субота, 19. март 2016.

Enjoy in what you love

U poslednjih mesec dana sam se užasno ulenjila. Dozvoljavala sam da mi neki sitni problemi budu izgovor za gledanje Vampirskih dnevnika, i celodnevnog buljenja u kompjuter, bez da to vreme iskoristim za nešto drugo, blog ili jutjub, na primer. I sad kada sam se razbolela odlučim da se malo oraspoložim, pošto celodnevno spavanje stvarno zna da pokvari raspoloženje, iako zvuči čudno. I, ne, nećete morati da čekate da se opet razbolim za novi video ili sledeći post, imam nekoliko tehničkih problema, i čim provalim šta je objavljujem novi video.


Blog pišem već više od godinu i po dana i svaki put sam pisala post samo zato što sam to želela jer to volim i uživam dok pišem (čitajte dalje). U početku nisam znala da postoje saradnje, collab postovi, da je moguće imati 200+ čitalaca, nisam imala neku želju da budem popularna, slavna, a iskreno, nemam ni sad. Kada sam jedno po jedno počela da otkrivam i saznajem, mišljenje mi je ostalo sasvim isto, što se pisanja tiče. Ipak, želela sam da vidim kako sve to funkcioniše i želela sam da ostvarim saradnju sa nekim brendom ili da napišem neki collab post sa nekim. 


Počelo je tako što sam slala poruke svakom kozmetičkom brendu za koji sam znala, ili stranicama koje prave nakit i slične stvari, i neki bi i prihvatali saradnju. Na nekim manjim stranicama ste mogli da naiđete na razumevanje i ljubaznost, ali kada pričamo o stranicama  poznatijih brendova koji imaju veći broj sledbenika, ljubaznost je bila na zadnjem mestu, totalno nebitna. I kada sam prvi put dobila nešto od neke kompanije, rekli su da pišem dobre stvari ili prekidamo saradnju. Dva-tri puta sam pisala sve najbolje jer su tako rekli i želela sam da održim tu saradnju, ali je onda mi se smučilo i blogovanje i više nije bilo ni trunke uživanja dok pišem, jer je bilo lažno. 



U međuvremenu sam shvatila šta radim i prisetila se onoga što sam na početku blogovanja želela, da postanem bolja u pisanju, delim svoje mišljenje i neke male savete tinejdžerima kojima je to potrebno. Ubrzo sam prestala da sarađujem sa kompanijama koje bi bile neljubazne i koje bi mi 'diktirale' šta da napišem. I sve se vratilo, odjednom! Svaka trunka uživanja dok pišem je opet bila tu i ona traje sve do sada, i znam da će još trajati.



Kada sam jednom pravila giveaway nekoliko anonimca su me izvređala zbog nagrada i rekli kako su nagrade užasne jer niko nije želeo da sarađuje sa mnom. Sve to je, u stvari, bilo zato što sam prekinula saradnju sa dosta kompanija, zbog gore pomenutih razloga, pa sam otišla i sama kupila ono što bih volela da dobijem i ono što sam mogla da priuštim. Nadam se da shvatate da ovaj blog pišem iz ljubavi, a ne da bih dobijala razne skupe poklone za giveaway ili za sebe. 



Ako bih sve ovo radila samo zbog saradnji ili novca, to ne bi imalo nikakvog smisla. Sve vreme koje bih u pisanje jednog posta ili pravljenje videa uložila bilo bi okarakterisano kao potrošeno vreme. Ne postoji važnija stvar nego da uživate u onome što radite i imate slobodu da iskažete svoje mišljenje ili podelite svoje iskustvo. I ne kažem da ne biste trebali ni sa kim da sarađujete, naprotiv, ima dosta ljubaznih ljudi koji imaju manje stranice, neki čak i veće, ali je važno da ne dopustite da upravljaju vama ili da vas indirektno ucenjuju i slične stvari. 

