понедељак, 11. јануар 2016.

DIY Terrarium ideas


-Već duže vreme posmatram predivne terarijume sa Pinteresta, ali nikako da pronađem odgovarajući materijal da ih sama napravim, ili da ih uopšte negde kupim. Volim biljke, ali nisam želela samo da ih stavim u saksiju i to je to, već da napravim nešto lepše.

-Ova ideja mi je skoro pala na pamet i prvo želim da kažem da uživo izgleda predivno, iako još nisam sve završila, ali na slikama i ne izgleda nešto lepo. Još nisam završila, jer moram da nabavim još par stvarčica da ubacim, ali evo za vas korak po korak, ukoliko želite da napravite svoj terarijum.


-Ja sam pravila u teglici, jednoj većoj i jednoj manjoj, ali vi možete uzeti i nešto drugo. Pošto nisam imala pesak, kao imitaciju sam uzela so i narandžastu kredu, pa utrljavala, da bih ga obojila. Na slikama se ne vidi, ali sam u jednu teglicu stavila kamenčiće, kao drugi sloj, pa sam stavila biljku zajedno sa zemljom u kojoj je već bila. Jednostavno!

-Meni je ostalo da ubacim još neke kamenčiće i neke dodatne 'ukrase', pa kada sve završim, sliku ću najverovatnije ubaciti na instagram, ali eto, ako neko želi da napravi. Razmišljala sam o tome da li da zatvorim teglice, ali ću odlučiti kada sve završim.






-Novi tekst je na famoza.net. Pročitajte ga OVDE.



15 коментара:

  1. Tererije obozavam. Obozavam ih imati, obozavam ih praviti! Doslovno sam u terarij za ribice (koje smo prije imali) posadila nekoliko kaktusa, sve ukrasila pijeskom i kamencicima. I jos uvijek stoji u dnevnom boravku. Takoder sam jedan mali poklonila prijateljici za rodendan, bila je odusevljena ;)
    (Pisem preko mobitela pa zato nema slova sa "kvacicama")

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!
    Jako mi se svida ideje. Vec sam prije radila nesto slicno i zbilja lijepo izgleda kao i dekoracija.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo mi se svidja terarijum, nisam ga vidjala na Pinterestu, pa mi je ovo skroz novo... Mislim da cu da ga napravim na februarskom raspustu.

    Hashtag Girl

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan je terarijum... I ja sam gledala neke ideje na Pinterestu takodje... Neke stvari sto ne mogu da nadjdem u mom gradu ili uopsteno u drzavi narucicu preko nekog sajta :) 💋

    Novi post--- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. I ja baš neko vreme gledam na pinterestu nešto slično! Planiram nešto slično da napravim, samo da odaberem odgocarajuću posudu! Odličan post! ☺❤

    Novi post, rođendan bloga! ☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. odličan je post,i ja sam ih neko vrijeme viđala na pinterestu ali nikako da se nakanim da i sama napravim jedan :D

    http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Imala sam veliku saksiju sa cuvarkucama u dvoristu pa sam uzela par i premestila u veliku teglu. Medjutim, posle par dana su uginuli, nemam pojma zasto, ocigledno nisam neki bastovan :"D
    Svakako cu probati ponovo :D

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! Viđala sam ove terarijume mnogo puta i uvek sam se pitala kako da ih napravim. Hvala ti puno na ovom postu, čim budem ugrabila malo slobodnog vremena rekreiraću ovaj DIY. :)

    Najava za Q&A, pitanja mi možete postavljati ----> *OVDE* ! :)

    ОдговориИзбриши
  9. Predivno je :D Oduševljena sam :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Takooo tumblr.. *-*

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajna ideja, slike mi se baaš sviđaju :D
    Ja baš i ne umem da se staram o biljkama, mama mi je sve odnela iz sobe pošto ih nisam ni zalivala dovoljno. :(

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  12. Jajna ideja, a i izgleda veoma zanimljivo, mogla bih da probam. Inače, slike su genijalne. :)

    ОдговориИзбриши
  13. Izgleda tako jednostavno, ali tako prelepo!

    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Odlicno, Teodora! Prelepo jee! ☺😊😀♡☆
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...