понедељак, 01. фебруар 2016.

Na kafi kod Teodore - promene, fotkice...


-Nadam se da nisam jedina koja je tek danas shvatila da je 1. februar. Teško mi je da poverujem da smo već ušli u drugi mesec 2016. godine, sve je počelo da ide prebrzo. Ne znam šta bih dala da nekako mogu da zaustavim vreme, ili ga pak usporim, jer ne želim da ovo što imam sada prođe.

-Želela sam da iskoristim ovu priliku i obavestim vas o par promena, ovde na blogu. Rešila sam da većinu DIY projekata, fashion i beauty stvari prebacim na YouTube. Želim da se na blogu malo više posvetim svakodnevnim životnim situacijama. Nekako se lepše osećam kad objavim DIY na jutjub, a neki tekst na blog. To ne znači da ostavljam blog ili da ga zapostavljam, nipošto! Nadam se da ćete razumeti ovu moju odluku, a i ako imate nešto o čemu biste želeli da pišem par ideja za postove bi mi značile.

-Svi znamo da je februar rezervisan za Dan zaljubljenih, pa čak i nama koji nismo. Razmišljala sam da li da pišem postove i pravim videe na ovu temu, ali još uvek nisam donela konkretnu odluku. Vreme ističe, pa je moguće da objavim neki video o DIY dekoraciji i ovde neke ideje gde ga provesti, a za ostalo mi je malo i glupo da pišem, pre svega jer ne znam baš ništa o tome. Ako vi želite da pišem još nešto na ovu temu, slobodno kažite.

-Verovatno znate da sam dobila novi fotoaparat, pa ga ne ispuštam iz ruku. Verovatno su oni koji me prate na instagramu videli neke fotografije, a evo nekih skorašnjih dole. Većina su slike neba, znaam, sve su slične, ali je vrlo teško odlučiti koja je lepša.

Novi tekst za famoza.net ovde.




















19 коментара:

  1. Ni ja ne mogu verovati da je sada 1 februar. Bas je brzo prosao ovaj januar. I mozes tako na jutjubu ubacivati diy i te postove a na blogu pisati malo ozbiljnije teme. Brzo si se snasla oko ovog profesionalnog fotoaparata. Zaista je jako dobar, sve slike su predivne, druga mi se posebno svidja. ♥

    GIWEAWAY,internacionalan ----> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,dopada mi se ideja da DIY prebaciš na YT.Fotkice su prelepe,zaista ne mogu da izdvojim najlepšu.


    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su bas bas lepe, ali najlepsa mi je 11. slika
    Moj blog http://bethanyismybae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam ni znala da je 1.februar,čitam post i ti si napisala,ne bih ni znala :D a slike su stvarno divne,očaravajuće!

    ОдговориИзбриши
  5. Slike su PRESAVRSENE!!!Ja volim ovakve postove kada sednes i pises sta ti u tom trenutku padne na pamet i prebacujes se sa teme na temu...Odlican post:)

    Novi post na blogu 》 girlsstuffblogg.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Za DIY postove /videe, to je potpuno tvoja odluka, meni to ne menja ništa, čak bih i volela da više pišeš o tim čestim situacijama u kojima se nađemo. :) <3 Slike su neopisivo dobre, uživala sam gledajući. *o*

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su stvarno prelepe, fotoaparat pravi savrsene slike, ja se razmisljam da uzmem isti. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Savrsene slike!!!Sve pohvale,ja takodje slikam foto-aparatom.

    Imam novi post pa me poseti na bojanasworlddd.blogspot.com i ako zelis uclani se!

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Baš lepe slike, mislim da bi bilo super kada bi se na blogu posvetila nekim svakodnevnim situacijama običnih tinejdžera, a na jutjub postavljaš videe koji se ne mogu baš savršeno objasniti u postovima, ili za koje ti treba puno slika, npr. DIY postovi, koje nije lako objasniti u slikama. Možeš na jutjub postavljati i npr. recenzije i haulove, jer je lakše prikazati i opisati neki proizvod ‚‚uživo'', pred kamerom nego pokušavajući da uslikaš kako izgleda neki proizvod kada se otvori ☺

    katieslittlecorner.blogspot.com - Novi post na mom blogu ☺

    ОдговориИзбриши
  11. Vidim da si se bas dosta igrala novim paratom! :D
    Odlične fotografije, samo tako nastavii... :*

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su toliko divne da ne mogu prestati da ih gledam. Stvarno svaka cast :)

    http://perje22.blogspot.ba/ <-- ako zelis pogledaj moj blog i uclani se ako ti se svidja :) :*

    ОдговориИзбриши
  13. Fenomenalane fotografije :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post, ovo mi je omiljena rubrika na tvom blogu. Slike su preeeedivne. ♥

    Giveaway na mom blogu
    http://ninaw123.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Jaoj, kad vidim kako vreme leti, ni ja ne želim da mi prođu ove divne godine :/
    Odlične fotografije!

    http://fab-tony.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  16. Odličan post i odlične fotografije!

    http://alexasworld01.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...