понедељак, 04. јануар 2016.

WInter break morning routine 2016.


-Konačno! Moje slike su se i zvanično vratile! Pa, raspust je. Glupo bi bilo da ne postavljam svoje slike kada mogu. Nisu možda nešto, ali nisu sa interneta.

-Moj zimski raspust je podeljen na dva dela, a verujem da je tako i kod većine vas. Možda je i bolje, možda nije, videćemo. Rutine mi se s vremenom ne menjaju nešto puno, ali trudim se da pišem one koje nisam nikada pisala ili one koje su se promenile.


-Možda je i glupo što pišem, ali ujutru se svakako prvo probudim. Tokom raspusta i vikenda se obično budim oko devet, a nekada i ranije, zavisi o tome šta sve moram da uradim tog dana. A što se tiče postova i videa, oni takođe utiču na vreme kada ustajem, pošto mrak pada veoma rano, pa jedino ujutru mogu da slikam i snimam.


-Zatim se u kupatila umijem i operem zube.


-Onda obučem sto-dvesta džempera i preko UVEK ovu trenerku sa medom jer je neodoljiva i još toplija. I naravno, bez ovi 'čizmica' ne idem nigde. Stvarno, ne znam kako ljudi zimi mogu bez ovoga.


-A bez Instagrama ništa. Obavezno proverim nove objave, obaveštenja i odgovaram na neke vaše poruke (HVALA). Inače, sad radim januarski photo challenge, pa ko želi može i sada da se pridruži ☺


-Taman dok uradim sve ono između pranja zuba i jela prođe dovoljno da više ne osetim onaj gorak ukus posle pranja usta kada jedem nešto ( je l' još nekog nervira ovo?). Obično mama ostavi nešto spremljeno, ali kad ne ostavi, onda jedem ili žitarice sa mlekom, ili nešto namažem na hleb. Jutros kikiriki puter i domaći džem od šljive (da. U Nutella teglici ♥) .


-Zatim pregledam agendu da vidim šta sam sve zaplanirala za danas i kada ne slikam post ili snimam video radim nešto drugo. To 'drugo' se osnosi na ovu predivnu svesku kojoj sam konačno našla primenu dostojnu nje. Nadam se da će sve ispasti kako treba, to je za sada tajna. Bez sveće ništa. Naravno, ova mi je omiljena i miriše predivno, već sam pisala o njoj.


-Onda proverim sve sajtove na koje sam učlanjena, imam naloge, ili me interesuju, a zatim do nekog neodređenog vremena gledam Tračaru. Da, očekivajući novu sezonu PLL-a, Game of Thrones-a i Z-nation-a gledam to.


-A da ne bude da sam dete koje ne zna za spoljašnji svet, jer nisam. Moje selo je sada prekriveno snegom i mnogo mi je drago zbog toga. Ove godine ne štedim sebe od zime, pa je sankanje svakog dana normalno, kao kad sam bila manja, osim kada ceo dan kucam post, haha. Iskoristite dan da se malo provedete napolju, zimu nećete ni osetiti!

-Sada moram da pomažem bratu da edituje prvi video, pravi gejming kanal ☺ Uskoro novi DIY postovi! Sutra novi video ☺






19 коментара:

  1. Obožavam tvoje postove ,predobro pišeš i stvarno si kreativna !

    ОдговориИзбриши
  2. Možeš li mi, molim te, dati sajt na kojem gledaš Tračaru? Inače, rutina ti je super,i moja je slična..

    ОдговориИзбриши
  3. Tvoja jutarnja rutina je veoma slična mojoj! Jako mi se dopadaju tvoje fotografije i moram ti priznati da sam baš uživala čitajući ovaj post. Sve pohvale Teodora! :)

    Posetite moj blog ----> Style On First Place ♥!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post!♥
    Slike su zaista divne!♥Čime slikaš slike?♥Jedva čekam novi video!♥Veoma mi je drago što sada videe snimaš na srpskom!♥

    Ukoliko možeš i želiš poseti moj blog mnogo bi mi značilo! ♥
    http://pinkunicorn710.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Tvoja rutina se sastoji od istih stvari koje i ja radim ujutro! ♥ Jako mi se svidja post. ♥ Uf ja ne volim džem od šljiva, smesno... A taj duksić ti je tolikooo sladak kao i ''cipele'' ili papuče! Kod mene je sneg već 2 dana i još uvek nije spreman za sankanje. Kao da sam uzela prah u ruku. Hahha. ☺

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Totalno smo iste!! I ja takodje imam ove cizmice bez kojih ni dan ne mogu da zamislim!! Instagram mi je uvek tu-jednostavno nema dana kada nisam na njega!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Baš zanimljiva rutina! Ja preko raspusta uglavnom ustanem u 1, idem napolje, čitam knjigu i onda budem na telefonu. To mi je ceo dan (ako izuzmemo dok jedem, perem zube i sl.). :D

    ОдговориИзбриши
  9. Oh, kako je taj duksić divan! Moja drugarica ima jedan sličan, skroz je beo, mekan i ima preslatke uši na kapuljači :) Inače, totalno se radujem videima, super zvučiš na srpskom :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  10. Super je post,zaista mi se svidja..
    Lepo kazes,treba vise biti napolju i iskoristiti ovu zimu za snezne aktivnosti,a ne samo biti na drustvenim mrezama.:)
    Dizajn bloga je PREDOBAR!*_*

    http://pinkiscolorofmysoul.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Jao pa i ja držim džem u zimskog teglici za Nutellu, mislila sam da sam jedina hahah :). Inače ovaj mekani duks već dugo planiram da kupim, savršen je ♥.

    ОдговориИзбриши
  12. Ja definitivno vise volim kada gledam necije slike,nego kada su one skinute sa interneta. Tvoje su me bas odusevile kao i ostatak teksta,stvarno savrsen post :*

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/ Pogledaj moj blog !! :)

    ОдговориИзбриши
  13. Patofnice su ti preslatke! Superiska post. Poslednja slika mi se bas dopada. ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Odlican post!I ja gledam seriju Gossip girl!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Bas su nam slicne rutinee. ♥ SLike su super, kada znas da uslikas lepoo slika ce lepo ispasti cak i ako imas kameru sa 5 megapiksela. Odlicno kao i uvek Teodora!!
    Novi: DIY POST

    ОдговориИзбриши
  16. Odlican post, imam slicnu rutinu. Fotke su super. ♥:)

    ОдговориИзбриши
  17. Post ti je super, mnogo mi se sviđaju slike :D

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!