субота, 20. фебруар 2016.

''The music you listen is the way you feel''


Jedna od stvari koje volim kod pisanja je što mi teme za pisanje padnu na pamet u nekim najneočekivanijim trenucima. Dok se šetam, radim domaći, kupujem, slikam, slušam muziku.

Muzika je moj nepresušni i glavni izvor inspiracije za sve. Od malena sam volela muziku, da pevam i da slušam, ali se moj muzički ukus od tada DOSTA promenio. Promenila sam se i ja morala je da se promeni i muzika koju slušam. Do pre neki mesec sam volela pojedine pesme jer mi se svideo ritam, melodija... a sada većinu pesama slušam jer razumem tekst, jer sam naučila da osetim pesmu (možda sam se sad malo glupo izrazila jer ima dosta pesama koje sam premlada da shvatim, ali mislim da ste shvatili šta sam htela da kažem).



Verujem da vam je svima dobro poznat osećaj kada slušate neku živahnu pesmu, pa želite da skočite sa stolice i zaigrate. Meni se to dešava gotovo svakog dana. Dok pišem postove, gotovo je nemoguće pisati uz neku takvu pesmu jer su šanse da se fokusiram na post 0,1%. Ipak, uz one mirnije i 'blaže' pesme mogu i da zaspim, kao beba.

(Evoo, počela je brza pesma, noge mi bukvalno igraju ispod stolice, haha)



Kao mlađa, kada sam počela da razvijam svoj muzički ukus, sam se brinula da li će se mojim drugaricama svideti muzika koju ja slušam, pa sam, iz nekog razloga, svakog puta kada bi me pitale da pustim nešto ili slično, pustala onu jednu pesmu iz telefona koju su i one slušale, a ako sam već nešto slušala, istog momenta bih ugasila telefon. Bukvalno me je bilo sramota što mi je namešteno da mi telefon zvoni na omiljenu pesmu. Ne znam zašto sam to radila, ali bitno je da sam tu fazu prevazišla. 



Muziku slušam tokom celog dana, neprekidno. Kada radim domaći, pišem post, čitam knjigu, jedem (manje - više), kupam se... Mali odmori su mi gotovo nezamislivi bez slušalica u ušima (jer je Teodora drug sama sebi), kao i put do škole i nazad. Plejliste neprekidno premotavam. 

Ponekad su mi privlačnije one srećnije, a ponekad tužnije pesme, zavisi od mog raspoloženja. Isto tako, pesme mogu i da mi poprave raspoloženje, ali i da ga pokvare. Znate onaj osećaj kad se previše uživite u pesmu? Dap, definitivno.

A što se muzičkog ukusa tiče... Uopšte ne slušam domaće pesme. Većinu znam, ali ne slušam privatno, više volim strane. Nemam nekog posebnog izvođača ili žanr, što mi se svidi to slušam.


Pošto u mom telefonu ima jedva desetak pesama (koje vrtim u krug, da), koristim i Deezer. Postoji i aplikacija za telefon, ali nemam uvek internet za nju, a i većinom sam na kompjuteru, pa tamo i slušam muziku. Uopšte ga ne isključujem jer imaju predobre stvari. Možete da napravite sopstvenu listu, a postoje i neke već napravljene. Ja obično pustim top pesme u Srbiji, jer su obično strane, a i plejlista je već napravljena, a one koje mi se ne sviđaju izbacim iz plejliste. Imaju i dosta pesama koje ne možete naći na YouTube-u, novi albumi i slično, i potpuno je besplatno! Možda vam se između pesama kad - tad pojavi neka glasovna reklama koja ne traje dugo, pa plaćanje nije neophodno. Samo je potrebno da se registrujete, a to oduzima manje od 5 minuta, a zabava je zagarantovana.


Kakvu muziku vi najviše volite da slušate?


19 коментара:

  1. Slažem se sa tobom u vezi muzike. I ja slušam muziku dok npr. učim ili čitam knjigu sok me drugi pitaju kako možeš da slušaš muziku dok to radiš. Većinom i ja slušam stranu, od domaćih samo dubioza kolektiv i S.A.R.S. dolaze u obzir. Mada, da budemo realni i strana muzika je postala sranje. Deezer mi se trenutno instalira lol.


    leiahasablog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ista situacija je bila i sa mnom. Sve moje drugarice iz razreda su slušale domaću muziku, a ja sam jedina stranu, i uvek sam se nekako ustručavala od toga da to i pokažem. Sada uživam u muzici uvek i pred bilo kim mogu da pustim bilo koju pesmu!

