понедељак, 07. март 2016.

Na kafi kod Teodore (februar 2016.)


Pre nedelju dana sam planirala ovaj post i tek sam se sad setila da je prvi ponedeljak u mesecu i da je red na našu kafu, ahah! Ja sada bukvalno spavam, ali to i nije nešto što će me sprečiti da napišem ovaj post.

Mislim da je protekla nedelja bila burnija nego protekli mesec, za mene. Što takmičenja, što neke druge stvari. Oko nekih stvari mogu da odahnem, ali takmičenja još uvek traju, uz to je svaki 'nivo' teži i teži, a kada želite (i kada se trudite) da stignete do republičkog, nije nimalo lako. 


Trenutno sam u fazi kada mi se mišljenje menja svakog dana, ili oko nekih stvari bar deset puta na dan. Možda je bolje što me je to 'ludilo' uhvatilo sada nego kasnije, ili pre, ali mi to, iskreno, sada nije trebalo, s obzirom na takmičenja, malu maturu i još mnogo stvari, koje su vezane i za blog i jutjub (to je ustvari i razlog zbog kod nisam postavila video ili post). Kad smo kod razloga za nepisanje ili nepostavljanje videa, proteklih nedelju dana nisam uopšte imala inspiraciju ni za šta. Sad prognoziram manju napetost i stres, pa ću one ideje za videe i postove, nadam se, konačno moći da realizujem. 


Jedino što me je malo opustilo je bilo fotografisanje, kad se uhvati pola sata od gledanja serije. Mislim da ste do sada mogli da shvatite da su serije postale nešto što čini moju svakodnevnicu i uvek nađem neku novu, kad odgledam onu pre nje, a trenutno sam zaluđena Vampirskim dnevnicima. Seriju sam gledala i pre, ali se vrlo malo detalja sećam, a sada je došla kao poručena. Preskočiću roman od milion stranicu o tome koliko su predivni Dejmon i Stefan (i o tome da sam 14. februar provela gledajući njihove slike na internetu (plus sam stavila sebe na jednu sliku sa njima + ) ). Ali realno, serija je previše dobra!


Ove nagle promene vremena su počele da me izluđuju. jednog dana je temperatura iznad 20 stepeni, sledećeg dana u minusu, pa malo kiša, malo sunce i opet u krug, čudi me da još nije pao i sneg. Bukvalno sam primorana da se zatvroim u kuću. I ostalo je još malo više od desetak dana da proleće zvanično počne, a ja jedva čekam. Proleće je jedno od mojih omiljenih godišnjih doba jer se u to vreme sve rascveta i  obožavam kako priroda izgleda u to doba. U skorije vreme sam slikala samo par fotkica, ali čim se vreme poboljša, a proleće približi biće ih još puno.


Moguće je da ću ove nedelje objaviti novi video, a postove svakako očekujte. Inače, ovom prilikom želim da svim osobama ženskog pola koji prate moj blog poželim srećan 8. mart!




16 коментара:

  1. Slažem se sa tobom Tea! Mislim da su prošli mesec obeležila samo takmičenja. Ja se trenutno osećam katastrofalno jer su mi falila 2 boda iz istorije da prodjem na okružno i nikadaaa ali nikadaaa neću sebi oprostiti. Hahhaha. :p Jedva čekam novi video! Jesi gledala PLL nekada? Ako jednom počneš, nećeš moći da staneš, hahah. Okej, ja sam tom serijom zaludjena bukvalno, nekada pogledam skoro celu sezonu na dan, haha. :)

    Senny

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odavno sam odgledala PLL i sad gledam ove nove epizode koje izlaze :D

      Избриши
    2. Анониман08. март 2016. 15:19

      GDE GLEDAS NOVE EPIZODE PLL?

      Избриши
    3. Preko kinoteka.ba
      Nemaju neki prevod, ali odmah ih stavljaju, čim izađu :D

      Избриши
    4. Samo želim da te obavestim da je na serijal.com mnogo bolji prevod i kvalitet, a takođe izbacuju epizode čim izađu. ;)

      Избриши
  2. Анониман07. март 2016. 19:14

    Super post! Da...kod mene potpuno isto! Vampirski dnevnici su me totalno zaludili...Damon je *---* . Zanima me do koje si sezone stigla,i iz čega ideš na takmičenje? Pošto ja sam za manje od mjesec dana odgledala 4 sezone...i idem na natjecanje iz Engleskog za šta se takođe trebam spremati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sad gledam 4. sezonu, ja isto gledam po sezonu nedeljno haha. Idem iz srpskog, gramatika i književnost :D

      Избриши
  3. Slažem se! Kao i tebe, najviše me trenutno vrijeme nervira. Čas je toplo, čas je hladno, užas! Ja sam trenutno zaluđena serijama 'Sledbenici' i 'Tračara'. Ako ih nijesi pogledala, svakako ti ih preporučujem! Odličan post! :-)❤

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, Teodoraa! I slike su fantastične! Što se takmičenja tiče, znam kako ti je i kod mene je isti slučaj. Prošla sam na dva okružna i ima previše učenja.

    Na koje takmičenje ti ideš?

    ОдговориИзбриши
  5. Zaista fenomenalan post i još fenomenalnije fotografije. Svaka čast! :) Što se tiče takmičenja potpuno te razumem. Ja sam sada prošla na okružno iz hemije, a bila sam i na opštinskom iz biologije, međutim još se ništa ne zna jer će izgleda morati da prave novi kriterijum jer je test bio pretežak, pa je iz cele Srbije na gradko prošlo oko 10 đaka, strašno haha. :) Inače, srećno na takmičenjima! :) <3

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  6. Veliki sam ljubitelj Vampirskih dnevnika i baš mi je krivo što se kraj približava. Ali nema veze, uvek mogu da gledam otpočetka haha :)
    Sviđa mi se uvodna/naslovna slika :)
    Srećno na takmičenjima, i ne opterećuj se virtuelnim svetom (blogom i yt-om), bolje daj prednost nekim ciljevima koji su u pravom životu,tipa odabir srednje škole, uspeh na tim takmičenjima itd... :)

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  7. Super post! Volim ovakve postove kada 'caskas ' sa nama . :*

    Inace,slike su PREDOBRE!! Stvarno si se popravila u fotografisanju,svaka cast! ♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. I ja obozavam Vampirske dnevnike. Preporucujem ti da odgledas ako vec nisi seriju The Originals koja je proizasla iz TVD-a, predobra jee! Inace veoma mi se dopao post 😁

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo mi je omiljena rubrika, konačno je došao red i na nju. :) Odmah da te pohvalim za fotkice, ova sa kapljicama kiše je fantastična! (Naravno, kao i sve ostale). :) Imaš puno obaveza, ne mogu zamisliti kako je teško biti i bloger i jutjuber u isto vreme, nezamislivo. :/ Kako uopšte sve postiže š? :D U svakom slučaju, ne moraš da žuriš.:) <33333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Wow slike su prelepe! Ja sam zaljubljenik u ovakve slike!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!