понедељак, 07. децембар 2015.

Na kafi kod Teodore - praznici, collab video, zombiji...


-U jednu ruku sam jedva čekala da novembar prođe, a u drugu nisam, ne znam zašto, valjda zato što sam svesna koliko mi svi dani sporo prolaze, pa bih želela nekako da ih usporim, ali ne ide. Novembar je za mene mesec skoro kao i svaki, osim što mi je tada rođendan. Naravno, moramo da napomenemo da nas priprema za praznike, koje ne mogu da dočekam. Vidite da sam promenila i sliku ovih postova.

-Ne želim da pričam koliko će prazničnih postova biti, potrudiću se da ih napravim što više i da što više tema obuhvatim,a ako ste čitali moj blog proteklih nedelju dana znate da sam već počela sa prazničnim postovima. Ne znam, sve sam nekako srećna na pomen reči praznik i ne mogu da dočekam. Ali prvo moram da okitim jelku, to planiram da uradim ove nedelje.

-Takođe, sledeći video izlazi sledeće nedelje i biće collab!!! Jedva čekam, nadam se da će sve ispasti kako sam zamislila, naravno, ako izuzmemo moj jadni kvalitet kamere i veštine snimanja moga brata, ali i to je okej, kako nemam koga drugog da me snima. Ko je pažljivo slušao moja dva prethodna videa mogao je nešto da pretpostavi, a verujem da takvih nema. A i postavila sam mali sneak peak na instagram, evo ga i za vas gore.

-Opet ponavljam. Giveaway koji sam pominjala će biti na blogu, ali mi je problem što jedan sponzor još uvek ne može da mi pošalje nagradu, zbog njihovih problema, ali rekli su da će uskoro, tako da kada to stigne, konačno pravim giveaway! Mislila sam da bude neki veliki jesenji giveaway, ali mislim da će sada biti praznični, pošto nam je jesen skoro gotova, a praznici idu.


-Inače, odavno nisam hvalila neku seriju, a kako sam zaluđena serijama, ne ide. Sa bratom sam počela da gledam seriju Znation (Z nacija). Ovo Z označava zombije, tako da ako ste gadljivi i plašljivi ne preporučujem. Ali seriju obožavam, mogli ste da vidite neke od mojih neartikulisanih tvitova. Ajde sad da kažemo da je poučna, mislim ko je gledao, sada će da se smeje. Mislim, ovako, možete da naučite kako da udarate zombije u slučaju zobmi apokalipse i slične stvari, meni je to sada baš trebalo, hahah. Ne, stvarno, serija je ekstra. Gledam je preko serijal.com .

-Okej, mislim da sam dosta lupetala, vidimo se u sledećem postu.


10 коментара:

  1. Ja sam jedva dočekala decembar i jedva čekam Božić.Ali,kao što kažeš volela bih da usporim vreme,jer brzo prolazi.Jedva čekam praznične postove.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se post! Inace, tvoj prosli video mi se mnogomnogomnogo svideo, i jedva cekam tvoj sledeci. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Nadam se da ce biti neki praznicni diy!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivne slikee!♥

    http://nevergiveup656.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam jedva dočekala decembar! Mngo lepih praznika, mnogo rođendana i žurki, kraj godine i još nogo zanimljivih stvari. Ali kao što ima i toliko zanimljivih stvari, u školi je ovo udarni mesec i mnogo testova, pismenih, ispitivanja i mnogo groznih stvari. Nova slika posta je divna :)
    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Tea, zasto si stavila ovo da lupetas? To nije tacno! xd Tvoj post je fenomenalan. jedva cekam novi video jer si me odusevila svim do sada. ♥ A sto se serije tice, verovatno necu poceti da je gledam jer se trenutno traumiram dnevnom dozom vampira (dnevno 3 epizode, lol). U svakom slucaju, mislim da se za giveaway necu prijaviti jer mi to nije obicaj, bilo gde da se prijavim za giveaway i to nisam radila ali sam svakako radoznala da vidim ko su sponzori i to. :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Slike su baš lepe. Iskreno se nadam da ćete Tijana i ti da uradite collab. :) Ova serija ne priliči mom ukusu, tako da, nah, radije je neću gledati. ☺

    ОдговориИзбриши
  8. Jedva čekam praznične postove. Slike su super! ☺

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Za razliku od tebe jedva sam čekala da Novembar prođe,ne znam zašto.Iako je bio jedan od boljih meseca...ako voliš da gledaš serije predlažem ti 'El Barko' |mislim da se tako piše| glumi Mario Casas,serija je jako zanimljiva. Mnogo volim ovu tvoju 'rubriku hahaa ☺ ♥
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  10. Super post ,jako lepo pišeš ♥

    http://smizlica11.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!