среда, 30. децембар 2015.

Here I am 2016!

-Ne znam kako da počnem post. Druga godina koja mi se srećno završava zahvaljujući vama i mojoj porodici. Druga godina kako zajedno pišemo novogodišnje želje i sumiramo utiske iz prethodne godine.


 -2015. je za mene bila neverovatna. Od prošle godine sam dosta napredovala što se tiče bloga, a i jutjuba, moram da kažem. 2015. mi je donela neka nova poznanstva, uključujući neke od vas, neka nova iskustva, kao Teen Talk, neku mene. Možda vam zvuči pomalo glupo, ali ja uvek govorim da je najvažnije biti ono što jesi. Jedini način da budete potpuno srećni i zadovljni.

-Shvatila sam šta sam ja značila pojedinim ljudima, neke ljude slobodno pustila u moj život, a neke potisnula iz njega. Zašto, pitate se? Zato što pred njima nisam mogla da budem ono što stvarno jesam, u početku. Okrenula sam novi list i počela da pišem svoju životnu priču, onu u kojoj sam mogla da radim ono što volim bez obaziranja na druge i gde sam mogla da budem ono što jesam, gde sam zapravo naučila kako da svakog dana, na svakom mestu, u prisustvu bilo koga, budem JA.


-Najvažniji deo ove godine ste svakako bili vi. I ne kažem to radi reda, već zato što to stvarno mislim, i na tome sam veoma zahvalna. Dosta stvari ne bi bile kakve jesu da nije samo jednog od vas koji čitate ovo. Ja ne bih bila ja da nije vas. Pre svega ste VI bili ti koji su mi pomogli da mi svako jutro počne osmehom i veče se završi. Obožavam i da se dopisujem sa vama i da vam odgovaram na komentare i zato slobodno pošaljite poruku kad god želite, nikada me nećete smarati ili slično.

-Nemam puno 'velikih' stvari koje su mi se desile ili stvari koje sam dobila u 2015. godini na kojima želim da se zahvalim, ja najpre želim da zahvalim na svakodnevnim sitnicama koje ste mi priredili najpre vi i moja porodica i na vašoj podršci da radim ono što volim! HVALA VAM ŠTO STE MI OVU GODINU UČINILI MILION PUTA LEPŠOM!

-Sutrašnji dan sam rezervisala za sebe, a predlažem i vama isto. Želim da taj dan posvetim sebi što je više moguće i da se malo opustim. Da razmislim o svemu što se desilo tokom 2015. i 2016. dočekam sa osmehom. Opustiću se uz knjigu koju sam kupila za brata, a koju će sutra raspakovati, haha, možda čak i napunim kadu i u njoj ostanem sat-dva, konačno ću uhvatiti malo vremena da sredim svoje jadne nokte i jednostavno ću se skroz posvetiti sebi.


6 коментара:

  1. Fenomenalan post... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post Teodora! Čestitam ti na svemu, stvarno si odlična! Želim ti puno sreće u daljem radu i naravno - srećnu Novu godinu! Ljubim te! :* ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post, hvala ti na svemu što si napisala i želim ti sve najbolje u 2016. godini :*

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, Teodora! ☺ Hvala tebi sto si nase slobodno vreme ispunila predivnim postovima i fotkicama u kojima svi uzivaju!☺❤

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...