понедељак, 08. фебруар 2016.

Valentine's day DIY decor + DIY card


-Evo ga novi video, tačnije dva videa! Kvalitet nije nešto mnogo poboljšan i mnogo mi je žao zbog toga, ali je bar fokus i osvetljenje bolje.

-Prvi video je o dekoracijama za Dan zaljubljenih. Malcki je duži, ali se nadam da ćete moći da pogledate i od sada neću više praviti ovakve dugačke videe, obećavam! Inače, ništa nije pravljeno isključivo za one koji su zaljubljeni ili ne znam ni ja šta, svako može da pravi ove dekoracije jer su veoma jednostavne.


-U drugom videu vam pokazujem kako da napravite jednu čestitku za Dan zaljubljenih i nadam se da će vam se i to svideti.


                                                 


Lajkujte ove videe ukoliko vam se svide, pretplatite se na moj kanal i komentarišite ispod videa ☺



10 коментара:

  1. Oba videa su odlicnaa! ♥
    Cestitka je jako lepaa
    Tabla na moj nacin ---> DIY board

    ОдговориИзбриши
  2. Ovaj prvi video jeee stvarno odlican. Dala si mi neke super ideje. :)

    Na mom blogu je post o tome kako devojke razmisljaju, pa bi mi znacilo da pogledas. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Videi su divni, ovaj prvi sa čupavcima me je oduševio, srce je preslatko! :) :)
    Odoh da lajkujem itd... :) <3333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Totalno random, ali kako se isclaniti sa nekog bloga? :)

    ОдговориИзбриши
  5. Videi su odlicni! Zaista sjajno, a ja se uvek najviše divim tome kako ti divno edituješ videe, sjajno! :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odgledala sam videe,divni suu!! Nisam manje ocekivala manje od tebe!! :*

    giveaway kod mene :D

    ОдговориИзбриши
  7. Oba DIY prelepo izgledaju!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Odlicni videi :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uvratiti <3

    POSETITE MOJ BLOG I UCLANITE SE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/like-lady.html

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!