среда, 27. јануар 2016.

Ljubav prema knjigama + preporuka! (collab)

-Drugi collab zaredom i to danas sa Anom sa bloga Teen Queen . Rešile smo da vam pišemo o nečemu što obe volimo - o knjigama, a na kraju možete videti i dve knjige koje mislim da svako treba pročitati.


-Knjige su za mene pre par godina bile lektire i školske knjige koje sam morala da čitam, nisam uopšte čitala knjige izuzev ovih malopre napomenutih. Nije me ni zanimalo, iako ne znam zašto. Tada sam se svaki dan družila sa najvećim knjiškim moljcem kog poznajem, ali ipak to uopšte nije dopiralo do mene. Sad kad malo bolje razmislim, možda je bila u pitanju i škola. Pre sam učila samo da bih dobila dobru ocenu i po celi dan sam samo čitala te školske knjige i u to vreme mi je bilo baš muka od njih. Izgleda da nisam želela ni da pogledam kakve su te knjige o kojima sam toliko slušala, jer sam mislila da su iste kao školske knjige.

-Negde u petom-šestom razredu sam prvi put počela da pokazujem interesovanje za knjige, pa sam počela i da ih čitam. Blog je takođe bio jedan od najvećih razloga zbog kojih sam se i zainteresovala. Znala sam da moram da proširim svoj rečnik, ako želim kvalitetne postove, pa sam već kad sam počela da čitam prvu knjigu zaboravila i na blog i na sve razloge zbog kojih sam čitala tu knjigu, već sam čitala zato što me je istinski zanimala.


 -Čitanje je danas postalo sve ono u šta ulažem većinu slobodnog vremena, a kada ponestane novih knjiga, ili uzmem neku staru ili pronađem neku dobru knjigu na internetu. U poslednje vreme se često dešava da me pitaju šta od odeće želim, kao poklon, a ja im kažem da mi bolje kupe knjigu, ako žele da me obraduju. Radije trošim ušteđevinu na knjige, nego na odeću, šminku i slične stvari (zato to i nije toliko česta tema na mom blogu, hahah).


-Lepo je kad od svih problema možete pobeći čitajući, kada možete da čitate o životima drugih ljudi i toliko se udubite u knjigu da mislite da ste vi deo te priče i da ste tu. Čula sam da dosta ljudi priča kako su filmovi bolji od knjiga, ali ja ne mislim tako. Film gledate, imate likove prikazane, tačan redosled stvari, pa čak i raspored stvari u prostoriji, film traje sat-dva, pa se završi, a knjiga ne prolazi, nikada! Čitajući knjigu možete da zamislite likove, napravite ih onakvima kakvi vama odgovaraju, možete zamišljati događaje i osetiti sve isto što osećaju likovi u knjizi. Najbolje knjige su one knjige kod kojih se dok čitate deset puta rasplačete i isto toliko i smejete, a da ne primetite.

-Čini mi se da mogu pisati ovaj post do ujutru, ali se bojim da bi bio isuviše dugačak, pa da bih ga privela kraju, na redu je da vam predložim par mojih omiljenih knjiga da pročitate, ako niste. I verovato ste ove knjige već viđali na blogu, i izvinjavam se što se stalno iste knjige provlače, ali mislim da znate kako je kad neke knjige ostave jak utisak na vas. Ja imam dve knjige koje bih svima preporučila, sve ove ostale mi se nisu svidele kao ove dve, pa evo...


-Prva knjiga koju ću svakom ko me pita preporučiti je svakako 'U potrazi za Aljaskom', Džon Grin. Već sam pisala recenziju, pa to možete pročitati i ovde, a ja nemam ništa posebno što bih volela da dodam.


-Sledeća omiljena knjiga je 'Pobunjena', Veronika Rot. Ovo je drugi deo trilogije Divergentni, rađen je i film, za one koji ne znaju. Verovato bi imali mnogo bolji doživljaj da prvo pročitate prvi deo, a i ne ide bez prvog dela. Ova druga knjiga je definitivno najbolja od svih, ali definitivno! Od filma je bolja dvadeset puta, a od prve knjige deset.