Za primer sam uzela saradnje, ali ima dosta faktora koji mogu da vam oduzmu uživanje prilikom onoga što radite, nebitno da li je to blogovanje, fotografisanje, bavljenje nekim sportom ili puno, puno drugih stvari. Naravno, na mom blogu ćete videti još saradnji sa zaista sjajnim ljudima koji takođe uživaju u onome što rade i koji cene svačije mišljenje, ma kakvo ono bilo. 


10 коментара:

  1. Ulazim na Blogger, kad ono, Teodora izbacila post pre 34 sekunde!
    Mnogo više mi se dopada kada pišeš ovakve nego tematske postove, i mislim da svakim narednim postaješ mnogo bolja i iskusnija blogerka. Mnogo volim tvoj stil pisanja, odlična si!

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista predivan tekst,respect!
    Retko kad osetim pravu iskrenost kada čitam neki post,ali ti se me ovim postom zaista oduševila ☺!

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post, svaka čast! Slažem se da blog treba da pišemo iz ljubavi i da na njemu uvek treba da budu postovi koje smo sami napisali i oko kojih smo se sami potrudili, a ne nešto što moramo da napišemo i što nam diktiraju drugi. Ja stvarno nikada nisam imala saradnje sa Instagram profilima, jer mislim da nikome nije zanimljivo da vidi par narukvica ili sličnih sitnica koje sam dobila, a koje može da vidi na istom tom profilu. Saradnje su super, ali kada uspemo da pronađemo brend/stranicu/sajt koji nam odgovara i koji nam daje slobodu da napišemo ono što želimo i kada te saradnje nisu suviše učestale, tako da dosade čitaocima bloga. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Prvi put sam na tvom blogu i ovaj tekst sam pročitala bez da sam trepnula jer sam donekle prepoznala sebe. Jako je dobro to što si prestala sa saradnjama, jer si na vreme videla da nije to to. Ja sam imala situaciju da sam iznela svoje mišljenje u komentaru, koje nije bilo uopšte niti negativno, niti nešto uvredljivo, a devojka nije želela da ga odobri, jer je nisam ishvalila kao ostali. Čemu onda služe komentari ako ih neko ne prihvata kao neku sugestiju? Ali dobro, odužila sam... :)
    U svakom slučaju, odličan je post, vidi se da iskreno to misliš što si i napisala i zbog toga postajem tvoj pratilac :) #258

    NOVI POST JE NA BLOGU -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post,svaka ti cast na svakom reci koju si napisala ❤️!Slazem se da tobom,I na blog oduvek gledam kao nesto za opustanje!Divan post Teodora odusevila si me!!!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep blog i post! Fotke su sjajne!
    Follow 4 follow? Javi mi na mom blogu da bih ti uzvratila! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajno zaista! Stvarno sma uživala čitajući ovaj divni post. :) Apsolutno se slažemo oko toga da je pisanje iz ljubavi najvažnije, jer ukoliko našim čitaocima govrimo laži oni će brzo napustiti naš kutak. A zaista nema potrebe za takvim stvarima. Meni je, najviše važno da budem iskrena sa onima koji čitaju moj blog jer us oni prvenstveno tu zato što mi veruju. :) <3

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  8. najbolja stvar kod bloga je ta što tako možemo izraziti vlastita mišljena i kreativnost i stvarno je bitno da ne damo nikakvom brendu ili ne znam kome ili čemu da nam to pokvari.

    ОдговориИзбриши
  9. Teodora, predivan post! Ovo ti je jedan od najboljih u poskedbje vreme. Slazem sa svime sto si napisala i drago mi je da jos beko misli kao ja. Inace, prosto se vidi da pise siz ljubavi, a ako samo nastavis da se trudis, ubrzo ce i tvoji citaoci to uvideti, bez obzura na ljubomorne anonimce koji su uvek tu u samo xekaju pogidab trenutak za hejtivanje.♡♡♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!