    ОдговориИзбриши
  3. Pop muziku isključivo,ali samo strane.Domaće ne slušam,takođe.♥

    ОдговориИзбриши
  4. Znam da je čudno, ali ja vrlo retko slušam muziku. Nekada kada sam jako tužna ili jako raspoložena, na rođendanima ili u autobusu kada se vraćam iz škole, ali tada je drugarica DJ i najčešće pušta domaću muziku :) Mislim da je muzika sjajna i ne bih mogla da zamislim da ona ne postoji, bez obzira na to što je ne slušam toliko često :) Slike su prelepe! :*

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ne slušam baš često muziku jer mi smeta dok npr. učim ili čitam knjigu jer se udubim u pesmu a ne u reči u knjizi :) Domaće pesme jaaako retko slušam, ne sviđa mi se većina pesama jer su tekstovi grozni, a muzika još gora. Mada, jako lep post i baš kreativna tema, slike su divne! :)

    katieslittlecorner.blogspot.com - novi post na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post i očaravajuće fotgrafije! :) Moja omiljena muzika jeste srani pop jer domaće pesme uopšte ne slušam. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  7. Preporuci neke pesme. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su apsolutno fenimenalne! Odlican posao radi aparat! :D
    Uglavnom slusam strani rok i pop. :)
    Muzika=zivot !♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Verovatno ne slusamo istu muziku , ali meni muzika uglavnom sluzi kao lek za dosadu , ili inspiraciju. Cini mi se da nije melodija ono sto nas pokrece , vec ritam , ali koga briga.

    Nepovezano pitanje , ali , kako ti funkcionise google play ? Moja sestra ima isti model , ali nista zivo ne radi , u prevodu , us*an telefon. Zanima me da li mu sve funkcije rade , hvala.

    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa meni je ok, mislim, radi kao i na nekom malo boljem telefonu. Možda nije do modela telefona :)

      Избриши
  10. Divo napisan post i još bolje fotke! Ja volim apsolutno sve da slušam! Nemam neki određeni žanr, več slušam sve što mi se svidi :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  11. Mislim da te potpuno razumem što se tiče muzičkog ukusa. Oduvek sam slušala stranu muziku dok su moje drugarice slušale domaću. Dobijala sam kritike od njih kako to mogu da slušam ili tome slično, ali iskreno je bitno da se ne obazireš i da slušaš ono što voliš, jer živiš svoj život. :)

    Shine perfection <-- Novi post

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post! Jako mi se dopada tvoj način pisanja i razmišljanja. Obožavam da slušam stranu muziku, jer me ispuni i učini srećnom. P.S. Prelepe fotke! :)
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/2016/02/postavite-mi-pitanja-za-q.html

    ОдговориИзбриши
  13. Post je strava! Obozavam da slusam stranu pop muziku.Fotke su ti strava,bas imaju lepih boja.
    P.S Mozes li mi reci koji je taj font ''music''? Na prvoj slici.
    Hvala ti ! :)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. I ja sam koristila Deezer do pre nekoliko meseci dok mi drugarica nije rekla da je njenom ocu ta aplikacija nakon mesec dana skinula 20€ tako da sam morala da je obrišem.Inače tvoje razmišljanje je slično kao moje. :) Ja slušam samo strano,dok iz mog odeljenja slušaju srpski rep i uvek se stidim zbog toga.. Jako divan post!

    ОдговориИзбриши
  15. Ja svu muziku slisam na Deezeru,jer tako na raspolaganju imam sve pesme koje mi trebaju, medjutim koristim ga samo na telefonu. Dobro je da si prestala da se stidis svog ukusa za muziku, jer ko zna gde bi ibla sada da se idalje stidis. :)

    Na mom blogu je novi post, pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Ovaj post je predobar, slazemo se u slusanju muzke, i ja slusam samo strano, mada mi se svidi i neka nasa pesma. Ja slususam Jb-a i 1D, i svi iz mog odeljenja su hejteri, pricaju mi ovo ono, ali to je moj muzicki ukus i obozavam njihove pesme.♥ Sjajan ti je post, mene muzika pokrece uvek. ☺

    ОдговориИзбриши
  17. Najvise volim da slusam Michael Jacksona. Ja njega prosto obozavam. Sve njegove poruke imaju neku poruku, poneke zaista duboku. Kada slusam neku emotivniju pjesmu cesto placem i uopste ne mogu da se pomirim sa cinjenicom da njega vise nema a da ga ja toliko volim. Otezavajuca okolnost je i da svi u mojoj okolini vjeruju i pricaju mi o stvarima koje su tabloidi pisali o njemu. Da je postao bijelac jer nije htio da bude tamnoput (imao je bolest koj pogodi 1% populacije zove se Vitiligo i unistava pigmentaciju koze), da je bio pedofil... A mene to boli jer znam o njemu vise nego o sebi i znam da nije.

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...