уторак, 19. јануар 2016.

I got a baby!


-Imam opravdanje za nepostavljanje postova preko nedelju dana! Imam odlično opravdanje! U planu za novi post sam imala jedan koji je veoma zahtevan, što se slika tiče, a onda sam saznala nešto, pa sam rešila da ostavim taj post da sačeka. Dobila sam fotoaparat! Juče smo ga kupili, i trenutno sam presrećna! U postu ću vam napisati neke specifikacije, moje mišljenje, za ovaj jedan dan, i cenu!


-Tražila sam neki fotoaparat koji je dobar, a da nije previše skup. Reč je o fotoaparatu Nikon Coolpix L340. Na slici možete da vidite kako izgleda. Ja se baš i ne razumem u ovakve stvari, pa evo šta kažu na internetu:



BojaCrna
Efektivni pikseli20.2 Mpix
Senzor slikeCCD
Opis senzora slikeCCD tipa 1/2.3"
ObjektivTip: NIKKOR objektiv
Žižna daljina: 4.0–112 mm (vidni ugao ekvivalentan uglu kod objektiva od 22.5–630 mm u formatu od 35 mm [135])
f/-broj: f/3.1–5.9
Konstrukcija objektiva: 12 elemenata u 9 grupa (1 ED sočivo)
Smanjenje vibracije: Smanjenje vibracije (VR) pomoću pomaka sočiva
Optički zoom28x
Digitalni zoom4x
FokusiranjeAutofokus: AF sa detekcijom kontrasta
Režim AF oblasti: U centru, detekcija lica, AF sa nalaženjem cilja
BlicKontrola blica: TTL automatski blic sa probnim predbljescima
Opseg blica (približno): [W]: 0.5–4.7 m, [T]: 1.5–2.4 m
Veličina ekrana3"
Opis ekranaTFT LCD ekran sa približno 460.000 tačaka, antirefleks slojem i 5 nivoa podešavanja svetline
Tipovi datotekaStatične slike: JPEG
Filmovi: MOV (Video: H.264/MPEG-4 AVC, Zvuk: LPCM mono zvuk)
Veličina slike20 M (visoko) [5152 x 3864 (kvalitetno)], 20 M [5152 x 3864], 10 M [3648 x 2736], 4 M [2272 x 1704], 2 M [1600 x 1200], VGA [640 x 480], 16:9 [5120 x 2880], 1:1 [3864 x 3864]
ISO osetljivostISO 80-1600
Skladištenje podatakaInterna memorija: približno 43 MB
Podržane kartice: SD, SDHC, SDXC
InterfejsUSB: USB velike brzine, podržava Direct Print (PictBridge); koristi se i kao priključak audio/video izlaza (moguće je izabrati NTSC ili PAL za video izlaz)
Tip napajanjaAA baterije




Dimenzije111.1 x 76.3 x 83.3 mm (ne računajući ispupčenja)
Masa430 g (uključujući baterije i memorijsku karticu)





 -Kad sam dobila kameru, bila sam malo razočarana, jer su slike bile užasno mutne, ali sam onda shvatila da je to zato što mi se pomalo tresu ruke, pa uvek moram da imam neki oslonac dok slikam. Ipak, zoom je savršen, uopšte ne menja kvalitet slike i kao što gore piše optički zoom je čak 28x!


-Možda je ovo trebalo da stavim pre, ali sad nema veze. Ovako izgleda kutija  i unutra se dobiju one stvari koje dobijete uz svaki fotoaparat: zatvarač za objektiv, uzica za njega i ovo kao za oko vrata sa natpisom. Inače, kupila sam ga u Gigatronu.




-Pošto sam ove stvari malo izmešala, želim da se vratim na kvalitet. Dakle, ako držite ruku mirno kvalitet slike je očaravajući, i to za malu sumu. Uopšte nema veze da li slikam u pet sati, slike ispadaju izuzetno svetle, kao i snimci. E, sad, za kvalitet video snimaka ne mogu baš da garantujem. Nije najbolji, ali je svakako bolji od kvaliteta snimka telefona kojim sam snimala do sada. Inače, snima po 29 minuta, znači snimak može da traje najduže 29 minuta, ali možete da napravite više snimaka. Tek malopre sam otkrila kako fokusirati sliku, a za video još nisam sigurna, pa ako neko ima isti fotoaparat, ko može neka se javi da mi objasni, haha.

