четвртак, 24. децембар 2015.

Gifts for HIM!


-Pošto su ideje za poklone za NJU izašle, sada je red na NJEGA. Meni je najteže da kupim poklon za brata i tatu, i tek se setim šta bih mogla u poslednjem trenutku. Ove godine sam rešila da poklone ne kupujem 30. decembra već da malo ranije odlučim šta želim i koliko bi moglo da košta. Na pamet mi je palo skoro sto poklona, a sve to bih mogla da stavim u jednu rečenicu, pa sam još malo pretraživala, pa se nadam da ćete i vi pronaći nešto za brata, dečka, druga ili oca.




-Možda je jedan od najboljih stvari za pokloniti tati, bratu ili nekom drugom novčanik, a može i neki sat koji se sada nosi. Pošto većina muške populacije voli i da gleda i da se bavi sportom lopta za košarku, fudbal, ragbi ili neki drugi sport bi mu svakako bila dobrodošla, a još jedna ekstra ideja je skejtbord, nisu previše ni skupi, a ako ga poklonite bratu možete i vi ponekad da se provozate. Ako imate dovoljno para možete da mu poklonite čak i neke patike.



-Dečaci su zaluđeni igricama - tačka. Osim onih dobro poznatih, koje verovatno ima, malo se raspitajte koju bi još igricu želeo ili možete po tome kakve igrice voli preko interneta saznati koje su sada nove i popularne. Društvene igre poput šaha, Rizika, Monopola su po meni jedna veoma dobra opcija, tako da... Takođe mu možete kupiti nove slušalice, novu i jaču USB flešku, a možda čak i novi džojstik. Ukoliko ima laptop, sada se po prodavnicama mogu naći super kul nalepnice za laptop, može da se obraduje.


-Ako redovno prati neku seriju ili film i zaluđen je onda je pravi poklon nešto inspirisano istim. Šolja, majica, duks, neka figurica ili nešto što je simbolično za taj film ili seriju. Ja sam bezveze stavila Star Wars i Hobita.


-Ako voli da čita knjige onda mu to i kupite, ali se uvek malo raspitajte da biste znali šta baš želi. Poznajem dosta njih koji vole da čitaju stripove, pa je i to jedan zanimljiv poklon, kao i par omiljenih filmova.


-I za kraj. Kao što sam već pomenula, svi vole slatkiše i grickalice. Pakovanje čokolade, bombonjera, puno čokoladica ili kokice su pokloni koji će svakoga obradovati. Možete i iskoristiti slatkše da napravite slatke male sanke Deda Mraza i to je pun pogodak.

Danas je zadnji dan da se prijavite na giveaway. Možete to uraditi ovde

5 коментара:

  1. Divne ideje :). Ja nemam brata, ali mi je uvek najteže da smislim koji poklon da kupim tati, pa mi je ovaj post pomogao :).

    ОдговориИзбриши
  2. Super post i ideje.
    Ja nemam brata, ali sam tati posljednjem kupila poklon. Deckima je uvijek teze kupiti poklon jer mi vise znamo sto bi se curama svidjelo nego njima.

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Uvek mi je teze da biram poklon tati ili bratu. Ti si mi sada veoma pomogla!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super ti je post! Ja obozavam Hobita i Gospodara prstenova :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super su ideje! Priznajem da je jako komplikovano nacu odgovarajuci poklon za tatu i brata. Inace, bratu sam kkupila obicnu belu majicu i markerima za tekstil sam je ukrasila motivima njegovog omiljenog jutjubera. :)

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...