четвртак, 03. децембар 2015.

How to get enough money for GIFTS!

-Moje najomiljenije doba godine je upravo ovo sada. Verujem da je dosta vas već uhvatila praznična groznica, a kako i ne bi kada je svaka radnja puna raznih ukrasa, odeće, šminke i poklona za praznike. Obožavam atmosferu tokom praznika, a još više obožavam pretpraznicnu atmosferu. A da ne pričamo samo o radnjama, mene su Tumblr i Pinterest još pre jedno dve nedelje osvojili. Počela sam da štampam na tone novogodišnjih i božićnih fotografija i nemam blage veze šta će mi, ali eto, volim da ih gledam. 

-Poklanjanje poklona za praznike je u mojoj kući postala tradicija od pre jedno dve-tri godine. Ja sam prvo stavila poklone ispod jelke, pa su ostali shvatili. E, sada, ja ne znam da li vi u vašoj porodici poklanjate nešto, ali ako to radite, onda je ovaj post za vas. Najveći problem je svakako skupiti dovoljnu sumu novca za sve ukućane. I generalno, kako skupiti novac za kratko vreme ako vam je potreban za bilo šta, ne samo za poklone, možda želite sami da kupite dekoraciju za svoju sobu, ali nemojte ni sa tim da žurite, uskoro postovi o tome.
-Dakle, razlog zašto pišem ovaj post na početku decembra je taj što nećete moći da skupite dovoljnu sumu novca u nedelju dana. Prvo i osnovno, ako već hoćete da skupite dovoljno para, počnite odmah. Bolje je da se obezbedite na vreme. Naravno, ne možete da skupite deset hiljada dinara, alo svakako možete pribaviti bar dve-tri hiljade dinara. 

-Ne znam kako je kod vas, ali kod mene u kući na svakom ćošku možete pronaći kovanice. Jedna po jedna i kada ukrupnite imaćete možda više od hiljadu dinara. Ako vam je situacija u kući ista, do kraja godine možete skupiti i više nego što vam treba. Kovanice ipak nisu toliko beskorisne koliko mislite da jesu.


-Još jedna super stvar jeste da prodate neke stare stvari i stvari koje vam više ne trebaju preko nekog sajta. Uradila sam ovo, sve o čemu pišem je iz ličnog iskustva. Bilo da su to stare knjige, lektire, odeća, igračke ili nešto deseto.Samo se morate postarati da je to nešto u dobrom stanju i ako ima neko oštećenje ili slične stvari morate to napisati, jer ako neko to kupi videće i može vas prijaviti da vam ponište nalog. Takođe, pogledajte po internetu cene onoga što prodajete i odredite neku pristojnu cenu za isto. Verujem da je dosta vas po pitanju ovoga u neverici, a ako već želite da počnete, preporučujem kupindo.com . Samo se trebate registrovati, ubaciti predmet i izabrati kako vam neko ko želi to da kupi može platiti i kada se dogovorite sa nekom osobom jednostavno joj to pošaljete i vama stigne novac. Preko Kupinda je sve korektno i uopšte ne morate da se plašite. Ukoliko odlučite, bilo bi lepo da obavestite roditelje i da ih pitate da li se oni slažu.

-Procenite koliko vam novca treba za užinu, a ostatak džeparca sklanjajte u kasicu. Naravno, moraćete da se odreknete malo čokoladica i sličnih stvari ako želite da sakupite novac, ali NIPOŠTO nemojte ceo džeparac da ostavljate za poklone, pričam iz ličnog iskustva, MORATE DA JEDETE!

-Manje novca će vam trebati ako rešite da nešto i napravite, i ti postovi veoma uskoro. Iskreno, ja više volim da dobijem nešto što je neko napravio ili neku knjigu, nego odeću i slično.

-U ponedeljak izlazi 'Na kafi kod Teodore...', a onda slede praznični postovi i konačno taj giveaway. Još par stvarčica je ostalo i onda objavljujem :)

-Najnoviji video ovde





9 коментара:

  1. Ja sam mislila da samo u mojoj kući ima kovanica na sve strane 😂😂😂

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu da verujem! Stoji mi zakazan post na istu temu za nedelju! Ali šta ćeš, nema veze. Super je post, saveti i slike. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!Slicice su super!
    joxykutak22.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja uvek imam problema sa skupljanjem novca za poklone, ali se nekako dogovorim sa drugim ukućanima i podelimo troškove.

    http://girl-hashtag.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Od malena, mama i tata, sva rodbina, sve babe i dede, poklone kupuju bratu i meni, a ja nikada nisam ona koja ima nekakvih troskova. Medjutim, ove godine sam odlucila da promenim to. Vec imam neku ustedjevinu, ali tvoji saveti su mi dosli kao poruceni.☺❤

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post! Jedva čekam sledeći!

    welcometoownway.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Post je super, jako mi se sviđa to što si ga objavila sada, dok još imamo vremena da skupimo određenu sumu novca :D

    http://mmooccaa.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Oodlican post, mnogo mi se dopada jer mi je ovako nesto i trebalo, pravi saveti kako mogu ustedeti novac. Svi pisu ili prave videe o tome na youtube, ali pricaju o nekim poslovima koji bas i nisu realni. Bar ne u Srbiji. Bravo!! Definitivno postajem tvoj citalac <3
    http://littlepinkheaven.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!