уторак, 29. децембар 2015.

Tverkovanje, drugi blog + more - Q&A!!


-Dakle, evo ga novi video. Kao što sam najavila video je na srpskom kao i svi sledeći. Radila sam Q&A, ali nisam mogla da odgovorim na sva pitanja, neka su kasno postavljena, a nisam sve ni mogla da stavim u jedan video, jer bi bio predugačak. Odgovorila sam na ona koja skoro nikada nisu postavljena, a na ostala ću odgovoriti u komentarima.

-Bilo mi je veoma zanimljivo da snimam, a nadam se da će biti i vama da gledate ovaj video. Ako vam se svidi obavezno lajkujte i komentarišite video, a za još ovakvih se pretplatite na moj kanal.



8 коментара:

  1. Mnogo mi je drago sto si pocela da snimas na srpskom. Delujes mnogo prirodnije i simpaticnije :D

    ОдговориИзбриши
  2. Video je odličan , mnogo mi se sviđa tvoj youtube kanal i nadam se da ćeš i u budućnosti nastaviti da snimaš na sprkom jeziku :)

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Pročitala sam uvod sad idem da gledam video!:)

    overthemoonwithvanja.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Presup video, draze mi se sad ovako kad snimas na srpskom :D I daa, slicne smo jako.. Evo recimo ja sam od sportova sve i svasta trenirala i sad poslje nove zelim kosarku. To sam i htjela cijeli zivot ali nije bilo nigdje u blizini posto zivim na selu al saaad je doslo mozda 20 min udaljeno od mnee.. i tak.. nepotrebne informacije xD Sve u svemu presuuup. Nego stvarno, znas li twerkat???? Hahahahahaha xD

    ОдговориИзбриши
  5. Ostavi snimati na srpskom! Znači, kad si snimala na engleskom, vidi se da si samo razmišljala kako i kad šta reći. Ovako si presimpatična i preslatka *-* ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Obožavam tvoj kanal. Preslatki si .
    Samo sam te htjela pitati ,posto sam i ja htjela da pokrenem kanal ,da li se snimaš preko mobitela ili preko kamere ??

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...