четвртак, 07. јануар 2016.

4 life hacks


Srećan Božić svima koji ga danas slave! Hristos se rodi!

-Pretraživajući Pinterest na pamet mi je pala ideja da napravim jedan ovakav post. Ja mislim da je ovo prvi life hacks post na mom blogu. Na dosta ideja sam došla sama, a neke sam i videla na Pinterestu, pa sam rešila da napravim post. Neću sve odjednom, za sada samo neke koje su mi se veoma svidele.



-Novčanik zna da zauzme dosta prostora, a novac ne želimo da izgubimo, pa je ova ideja jedna od najboljih. Potrebno je da imate neko staro, ili koje više nećete koristiti, labelo, ruž ili slično, pa ga prvo lepo očistite unutra i operite ga. Na kraju spakujete novčanicu kao što je prikazano dole na slici i gotovo! Nije za puno novca, ali je opet korisna ideja.

Postupak pakovanja novčanice


-Uvek, ali uvek imam problem sa sprečavanjem slušalica za telefon da se umrse. Rešenje je da ih namotate oko ruke i štipaljkom 'obezbedite', kao što je prikazano na slici.


-Već neko vreme pokušavam da savršeno stavim ajlajner, a uz to da mi, takozvani, lukovi budu jednake veličine. Da budemo iskreni, možda sam jednom uspela, na samo jednom oku, a onda sam videla ovo! 

-Potrebno vam je parče lepljive trake, koja se ne zalepi previše. Zalepite ga tik ispod oka, uz to pazeći na trepavice. Pre nego krenemo sa postupkom želim da napomenem da se tek vežbam da radim ovo, zato je toliko 'izmazano'. Dakle,  prvo povucite linije negde o sredine kapka, pa uz trakicu jednim potezom povucite liniju, ali tako da samo povučete nadole, koristeći celu četkicu. Zatim završite kapak i lepo ispravite sve nepravilnosti, a kada odlepite imaćete savršeno oko, haha. 

-Na zadnjoj slici imate kako izgleda, i možda vam, ako prvi put mažete ajlajner, bude nezgodno da držite oko mirnim, zbog trake, ali par puta i sve se nauči!


-A mislim da svi znamo da su maske za lice i skupe, a većina njih je i napunjena užasnim hemikalijama, pa sam želela da vam predložim jednu masku za lice, koja je u potpunosti zdrava, lako se pravi, a i ja je koristim duže vreme.

-Potrebno je da pomešate kašiku meda i mleveni cimet, i onda nanesete prstima na lice. Ostavite da odstoji najmanje petnaest minuta, a ako hoćete i više, pa isperite vodom. Inače, ovoliko koliko sam vam rekla da napravite možete koristiti više puta, jer je potrebna vrlo mala količina za celo lice, pa možete da ga ostavite u frižider za sledeći put. Med lice učini mekšim i nahrani ga, a cimet čisti lice.


-Nadam se da sam vam dala neke ideje, a mi se vidimo u sledećem postu


16 коментара:

  1. Jako mi se svidjaju life hackovi, a pogotovu sa slušalicama! Jako dobra ideja. Imam isti problem, na žalost... Jedva čekam ostale life hackove! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljiv post :) Možda probam masku za lice..

    ОдговориИзбриши
  3. Divan post Teodora! Super ideje! Ja sam onu sa slusalicama vec isprobala i zaista je od koristi! ❤️ Srecan Bozic i tebi❤️

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dobri saveti! Ovo sa maskom ću morati da probam, kao i sa slušalicama, jer uvek imam probl

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post!Jako mi se svidja ova ideja sa labelom!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Svi zvuče vrlo korisno i ni za jedan nisam znala osim za ovaj sa ajlajnerom.
    Iskreno , mislim da mi je najkorisniji ovaj sa slušalicama , jer nam se svima vrlo često dešava da jednostavno čak i izgubimo želju za slušanjem muzike kada vidimo zapetljane slušalice !

    Jana P. Diary

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo sa labelom je baš zanimljivo!

    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan post draga! Ovaj sa labelom i novcem mi se posebno dopada.. Jako volim ovu vrstu postova, pa se nadam da ćeš ih biti još na tvom blogu. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prva ideja je odlicnaa! Mozda cu je koristiti. Za ostale sam znala. ♥ Predobar post

    Ovde pogledajte moj novi post

    ОдговориИзбриши
  10. Odlican post! Mnogo minse dopada nova pozadina bloga, iako mi je ona prosla bila nekako vrlo draga. Inace, preslatka si i prelepa sa ajlajnerom! Saveti su odlicni i vrlo korisnii. Recimo, za slusalice i ajlajner sam znala, ali mi nije palo na pamet da ovako mogu da iskoristim staro labelo i spakujem novac. I jos jedna stvar, ovo sto ti korispstis kao masku, ja svako jutro jedem! xD Kasicica meda i cimet! Ha-ha! :D

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma koristan post, ono prvo je stvarno korisno, posebno ako idemo na plažu ili tako nešto (ali ima jos do toga ahahhaha sad story.)

    andjelavlaovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Predivan post! Ovi svakodnevni trikovi su veoma korisni i mislim da će mi mnogo pomoći, pogotovo maska za lice, jer dugo tražim neku dobru, a prirodnu :).

    ОдговориИзбриши
  13. Jedan od najboljih postova koje sam pročitala u skorije vreme! Mnogo mi se dopada i uživala sam čitajući ga. Jedva čekam tvoj sledeći post na ovu temu! Hvala ti puno za recept za masku, to mi je baš bilo potrebno. :)

    Novi post ----> "Things I love to do on a winter break" ! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Veoma interesantni trikovi. Dopada mi se ovaj post, jedva cekam sledece na ovu temu. :)

    jasminadimitri.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Ova ideja sa novcanicom mi je ubedljivo najbolja!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  16. Predobaar post!!

    http://www.dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...