-Inače, koriste se alkalne baterije, četiri njih. Ja sam dobila neke privremene i za sada za fotografisanje ne pokazuje da su se istrošile uopšte, ali mi je potrošilo više od polovinu za samo dva klipa od po 15 minuta, samo sam isprobavala. Postoji i opcija da se kupi punjač za baterije, pa ću to morati da obezbedim u skorije vreme, kao i stativ.

Cena: 21990 + memorijska kartica (moja je koštala 1000 dinara, 16GB)

LINK: http://www.gigatronshop.com/digitalni_foto_aparati/nikon_coolpix_l340_crna-54853




-Evo nekih prvih slika slikanih ovom kamerom:

Neke su slikane bezveze, samo da bih prikazala kvalitet fotografija.


Dva omiljena bića ♥



To iza su slušalice, haha
 Slike zumirane više od 20x:





Mutna mojom krivicom.



-Dakle, od sada će fotografije na blogu biti kvalitetnije, a i video snimci, koliko-toliko. Opet kažem, za onako malu sumu novca, ova kamera je i više nego dobra, ali preporučujem vam da, ako kupujete kameru, dodate pet-šest hiljada dinara i kupite Nikon Coolpix L840, kako bi neki rekli, starijeg brata ovog mog fotoaparata. Ima dosta nadogradnji za malu razliku u novcu, i dobro se informišite, ja nisam, ali nije ni ovo loše ☺


Novi video OVDE

13 коментара:

  1. Baš mi je drago zbog tebe :) Ja imam Nikon L330, praktično je isti, zapravo je prethodnik tvog fotoaparata :) Jednostavan je za i priprema te za korišćenje pravog profesionalnog fotoaparata, zbog čega sam ga i kupila. Kada ti je slika mutna, samo malo izvuci ili uvuci objektiv, udalji se ili približi i biće okej. I meni su ponekad mutne, pa uradim to i budu normalne :) Što se tiče baterije - obavezno kupi punjač + punjive baterije (ja sam u Win Win-u platila oko 3.000 dinara, dobiju se zajedno u pakovanju), jer je jako skupo da stalno kupuješ nove baterije, a brzo se troše, posebno kada snimaš. Ako se sa nečim ne snađeš, možeš mi se uvek javiti, objasniću ti ako budem znala. Mada ćeš, sigurna sam, sve vremenom shvatiti :*

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi je drago zbog tebe, prve slike su odlicne. ♥ :)

    ОдговориИзбриши
  3. Predivne su slike, pogotovo kuca! Inače, ako ti trebaju neke informacije o fotoaparatu, možeš da pitaš Miku sa ovog bloga. Ona ima isti taj fotoaparat i mogu ti reći da zaista fenomenalno slika. Ja sam oduševljena slikama, toliko da sam tražila na netu da vidim specifikacije pa da ga kupim ako mi odgovara. x.

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  4. Jakoo su kvalitetne slikee. Pogotovo ove zadnje 4/5. Drago mi je sto si dobila fotoaparat jer si zaista jako dobra blogerka , sada ces biti jos bola! ♥

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam na aparatu. ♥ Meni se jako svidjaju slike iz ovog posta! Baš si dobro sve slikala a kuca je preeslatka!

    ОдговориИзбриши
  6. Teodora, svaka čast! Užasno mi je drago zbog tebe i nadam se dosta boljim postovima sa kvalitetnijim fotkama! Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  7. Čestitam :)! Aparat je prelep, kao i slike i radujem se još boljem kvalitetu slika i videa!

    ОдговориИзбриши
  8. Divan post.
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Aparat je divan, ja trenutno koristim mobitel i zasad mi je solidan :D <3


    itsnina23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam ti! I ja se razmišljam da kupim neki fotoaparat, a ovaj izgleda fenomenalno.. Nadam se da će ti dobro služiti. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Čestitam ti :) i meni je očajnički potreban neki fotoaparat, nadam mu se u skorije vrijeme :)

    http://perje22.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Zaista mi je jako drago da si dobila novu kameru, nadam se odlicnim fotkicama❤

    ОдговориИзбриши
  13. Jel ima tu manual mode? Želim da kupim neki predprofesionalni aparat ali mi je bitno da ima M mode. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...