среда, 16. децембар 2015.

DIY Christmas tree ornaments


-I evo ga konačno i novi post! Danas sam ugrabila malo vrmeena da ga završim, a poslednje slike su malo lošije, zbog mraka. Sigurno ste očekivali da će ovaj post biti o poklonima za Novu Godinu i praznike, ali to ide u nekom drugom postu, a nisam objavila nijedan DIY ukras za jelku, pa je to za danas.


-Nisam neki profesionalac u crtanju, a ovo nije trebalo da bude teško, malo sam pogrešila, ali opet je ispalo preslatko, verovatno zato što je u pitanju Miki Maus. Za ovaj DIY biće  vam potreban jedan ukras (najbolje crveni), crna tempera, voda i četkica. Veoma je jednostavno. Prvo nacrtajte jedan veći krug na sredini i onda dva manja sa strane, kao uši. Ja sam moj ukras stavila na teglicu, da bih mogla da ga napravim bez smetnji.


-Ovaj DIY posmatram već duže vreme i preporučujem da radite na nekom papiru, jer su šljokice dugovečne. Trebaće vam neki ukras (u zavisnosti od boje šljokica), šljokice, lepak u stiku i olovka. Prvo olovkom tanko napišite slovo, ja sam napisala prvo slovo svoga imena, zatim ivicom lepka, pređete preko slova, prateći liniju, i onda na tu liniju pospite šljokice.


-Kada se malo osuši, istresite višak. Nažalost, otpadanje šljokica ne znam kako da sprečim, pa je važno da ne udarate ukrase jedni o druge i slične stvari. Ovaj način pravljenja mi se baš svideo, pa sam napravila još tri takva, sa prvim slovom imena svakoga iz moje porodice.


-Ovo je definitivno moj omiljeni DIY. i znam da na slici ne izgleda lepo, ali uživo je da ga stvarno pojedete. Trebaće vam crveni i beli karton, lepak, šestar, makaze, štapići za ražnjiće i neki malo deblji konac. Prvo nacrtajte po četiri kruga iste veličine i na beli i na crveni karton, pa ih pažljivo izrežite. Zatim počnite da ih lepite jedan za drugi u kružnom obliku pazeći na raspored boja, na kraju, onaj dole na pola isecite. da bi se negde završilo. U zavisnosti od veličine ovog 'kružića', izlomite štapić i zalepite iza, a zatim zalepite mali deo konca, da biste mogli da ga zakačite za jelku. Preko sam stavila parče washi trake, da bi izgledalo lepše.

-Po meni je lepše ako napravite manji ukras i uživo izgleda preslatko. Ove slike sam slikala posle četiri, i to napolju, pa je bilo neizvodljivo da slikam kako izgleda na jelci, ali moguće da ću sutra ubaciti sliku.

-Inače, za jučerašnji i videe na dalje, da vas obavestim: Sledeći video i videi posle njega će biti na srpskom, tako da će biti malo bolje. I da, giveaway izlazi u petak!


7 коментара:

  1. Druga ideja kul. Super Tea!

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican diy!Prva ideja je najbolja!
    joxykutak12.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Treći diy je, kao što si rekla, da ga pojedeš :). Moraću da ga napravim, lepo će mi se slagati uz jelkicu, a i svi ukrasi su mi kupljeni, pa da je malo personalizujem :).

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo mi se dopadaju sve ideje za ukrašavanje ukrasa, stvarno si veoma kreativna! Drugu ideju ću definitivno rekreirati! Odličan post. <33

    OUTFIT POST --> *OVDE* !

    ОдговориИзбриши
  5. Treći diy mi se definitivno najviše sviđa i pokušati ću ga napaviti da mi jelka bude nekako zanimljivija. Sve ideje su baš kreativne, jako kreativan post.<33

    ОдговориИзбриши
  6. Druga ideja je odlična, stvarno kreativna! Probaću da napravim. :)

    The Fashion Spell

    ОдговориИзбриши
  7. Treća ideja mi je ubedljivo najbolja! Probaću da napravim kada budem ukrašavala jelku :)

    http://milicasdiary389.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

A evo šta vi mislite...