петак, 25. децембар 2015.

New Year EVE outfit ideas + GIVEAWAY WINNER!


-Prvo i prvo, želim da poželim srećan Božić svima koji ga danas slave!

-Uspevam da postavljam postove svakog dana, ali nažalost bez mojih slika, osim onih koje pravim preko Polyvore sajta. Ne mogu da verujem da će za nedelju dana biti prvi decembar. Tridesetog decembra vas očekuje jedan post o kratkom pregledu godine, mojih utisaka i da vidim šta se to promenilo, a za danas sam vam spremila četiri outfit ideja za proslavu Nove Godine, ukoliko već niste smislili šta ćete obući. A na kraju je proglašen pobednik giveaway-a ;)


-Ovaj prvi outfit je među mojim omiljenima. Ova zlatno-crna haljinica savršeno ide uz ove predivne čizme sa malo većom štiklom, ako nosite ovakve stvari onda su za vas. Srebrna šljokičasta tašnica i jedna srebrna, takođe, ne prevelika ogrlica sa manjim detaljima su pun pogodak. Što se tiče šminke, ja sam uvek za diskretno izvučen ajlajner, u ovom slučaju neki bordi karmin i ako želite šljokičave nokte.


-Ovo mi se toliko sviđa. Pre svega jer je ova suknjica totalno u girly fazonu, a majca i jakna u rock fazonu, pa im je spoj fantastičan. Ove štikle sam stavila jer mislim da bi lepo išle, ali ne verujem da neko ko ima ispod 15-16 godina nosi ovo, pa možete ih zameniti sandalama, starkama.. Mislim da bi se crveni ruž savršeno uklopio, a možda i neka roze nude nijansa, ali ja ne znam ništa o tome tako da...


-Jedna opuštena, svakodnevna kombinacija ukoliko želite tako i da se osećate. Jakna i kanađanke su moji favoriti, a kapica kao dodatak. Ja sam uvek za nude oči, a u ovom slučaju i nude usne.


-Definitivno omiljena kombinacija i ako slavite Novu Godinu kući ili pravite pidžama party, vaša kombinacija će sve ostaviti bez daha. Pidžame plus preprepreslatke kućne papuče i u krajnjem slučaju neko ćebe. You go girl!

-Nadam se da sam onima koji još nisu odličili šta će obući pomogla barem malo. Sada je vreme za proglašenje pobednika giveaway-a!


-Prvo želim da kažem da svakog ko se prijavi za givewaway proveravam i pišem u svesci, tako da pre nego random.com odabere pobednika, nekoliko puta sve proverim. Random je izabrao broj 33 i to je Anabela Zubac!

-Anabela, tebi čestitam i kažem ti da mi se što pre javiš na mejl: onajesve@gmail.com , a ostalima želim da kažem da će biti još PUNO giveaway-a i da ne gube nadu!

-Večeras snimamo jedan novi video, a vama želim da lepo provedete ostatak večeri!


7 коментара:

  1. 3 kombinacija je prelepaa..☺♥ Ali ja za Novu godinu najvise volim da oblacim nesto novogodisnje. :)

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Divni outfiti, prvi i drugi mi se najviše sviđaju ♥. Čestitam pobednici :).

    P.S. Mislim da si u prvom pasusu napisala prvi septembar :).

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Drugi outfit je super!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlično napisan post, najviše mi se sviđa druga kombinacija ♥ ☻

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlične ideje. Ja Novu Godinu slavim na trgu sa prijateljima, tako da će mi ovaj post stvarno biti od pomoći.


    andjelavlaovic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slazem se sa tobom, poslednja kombinacija je potpuna kucna varijanta i nesto u cemu cu ja svakako biti kada sat otkuca ponoc.☺

    ОдговориИзбриши
  7. Wauuuw, stvarno odlicne kombinacije, ja cu svakako biti u kucnoj varijantii, takoo daaa, hahhahah😘😘

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...