уторак, 22. децембар 2015.

Gifts for HER!

-Mrzim da razočaram ljude, a ovog puta ću morati da razočaram vas. Neće biti DIY ideja za poklone zbog toga što sam shvatila da je Nova Godina sledeće nedelje, a ja sam izuzetno tanka sa slobodnim vremenom, pa će biti ovog posta i još jednog posta o poklonima za brata, dečka, oca...



-Mislim da je biranje poklona za mamu, drugaricu, sestru, baku i sve osobe ženskog pola jednostavnije nego biranje poklona za muški deo porodice, ili prijatelja. Većina žena voli skoro sve i lakše vam je da od mame izvučete šta da joj kupite, nego od tate, barem u mom slučaju.



-Svi vole slatkiše (ne poznajem nikoga ko ih ne voli), pa je to idealan poklon. Zavisi i od toga da li je taj neko na dijeti ili zbog nekih drugih razloga ne može da jede slatkiše, ali ako se taj problem da rešiti, božićno i novogodišnje veče je savršen izgovor. Možete pokloniti kutiju čokolade, kolačića ili raznih drugih proizvoda koje sada možete pronaći po prodavnicama.


-Prošle godine sam ukrala ideju sa Pinteresta i svojoj majci sa napunila teglicu šminkom i zavezala mašnicu. Što se šminke tiče najbolje je da se malo indirektno raspitate šta joj treba ili šta bi volela da dobije, pa joj to i uzmite. Možete iskoristiti zajedniči odlazak u parfimerije i dorgerije, svakako ćete imati savršenu priliku.

-Nakit i odeća su još jedna super opcija, a ne morate da kupujete ništa preskupo, verujem da većina vas nema baš toliko novca, ali mogu se pronaći razne jeftine, a slatke i lepe stvarčice, barem što se nakita tiče. Odeću je već malo teže pronaći po nekim cenama prikladnim za naš budžet, ali samo je potrebno zaviriti u svaku prodavnicu.


-Jedan odličan poklon za sve ljubitelje knjiga su upravo knjige! Možete da uzmete neki komplet knjiga, u zavisnosti od toga koji žanr osoba kojoj nameravate da je poklonite voli da čita. Evo jedna mala preporuka, ukoliko ta osoba voli da čita naučnu fanatastiku i slične stvari, savršen poklon je ceo komplet knjiga Divergentni, osim ukoliko ga već nema.


-A za one koji vole da crtaju i boje možete da kupite set četkica za crtanje, neki ogroman blok za crtanje, sa ogromnim brojem strana, a jedan savršen savršen savršen poklon je bojanka za odrasle. Imala sam priliku i da je vidim i da prelistam i čak i bojim, a predivna je. Prepuna je raznih inspirativnih slika i oblika. Mislim da ih kod nas ima samo u Laguni, ispravite me ako grešim, i to po ceni od nekih 500-600 dinara, što, verujte mi, za nešto ovakvo uopšte nije puno.

-Takođe, za one koji vole da su organizovani, savršen izbor je kupiti im planer za 2016. godinu. Kod nas imate dosta FB stranica koje se bave prodajom planera kao što su Uređeni haos ili Minino planeri, a nisu mnogo ni skupi.

-Možete i neke tech stvarčice. Neka preslatka maska za telefon, prenosivi punjač veličine balzama za usne, koji je poprilično jeftin (spašava život), male slušalice za telefon, velike slušalice za telefon, oni pufnasti držači za telefon koji su sada svuda, selfie štap i mnogo drugih zanimljivih stvarčica za telefone, kompjutere i kamere.

-Predzadnja ideja je da u jednu kutiju stavite stvari koje su potrebne za jedan filmski maraton. Na primer: par filmova, čarapice, maska za lice, kokice, neka čokoladica, par kesica za pravljenje tople čokolade i možete da dodate još nešto po sopstvenoj želji, a možete i da sami osmislite za šta bi ta kutija mogla da bude, ne mora za filmski maraton.


-Možete i da nakupujete neke 'sitnice' kao što su kućne papuče slične kao ove sa slike, ja se topim, mirišljava sveća, jastuk sa nekim zimskim, božićnim ili neki random motivima, šolja takođe sa nekim preslatkim motivima, a one su u ovo doba godine veoma jeftine, neki ukras za sobu, kuću ili stan koji ste sami napravili ili kupili, snežna kugla, washi trake.... Postoji mnogo stvari, koje ne mogu ni da nabrojim.

-Dok sam pisala ovaj post našla sam način da do Nove Godine izađe bar još pet postova. Meni je najveći problem da slikam post, ali bih mogla da pišem skoro svaki dan ako bih koristila slike sa interneta. Trudiću se da nešto i islikam, ali da bih napisala još neki post, nadam se da vam to neće mnogo smetati. Ja nađem vremena za pisanje, ali mrak pada već u četiri i nikako ne stignem da slikam. Ako se slažete, novi post ću možda objaviti još večeras ili sutra.

Prijavite se za giveaway ovde


9 коментара:

  1. Fenomenalan post :) To je tačno da je mnogo lakša kupovina pokluna za ženski deo populacije... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Imaš odlične ideje, i sve je tako lepo skockano! Ja sam ovog puta malo požurila sa poklonima, ali će svakako koristiti ostalima koji ih možda nisu nabavili! Divann post♥

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično napisan post, i ja na mom blogu imam malo vremena za postove. Mislila sam da je Ng za 2-3 nedelje, kad ti napisa sledeće nedelje. Moram početi da se pripremam, a tvoj post će mi super poslužiti ♥♥

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Jao,kako volim ovu vrstu posta,predobri su..svi vole slatkiše ali oni koji se hrane zdravo trude se da ih preskaču baš za ove praznike :D
    Treba da kupim ovu bojanku,nije skupa a prelepa. ☺
    Sjajan post,kao i uvek.. :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, Teodora! Dala si mi zaista jako lepe idejice! :) Inače, ja bih se definitivno najviše oduševila kompletu knjiga ili priboru za crtanje. :) <3

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se svida post i istina je da je lakse zadovoljiti zene nego muskarce

    http://teen-o-magic.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Imam malih problema u odabiru poklona za mamu i drugaricu. Ja bi im kupila ceo Lilly da mogu, ali ne mogu. Sigurmo cu iskoristiti neku ideju iz tvog posta!☺♥

    http://mystyle77.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Super ideje, Teodora! Nominovala sam te za New Year Tag! Nadam se da ćeš uraditi! ☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!