понедељак, 28. децембар 2015.

DIY party ideas! Treats & decor!!

-Jučerašnji dan sam provela snimajući video, koji će sutra izaći, a znam da sam vam pominjala već nekoliko puta prošle nedelje da snimam novi video, i snimam, napravila sam nekoliko videa i tokom ovog mini raspusta ću se truditi da postavim možda čak i dvaput nedeljno!

-Verovatno će većina vas Novu Godinu dočekati kući, a verujem da će i dosta njih biti kod drugara na žurkama ili kod sebe na žurci. Ako je tako, želite da pročitate vaj post do kraja jer imam neke super ideje vezane za hranu i dekoraciju!


-Koliko god ovo komplikovano i skupo izgledalo, zapravo je sve što vam treba jedno desetak srma za jelku i sve što trebate uraditi je da sve to zavežete na neki kanap i zakačite za zid. Može biti kao neki zid za slikanje, a možete iskoristiti ideju sa slike.


-Baloni su neizostavni deo dekoraicije svake zabave, a učinićete ih jedinstveniim ako ih poprskate nekom temperom ili čak i lakom. Izgleda preslatko, a još jedna ideja za balone je svakako ova koju možete videti OVDE. Koga zanima, potrebno je da pre nego naduvate balon napunite konfetama.


-A što se tiče hrane možete da napravite ove prejednostavne mini pice. Trebaće vam tortilje i nekom čašom ili nečim oštrijim izvadite manje parčiće, stavite ih u pleh za mafine ili ako ga nemate možete i u običan pleh. Zatim poređajte sve što želite, namažite malo kečapa, stavite male kolutove čajne, pečenice, kačkavalj i sve što volite da jedete, pa stavite u rernu na jedno otprilike 20 minuta. Ja sam inače ovo jednom pravila i mnogo je dobro.


-Možete napraviti i slane i slatke ražnjiće. Na slanim možete poređati neki suhomesnati proizvod, pa neku malu kockicu hleba između, pa opet, a za slatke možete neko sitno isečeno voće i slične stvari.


-A moj definitivni favorit je svakako ovo. Jedna ideja za savršenu dekoraciju pića. trebaće vam jestive šljokice koje nisu uopšte skupe i skoro svuda se mogu naći, kalup za kockice leda i njega samo napunite vodom i u nju sipate šljokice i kada poslužite izazvaćete divljenje, svakako.


-Još jedna ideja za hranu je da napravite mafine. Slatke ili slane, vaš je izbor. Ja nisam pisala recept, ali sam isprobala Anjin recept i oduševila sam se, pa bih ga preporučila i vama. Link ovde. Brzo se prave, a verujem da ih skoro svi vole.

-Sad mi je baš krivo što nisam mogla sama da realizujem ove ideje i slikam ih za post, ali nadam se da ću uskoro moći da se iskupim. Do Nove Godine ću objaviti još jedan post, najverovatnije, a sutra objavljujem novi video (na srpskom). Do tada... 



10 коментара:

  1. Definitivno prva, hahahahahah... Ne stvarnoooo, prije jedan minut sii izbacila postttt, takpo da,bahhahahahahahaha... Ovajj predivan je postt! Meni si svakako pomogla jer sam bila u dilemiii, ali sadaa je svee jasnoo 😘😘😘😘 ljubimm tee punoo😘😘😘😘

    Novi post--- www.alwaysbehappy11.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Steta, rodjendan mi je prosao, ali bi ova ideja sa kockicama leda fascinirala sve zvanice!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicne ideje a najvise mi se svidja led sa jestivim sljokicama. Super ti je post ❤🎅

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post, ideje su savršene i uopšte mi ne smeta što ne koristiš svoje već slike sa interneta :). Ovaj šljokičasti led mi je definitivno favorit, kao i isprskani baloni :).

    ОдговориИзбриши
  5. Super ideje. Ja ću Novu Godinu dočekati u gradu, ali ću svejedno isprobati nešto od ovoga :D

    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post!Svidja mi se ova ideja sa sljokicama!Bas super sto snimas na srpskom!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Jako mi je drago što počinješ da snimaš na srpskom, mislim da će sve biti mnogo bolje. Naše jutjuberke postaju sve poznatije :) Idejice su super :*

    ОдговориИзбриши
  8. Fenomenalan post :D Ova ideja sa kockicama leda me je oduvala sa nogu... :D

    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Ideje su odlicnee!!

    cupcakeslife012.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Napišite mi vaše mišljenje, volela bih da ga čujem!