среда, 24. фебруар 2016.

Moonlight


Sinoć su nekim čudom sve datoteke, slike, programi iz diska D (gde držim sve što mi treba za blog i ovako) nestale. Sve je obrisano, a brat i ja nemamo blage veze kako se to desilo. Mislim da znam rešenje, ali će mi trebati malo više vremena. Uglavnom, zašto vam ovo pričam? U tom fajlu su se nalazile sve slike za blog i video snimci koje nisam uredila, uključujući i ove slike iz ovog posta, ali sam ih iz nepoznatog razloga ubacila dan ranije u post, pa sam uspela da ih sačuvam, a ostalo je sve negde nestalo. Ponoviću par slikanja, to nije problem. Htela sam da vam kažem da se možda nekada nešto slično i vama desi, a imala sam slike koje mi stvarno znače, a sada ih nemam, uspomene, pa dok se još nije desilo bolje napravite rezervne kopije svih fajlova na internetu, jer se tako nikada neće skroz obrisati. Ja ću to uraditi odmah posle ovog posta, ali prvo post!


Samo ću vam reći da svoj fotoaparat obožavam! Od kada sam ga dobila nisam prestala da ga istražujem i gledam YouTube snimke sa dosta raznih stvarčica koje pomažu u pravljenju bolje fotografije. Oduvek sam volela da posmatram zvezde, a kada vidim neku sliku zvezdanog neba ili Meseca, istog trenutka poželim da mogu da napravim i ja takvu fotografiju. Jednom sam uspela!

Jedne noći sam sasvim slučajno izašla napolje i pogled mi je odlutao na nebo. Odjednom mi je sinula ideja da probam da uslikam Mesec, tačnije polumesec, i uspelo je! Pošto moj fotaparat ima zoom 28x uspela sam da približim Mesec skroz i iako slika nije nešto ni kvalitetna, ja ipak mislim da izgleda neverovatno. Tada nisam slikala puno slika, jer je posle Mesec pobegao iza jednog ogromnog oblaka, ali u subotu uveče je nebo bilo vedro, a Mesec pun! Ne znam da li možete da zamislite moje oduševljenje kada sam videla slike!

Pre nego počnete sa razgledanjem slika, želim da vam kažem da sam sve slikala rukom, bez stativa, i bilo je užasno teško uslikati stabilnu i bistru sliku u tom stanju, ali mislim da nije ni toliko loše. Pogledajte, pa mi kažte šta mislite!

Prvi dan:



Pun Mesec:

Znam da su slike skoro pa slične, ali je teško izabrati samo par :D

















Pogledajte moj novi video ovde.

17 коментара:

  1. Wow. Slike su prelepe. Žao mi je zbog tvojih slika koje su se izbrisale.
    blogfromdreamgirl.blogspot.com. --- Moj blog nema nijednog posta. Tek sam ga napravila. Molim te prati ga i vidi da li pišem dobre postove. Treba mi tvoje mišljenje. Uzgred ne kopiram druge blogere.
    Sada idem odmah da napišem neki posr. Hvala unapred ako ga zapratiš i daš mi svoje mišljenje.

    ОдговориИзбриши
  2. Slike su prelepe kao iz bajke ❤️!Zao mi je sto su ti se one izbrisale meni se to pre dogadjalo na telefonu!Sjajan post ❤️!

    ОдговориИзбриши
  3. Žao mi je zbog slika! :/
    Svakome se dešava.Ali,naučilo te je barem da za sledeće slike napraviš rezerve.Tako da,nemoj biti tužna!
    A slike su apsolutno božanstvene!Očarana sam!♥

    ОдговориИзбриши
  4. Slike su vrhunske! I meni se to desilo, verovatno imaš neki virus, barem je meni zbog toga to i bilo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Wooow :-)
    Obozavam mesec..
    Srecno sa slikaamaa :-)

    teenlifeyo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Da li je dovoljno da kazem da sam zanemela? Fenomenalne fotografije, zaista!☺ Pogotovo prve dve na kojima je polumesec, ostala sam bez teksta.☺❤

    ОдговориИзбриши
  7. Woow! Ovo ne da je samo originalno,nego je i prepreprepreprefobro i izgleda tako profesionalno i ja stvarno nema reci koje bi pokazlzale koliko divno izgkeda! I znaj da si svakim putem sve bolja i bolja u slikama! 😙❤❤
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  8. Slike su predivne! Obožavam mesec i zvezde. Očekujem slike zvezdanog neba jer će biti fenomenalne sigurno! :)

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi je žao zbog fotografija... :(
    Javi ako otkriješ šta se desilo sa njima. <333
    A za slike, tek nemam reči... *0* *0*
    U svaku sam zurila barem minut, jednostavno divno! :)
    Da sam ove fotografije pronašla na internetu, zaista bih pomislila da su one delo profesionalnog fotografa! :)
    <3333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Moja,jedna od najvećih želja je da uslikam mjesec.On mi je opsesija,jednostavno ne znam haha.Nadam se da ću uspjeti jednog dana *.*
    Tvoje slike su odlične.

    ОдговориИзбриши
  11. Vau, koliko su lepe fotografije, oduševljena sam! Ja nemam običaj da slikam prirodu, noć i slično, ali mislim da bih mogla da počnem! :) ❤


    Anja's diary --> Giveaway!

    ОдговориИзбриши
  12. Slike su vrhhh! ♥ Stvarno mi se mnogo dopada ideja jer je prvenstveno originalna, a dalje savrseno napisala. :) Ne znam da li sam ti rekla, ali sam te nominovala pre nekoliko dana za jedan tag, pa bi mi znacilo da pogledas i ako mozes da ga uradis. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Wow slike su predobro ispale!!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  14. Svaka ti čast,slike su zaista divne!Ja kad pokušam da slikam mesec,vidi se samo udaljena tečkica XD

    ОдговориИзбриши
  15. Slike preprepredivne. Oke, ta reč vrerovatno ne popostoji ali prosto ne znam kako drugačije ta ti kažem da je post fenomenalan, a slike prebrutalne! ❤☺

    Kod mene novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Zaista mi je žao zbog tvojih fotografija koje su se izbrisale jer znam tačno kako ti je s obzirom da se to i meni jednom dogodilo i plakala sam satima. No, moram pohvaliti tvoje fotografije koje su predivne, fantastične, zadivljujuće, neverovatne! Ja sam zanemela, ali bukvalno. Nisam znala da je moguće uslikati mesec tako da izgleda ovako kao da ga upravo sada gledam preko teleskopa. Bravo Teodora! <33

    Novi OUTFIT post ---> *OVDE* ! :)

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!