петак, 11. децембар 2015.

DIY snow globe | FAILED


-Konačno sam uhvatila bratovljev telefon da slikam post pre nego padne mrak. Užasno se teško uklapamo, pa su mi subota i nedelja radne od pola devet dok ne počne da pada mrak, što videi, što postovi.

-Verovatno ste u naslovu primetili 'failed'. Jedan od neuspešnijih DIY projekata, samo zato što sam žurila da slikam i nisam dovoljno sačekala, a vama pišem uputstva kako da napravite snežnu kuglu učeći na mojim greškama.


-Biće vam potrebne neke male figurice inspirisane Novom Godinom, Božićem ili bilo čime sličnim, teglica veličine u zavisnosti od veličine figurica, šljokice, lepak i neki čep, zatvarač.


-Ja sam tek kasnije skontala da mi treba i ovaj zatvarač, pa sam dodala. Jednostavno je. Zalepite zatvarač na unutrašnji deo poklopca, pa zatim zalepite figuricu koju ste izabrali. Morate da sačekate da vam se dooobro osuši. Ja nisam čekala jer je napolju bilo već polumračno i tu je nastao problem, pa vi bolje sačekajte, po mogućnosti najbolje sat-dva.



-Zatim u teglicu sipajte šljokice. Ja sam imala malo pakovanje raznih šljokica, pa sam pomešala nekoliko boja. Važno je ne stavljati ih previše, procenićete otprilike sami neku normalnu količinu. Sledeća slika mi se negde izgubila, ali potrebno je da napunite teglicu vodom, i to do vrha. Ja nisam, još jedna greška, zato su neke šljokice ostale slepljene uz staklo.


-Kada se prethodno zalepljena figurica lepo osušila, na unutrašnje ivice poklopca stavite lepak, tako da bi kada zatvorite, tako i ostalo, i voda neće moći da izađe. Kada zalepite, pre nego okrenete teglicu, sačekajte da se i taj lepak koji ste stavili na poklopac osuši i onda je to to.



-Možete primetiti kako meni nije dobro ispalo i zalepljene šljokice i sve što sam gore pisala. Sve u svemu, izgleda slatko, kada ga lepo napravite. Može biti i dekoracija, a možete ga čak i pokloniti nekome, pa je ovaj post vezan i za dekoraciju i poklone za Novu Godinu i Božić. Nadam se da vam se ovaj post sviđa, s obzirom na okolnosti moga rada, a ako pokušate napraviti ovakvu snežnu kuglu, volela bih da ih vidim, pa mi pošaljite sliku na fejs, tviter ili instagram.


14 коментара:

  1. Preslatko je, bez obzira što ti nije ispalo baš savršeno :).

    ОдговориИзбриши
  2. Ovakvu ideju sam vec videla, i probala.. :)Ni meni nije bas nesto dobro ispalo.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo izgleda prelepo ♥ Ne znam da li cu probati no ako napravim, poslacu ti sliku :D

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se licno svidja,jer nije sve savrseno kao sto mi zelimo.Ti si se potrudila i naravno da se trud isplati.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Sjajna ideja! Miskim da cu pojusati da napravim. Jedino ne znam gde bih mogla da kupim iigrackicu. :(
    Sve u sveme, super post i verujem da bise neko obradovao ovakvom pokloncicu. :D
    http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Ja sam totalni obožavalac šljokica, tako da ću morati da probam da napravim nešto ovakvo, ako ne isto, onda makar slično. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post :) Ja sam čitala da se stavlja glicerin ili šta već da bi ove šljokice lepršale.... :)

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Meni ovaj tvoj rad izgleda baš super, nemoj da brineš oko toga... Ja mnogo volim šljokice, i probaću ovaj DIY čim nabavim sam potreban materijal. Imaš odlične ideje. <33

    Postavi mi pitanja za Q&A -----> http://allforyou23.blogspot.com/2015/12/uspomene-najava-za-prvi-q.html

    ОдговориИзбриши
  9. Ovo sam nekoliko puta vidjela i definitivno ću ispobati :)

    Novi post --------------------> http://andjelavlaovic.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Bilo bi baš slatko da ti je ispalo dobro, ali nema veze... Više sreće drugi put.. ☺

    ОдговориИзбриши
  11. Odlican diy!Tako slatko izgleda!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Znam kako ti je, hahah. Meni je ispalo dobro nakon trećeg puta. Tako da svi koji žele napraviti neka se potrude, i uspijeti će, kad-tad.

    INTERNACIONALAN GIVEAWAY: http://my-world-hanna.blogspot.hr/2015/12/14-dan-bozica-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  13. Hmm,mislim da znam u cemu je problem.Trebala si da dodas malo glicerina,imaju da se kupe po gradu,ja sam pravila i prvi put mi je isto ovako ispalo,a drugi put sam videla neke hacks na yt i dodala malo glicerina i veruj mi da je mnogo bolje bilo,kao prave novogodisnje kugle.Bez obzira prelepo jee

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...