-Došli smo i do kraja. Obavezno pročitajte i Anin post OVDE

Koje su vaše omiljene knjige?


15 коментара:

  1. Odlican post Tea,procitala sam knjigu ,,Pobunjeni'' i mogu da kazem da je sjajna.

    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Post mi je super. Ja sam zahvaljujući blogu i nekim postovima medju kojima su i tvoji počela da istinski volim i čitam knjige koje nisu lektire i baš zato mi se dopada ovaj svet - sve što valja krenem ranije. :')
    Ja bukvalno o-b-o-ž-a-v-a-m, ali O-B-O-Ž-A-V-A-M Divergent i smatram da je to naj naj najbolji film ikadaa! Prosta opsesija. :)

    Novi post: Senny

    ОдговориИзбриши
  3. Teodora , mnogo mi je drago što smo sarađivale, nadam se da ćemo nekad opet! ČD Inače, odličan ti je post! :) Oo što je neverovatno je da smo neke delove napisale maltene identično, haha xD Valjda mi, knjiški moljci, slično razmišljamo...

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam puno puta rekla da mi je omiljena knjiga Princeza Sultana, koja opisuje život princeza i prinčeva u Saudijskoj Arabiji.
    Čula sam da je U potrazi za Aljaskom odlična knjiga. Najbolja drugarica je ima, pa planiram da mi pozajmi da pročitam :)

    ОдговориИзбриши
  5. I ja imam ogromnu ljubav prema knjigama i takođe radije trošim džeparac na njih nego na bilo šta drugo :).

    ОдговориИзбриши
  6. Super ti je post. :)
    Prvi put sam na tvom blogu i izgled bloga je fantastičan. :D

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/favoriti-januara.html

    ОдговориИзбриши
  7. I ja mnogo volim da citam, jos od malena :) U potrazi za Aljaskom sam pocela da citam, i mnogo mi se svidja za sad :)

    andjelavlaovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post, već neko vrijeme želim pročitati 'U potrazi za Aljaskom', hvala na preporuci! :D

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  9. Razumijemo se u potpunosti! Ja kada sam procitala harry pottera, pocele su me interesovati knjige. Pocela sam da kupujem mnogo knjiga. I tako moja opsesija prema njima svakog dana raste. Inace bas sam jucer kupila gradove na papiru, prva od dzona knjiga, a uskoro uzimam u potrazi za alaskom i krive su zvijezde.

    ОдговориИзбриши
  10. Čitamo potpuno drugačiji žanr knjiga, ali imam želju da pročitam ovu drugu i da pogledam taj film. Svi ga hvale i pretpostavljam da je odličan kada mu se pridaje tolika pažnja :) Inače, i ja zastupam stav da su knjige mnogo bolje od filmova. Postoje samo neki filmovi koji mi se dopadaju više od knjiga, a među njima je film 'Krive su zvezde'. :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako ucinis da ti se vidi tako ime bloga,a ne link? :)
      P.s. TEodora,odlican post,a i Anin mi se mnogi svidja! :D

      Избриши
  11. Delimo potpuno isto mišljenje, o svemu napisanom. Ja sam od trećeg razreda počela da čitam one krimi romane - hah, da, jako čudno... :D Posetila sam Anin blog, hvala ti što si pomogla da ga otkrijem, odličan je. :)

    ОдговориИзбриши
  12. Trenutno omiljena mi je "Kako biti Parižanka gde god da se nadješ". :)

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post, Teodora! Slažem se upotpunosti da su knjige bolje od filmova! Toliko hvališ knjigu U potrazi za Aljaskom, da ću morati da je pročitam! :D
    Moja omiljena knjiga je Igre gladi. Ima tri dela, ali je, po meni, najbolji prvi deo.

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Ja baš I nisam neki knjiški moljac,mada bih preporučila knjigu "Ruža",jer zaista je fenomentalna I lagana za čitanje.Za 7 dana sam pročitala sva 3 djela.Odličan post!Blog izgleda predivno!Učlanila sam se u tvoj blog,pa bi mi mnogo značilo kada bi mi uzvratila.

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!