субота, 12. март 2016.

Better friends than humans


Iskreno, nemam neku predstavu o čemu želim da pišem u ovom postu. Znam samo da želim da tema budu životinje, uopšteno. 

Verovatno ste milion puta čuli da je pas najbolji čovekov prijatelj, ali ja mislim da je onaj koji je to prvi rekao želeo da obuhvati sve životinje, samo nije znao kako (kada vam pomenem životinje, mislim to u najlepšem mogućem smislu). Ustvari, životinje na neki način i jesu bolji prijatelji od ljudi. Ustvari, možda to zavisi i od vas, kako god.



Od malena sam volela životinje, i nije bitno da li je to pas, mačka, hrčak, kornjača, zmija, medved (lupam), tigar (nastavljam da lupam), miš ili nešto stoto. Jednostavno je to oduvek bilo tako i kako nikada nisam ni razumela kako ili zašto je došlo, nikada nisam poželela ni da je drugačije.

Sećam se koliko puta smo moj brat i ja bili glavni razlog što nismo neko malo kučence ostavili pokraj puta već ga uzeli da ga čuvamo. Jednostavno, nikada nisam znala da odolim slatkim pogledima mačaka, pasa ili neke druge životinje. To je dovelo do toga da sada imamo šest psa i četiri mačaka (a bilo ih je oko petnaest, ali su otišle nisam luda :D). Čak smo kao mlađi čuvali jednu ženku koja je imala štence u nekoj staroj napuštenoj kući, sa par drugara. Svakodnevno bismo im kupovali hranu od para koje nismo pojeli mi već smo ih izdvojili za njih. Toj istoj ženki smo više puta nameštali nogu, jer su je više puta udarali autom, nenamerno, naravno. Ipak, danas jesu razdvojeni, ali su svi živi i povremeno ih i viđam. Bilo je više ovakvih situacija, što psi, što mačke. Iskreno, osećam se lepo zbog toga, što smo im koliko-toliko pomogli, jer ne verujem da bi oni danas bili živi. 

Malo sam svela ovu temu previše na pse, ali kako da najbolje kažem ono što želim, ako ne iz sopstvenog primera?


Kada me pitaju da li više volim mačke ili pse, nikada ne mogu da dam odgovor. Nikada nisam mogla da se odlučim, niti ću moći. Psi su obično razigrani i uvek veseli, mačke su malo smirenije i veće su maze, ali opet je nemoguće odlučiti se. 

Prvi put sam se i susrela sa smrću drage osobe ili bića kada su mi dva psa umrla i to u u razmaku od tačno dva meseca. Danima sam plakala i nisam želela da se pomirim sa činjenicom da ih više nikad neću videti. Možda je nekome i smešno, ali sam ja na njih gledala kao na članove svoje porodice. Posle toga smo moj brat i ja sebi zacrtali u glavu da  više nećemo čuvati nijednog psa, ali se to promenilo, hvala Bogu.


Ljubav na delu

Najlepše se osećam kada vidim da se moji psi i mačke odlično slažu. Ne tako česta pojava, ali većina je odrasla zajedno i sada izgleda ne spoznaju razliku između sebe. Zajedno se igraju, maze, jedu, spavaju. Čak su pokupili i neke osobine jedni od drugih. I sad imam jednog psa koji je polumačka i mačku koja je polupas. Svakoga dana je urnebesno. 

Kada bi me pitali da biram između ljudi i svojih ljubimaca, ili neke druge životinje, u većini slučajeva bih izabrala svog ljubimca, baš zato što mislim da su bolji prijatelji. 

Imati ljubimca je velika odgovornost, jer je to jedan život za koji vi odgovarate, ali je mnogo lakše ako imate jš nekog da vam pomogne. 

Na slikama vidite Mazu, Pahuljicu (pogađajte) i Mače (to je ime, inače, majka joj je Pahuljica). Ostali su ili suviše nemirni da bi se slikali ili okreću glavu čim vide objektiv.



9 коментара:

  1. Divan post! Ja se slažem sa tvrdnjom da je pas čovjekov najbolji prijatelj (ako se time obuhvataju sve životinje). Ja sam ogroman ljubitelj životinja, i da mogu udomila bih sve njih! Ja imam 6 mačaka (sama brojka je dovoljna da objasni sve), no nažalost 2 su udarene autom, 1 nestala i 1 ukradena. No, lakše se nositi sa gubitkom kada je sa tobom i dalje dio "porodice".

