I agree with all what you said. When I opened my blog, I didn't know that I will get the first hate comment so soon. I was angry and I cried, but I found support because bloggers write: Haters just want to hurt you, just IGNORE them. I know that there will always be haters who will want to hurt me, but now I know what to do, just to ignore them.

    ОдговориИзбриши
  9. Slažem se sa tobom! Nadam se da će biti još ovakvih postova, jer su odlični!

    javelina03.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Oooodlican post !

    http://kererablog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Svakako, sve mora imati svoju dobru i svoju losu stranu. Takodje, ono sto nikako ne volim da vidim na nekom blogu jeste los pravopis, sto se toga tice, apsolutno se slazemo!☺❤

    ОдговориИзбриши
  12. Za hejtere se potpuno slažem. Mnogo mi se dopada prva slika kao i sve ostale!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!