петак, 01. јануар 2016.

Na kafi kod Teodore - Srećna Nova Godina!!


Srećna vam Nova Godina! Želim vam da u 2016. verujete u sebe, budete vi, da ispunite sve svoje želje i da vam se svaki dan završi osmehom. I naravno, da se družimo još duuuuugooo ♥

-Posle toliko pripremanja i razmišljanja dočekasmo i tu 2016. godinu. 2016. godinu! Malo me zbunjuju ove brojke jer je 2010. bila negde kao juče, a sada je šest godina kasnije! Uvek mi je teško da se naviknem da više ne pišem onu prošlu već sadašnju godinu, ali navići ću se. I dok gledam ovo 16, opet mi je čudno. Znam da vreme veoma brzo prolazi, ali ovoliko?? Jedini razlog zbog čega nisam želela da 2016. dođe.

-Ja sam je dočekala slušajući Cecu, na koju nisam želela da idem, ali su me naterali. Noge nisam osećala, pa sam morala malo da ih razmrdam, pa sam snimljena kako 'igram uz Cecu', hahah. Prvo jutro u 2016. mi nažalost nije dobro počelo, zbog mene, ali ne želim da vas davim nepotrebnim informacijama. Barem sam Novu Godinu dočekala sa pristojnim noktima, po prvi put, zaleđena, hah, i posle porodice prve osobe kojima sam čestitala Novu Godinu bili ste vi, ali na Fejsbuku. A evo sad i svima zajedno.


-Ne želim da planiram puno stvari puuuno unapred, ali ću se što više truditi da objavljujem i postove i videe. Inače, želela sam da vam se zahvalim na podršci koju ste mi pružili i pozitivnim komentarima na novi video, HVALA VAM! Mogu da ponavljam osamsto miliona puta i možda vama to ništa i ne znači, ali da nije vas ništa ne bi bilo moguće.

-Trudite se da vam ova godina prođe što bolje i nemojte da dajete važnost nebitnim stvarima. Čuvajte ljude koje volite jer jednog dana oni neće biti sa vama, čuvajte sebe i radite ono što volite.


20 коментара:

  1. Cula sam da je Ceca bila valjda u Vrnjackoj Banji,bila sam na ivici da odem ali nesto je iskrslo ;/ Haha.. Razumem sve sto si rekla u videu, odlicna si Teodora! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post. Ja se sinoć osećala kao da dočekujem 2015 godinu. Godine za čas prolete. Želim ti sve najlepše u Novoj godini.

    ОдговориИзбриши
  3. Srecna i tebi Nova godina! ♥
    I ja sam gledala Cecu,tehnicki, izasla sam na binu kao svetosavski djak posle odbrojavanja.

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post Tijana! Sretna ti Nova godina♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Srećna Nova godina i tebi. Sve najlepše u 2016-oj :*
    Uvek se pitam kako ljudi izdržavaju na trgovima po ovoj hladnoći, ali kada je Ceca u pitanju, i ja bih sigurno išla, zna da napravi atmosferu :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  6. Srećna i tebi Nova godina , puno pozdrava i sve najlepše ti želim !

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. I tebi srećna Novaa godinaa!! ❤❤☺ Super je post i video! ☺

    DIY post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. I tebi srecna Nova dragaa😘😘 video je predivan kao i post! Mnogo srece u 2016!!!!

    Novi post--- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Srena Noa godinaa..:)Nadam se da cemo se jos dugoo druziti,.

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Srećna Nova godina draga Teodora.Ja je dočekala sa prijateljima,i to do kasno ostala.Ljubomorna sam na tebe zbog Cece,sigurno bih otišla uživala bih haha ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Srecna Nova godina! I ja sam bila na Cecinom koncertu posle kafica. ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Srećna Nova godina Teicee, neka ti se sve želje ostvare. :) <3


    Smoothie Glam

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post!I ja sam bila na Cecinom koncertu!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Srećna i tebi Nova godina! Puno sreće i zdravlja ti želim!
    Ja sam inače Novu dočekala slušajući muziku na Parovima, hahah, ali je ipak bilo kul, u svakom slučaju.
    I želela bih samo da ti kažem da mi je MNOGO drago što si počela da snimaš na srpskom jeziku!

    babybluebb.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Srećna ti Nova godina, Teodora! Želim ti sve najlepše i da doživiš mnogo lepih trenutaka u njoj, na blogu, kao i u životu ♥.

    ОдговориИзбриши
  16. Srećna Nova godina, želim ti sve najbolje i još više uspeha!

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  17. Fenomenalan post :) Srećna i tebi ova nova godina,sve najlepše ti želim!

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Super post. I tebi srećna Nova godina!

    http://moonsdreamer.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  19. Sretna nova godina,ostani tako dobra bloggerka kao i youtuberka i nek ti 2016. donese puno uspjeha,sreće,zdravlja i ljubavi. I ja uvijek neko vrijeme krivo pišem godinu nakon nove :D. Obožavam te,samo tako nastavi. ♥


    http://mywayblogdreamer.blogspot.hr/ <--- novi post,posjeti i učlani se ako hoćeš,značilo bi mi jako puno.

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!