    ❤Budući da je adresa bloga promijenjena, da bi čitaoci nastavili primati obavještenja o postovima trebaju se iščlaniti iz bloga i učlaniti ponovo. Molim vas da to uradite!❤

    zaraslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jako volim zivotinjie, ali se ne mogu pohvaliti time da sam neki ogroman obozavatelj. :) U svakom slucaju ja imam papagaja i macku, a neko vreme sam razmisljala da nabavim i kucu, ali znam da je to velika odgovornost koju ja za sada ne mogu da preuzmem. U svakom slucaju odlican post.♥♥

    Na mom blogu je novi posto o tome kako devojke razmisljaju pa pogledaj.:)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. 'Lupam, nastavljam da lupam' hahhahaha, luda si skroz. Mislim da je ovo jedan od tvojih zaista najboljih, a pre svega najlepših postova. Kažem to jer sam neko ko obožava pse (nažalost ne mogu to reći za mačke) i ko ima psa kao kućnog ljubimca. Od malena sam bila kao ti i skupljala napuštene štence, šta ću. Inače tvoji ljubimci su preslatki i samo tako nastavi. :*

    Shine perfection <-- Novi post

    ОдговориИзбриши
  4. Ista stvar sa psima i mačkama. Pa nije bitno koje su životinje, bitno je da su životinje, da nisu ljudi.. :) Iako nikada za ljubimca nisam imala ni psa ni mačku. :) Tvoji ljubimci su preslatki, mogla bi detaljnije da ih uslikaš i napraviš post sa njihovim slikama! :) <33333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno Tea! Ne moze se reci da ne volim neke zivotinje, jednostavno ih se plasim. Do prosle godine sam imala psa koji je samo jurio mačke kako bi se igrao sa njima, da se sa njima sunča, juri... Neki blesav pas. :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Preprepreodlican post. Stvarno sam uzivala stvarno bih mogla napisati kilometrazni komentar no pokusati cu biti kratka. Sto se pasa tice imam jednog, ona mi je bila poklon za sesti rodendan. Nekoliko puta je imala stence cistokrvne retrivere no dva puta se desilo da su to bili mijesanci koji nisu se mogli prodat a i jako ih je tesko bilo udomiti. No srecom, svi su nasli dom neke jos i vidamo. Sto se macaka tice trenutno imamo 3. Jedan je garfild (zut je, jako orginalno ime XD) njega smo uzeli sa ceste zajedno s njegovih dvoje brace, prvo smo bracu on je dosao naknadno. Jedan od tih brace se zvao ginger i prirastao mi je srcu. Bio mi je najbolji prijatelj, malo je glupo no ja sam s njim sve pricala (pokusat cu ne zaplakat). Dvojicu brace mikija i garfilda smo dali. Miki tatinom prijatelju a garfilda mom striki. Dok u 10 mjesecu ga nije udarilo auto. Nisam to vidjela mama mi nije dopustila al rekla je da ga je lupio direktno u glavu. Ja sam tjednima plakala, bilo da vidim drugu narancasto bijelu macku, ili neku drugu na cesti njegove sudbine, cak i sad dok ovo pisem placem. Na kraju striko se selio i vratio nam ga je jer je vidio da nije islo, i tako sad imamo garfilda. Ovog ljeta definitivno idem volontirat u obliznje skloniste za pse i macke. Jos jednom stvarno odlican post ❤

    ОдговориИзбриши
  7. Joj kako su slakti! *_* Ja volim zivotinje. Ne previse, ali ih volim. Obozavam macke, vukove, kao i konje. Dopada mi se tvoj stav!
    http://bethanyismybae.blogspot.com/ Mijenjala sam adresu, pa se mozete uclaniti ponovo kako bi dobijali obavestenja o postovima

    ОдговориИзбриши
  8. I ja iskreno smatram da su ljubimci mnogo bolji prijatelji od ljudi. Uvek su tu za tebe i nikad te neće ostaviti, ma šta uradio ili rekao. Ja takođe od malena obožavam životinje i trenutno imam psa i papagaja, a kao mala imala sam još jednog papagaja koji je, nažalost, uginuo :(.

    ОдговориИзбриши
  9. Ja jako volim životinje i smatram da tko ne voli životinje nije dobra osoba....super ti je post.
    Pogledajte moj bloghttp://andellafashion.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!